Jassoo, se on sitten ilmaantunut uusi sukupolvi kasvattamattomia kakaroita, sekä polkupyörällä että mopoilla liikkuvia. Molemmat ovat tietämättömiä siitä, että kun keulivat, niin kulkuvälinettä ei voi ohjata millään tavalla. Polkupyöräilijät rälläävät kevyenliikenteen väylällä etupyörä pystyssä. Ja niin hyvin ovat kasvatettuja, että kun äsken olin parvekkeellani, niin eikös vain nämä kullanmurut näyttäneet kieltä ja irvistelleet. Enemmän kuin viisi poitsua laumassa (10-15 v.)
Mopopoikia on liikkunut torin ympäristössä kai neljä, kaksi mopolla (nopeudesta päätelle kevytmoottoripyörällä), toisella sininen ja toisella vihreä ajopeli. Kahdella on monkeymopo. Äsken yksi sellainen päristeli kevyenliikenteen väylällä, yritti keuliakin, mutta ei onnistunut .Ja sen pakoputken voi korjata niistä mopoista. Ne isoilla mopoilla ajavat keulivat oikein olan takaa. Pelottaa.
Lienee turha toive anella poikien vanhempia kertomaan, että henki on herkässä, jos keulii ja tulee esim. auto tai jalankulkija vastaan. Ja huom. valvontakamerat on keksitty.
Uusi sukupolvi
Anonyymi-ap
5
1524
Vastaukset
- Anonyymi
Harmittaa myös jatkuvat ruuhkat Taavetissa. Jatketaan eteenpäin.
- Anonyymi
Voiko kirjaston risteykseen saada ympyrän tai liikennevalot. Ei viitsi sinne ruuhkaan tulla kun liikennne takkuaa
- Anonyymi
Voi hyvä? Luoja! Onkos Luumäellä nuorisoakin, olin siinä uskossa että väki vähenee ja viimeinen sammuttaa valot.
- Anonyymi
Mua harmitti tänään kanuunassa kun siellä oli jotkut sateenkaaribileet. Kumiliivimiehiä paikka pullollaan.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍑 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1274205
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233002Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132534- 462111
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2551694Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt461626- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201426- 281420
- 951201