Huonoa valikoimaa vedelle kaupoista

Anonyymi-ap

Olen huomannut että valikoima vedelle on huono kaupoissa. Esimerkiksi jos menee K-Supermarketiin niin löytyy vain Pirkka tai Evian, ja Evian on aina tosi hintava (yli 3 euroa pieni pullo). Pirkka vesi maistuu tosi oudolle ja jää metallin maku aina suuhun siitä. Usein jääkaapeissa ei edes ole vettä kaupassa ja pitää ostaa lämpimänä, ja välillä kaikki vesi on kokonaan loppu kaikista hyllyistä vaikka iso K-Citymarketista etsii.

On usein käynyt silleen että tarvitsee vettä samalla kun menee kauppaan, niin etsii vesipullon ostettavaksi mutta on kaikki loppu. En ymmärrä miksi ei löydy kunnolla vettä ja valikoimaa.

Olen Britanniasta itse ja tämä on tosi outoa nähdä. Miksi ei Suomessa juoda vettä pulloista? Onko ketään huomannut kuin ka pahan makuista Pirkka vesi on?

7

373

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suomessa vesi juodaan hanasta ja se on puhdasta.

• Anonyymi

Ei ole aina mukana omaa vesipulloa hanasta. Usein tarvitsee yhtäkkiä vettä jos on unohtanut tuoda kotoa (sairauden takia). On käynyt usein silleen että ei ole vettä mukana ja meinaa pyörtyä kun pääsee kassalta kun ei yhtään vettä hyllyssä mitä voisi ostaa.

• Anonyymi

Suomessa on niin puhdas vesi että sitä voi juoda hanasta.

• Anonyymi

Suomessa todellakin juodaan hanavettä. Kesällä, jos sattuisi hellettä olemaan niin kivennäisvettä. Kuka nyt kaupasta lähtisi vettä ostamaan pullossa kotiin?

• Anonyymi

Mä en kaupan vesissä ole löytänyt suuria eroja. With gas vesiä tykkään juoda.

Mieleen väkisin tulee että huomaamasi erot ovat vain mielikuvituksen tuotetta. Jos on ennakkoluuloja etukäteen niin se voi siten näkyä maussa. Aivot ovat ihmeellinen juttu. 😐

• Suomessa paras vesi tulee hanasta ;) ei tarvitse maksaa vesipulloista

• Juo vesi hanasta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      108
      2941
    2. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      183
      2633
    3. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      61
      2099
    4. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      1
      1411
    5. Vihervassarit

Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät
      Maailman menoa
      22
      1283
    6. Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta

"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      1267
    7. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      3
      971
    8. Ei osattu ratkaista etääntymistä

Mä jäädyin eikä sulla ole taitoa sulattaa. Parempi antaa olla, vaikka toivoin jotain muuta. Miehelle.
      Ikävä
      115
      870
    9. Esprit hoitokdit Varkaudessa?

Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin
      Varkaus
      103
      843
    10. Ei ole liian myöhäistä..

Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala
      Ikävä
      3
      772
    Aihe