Homous

gaborone

Miten homous näkyy kartalta?

Olisi kiva jos saisi ihan niinkin selvän vastauksen, että sitä voi todellakin soveltaa jonkun kartan katsomiseen, eli ei epämääräisiä kuten "Se näkyy jostain Venuksen ja Chironin aspekteista" tms.... Toi kun ei kaikkee valaise.....

Ja entäs onko biseksuaaleillakin kartalla samat jutut? Ja näkyykö lesbous kuten homouskin?

Yritin etsiä vanhoista viesteistä, mutta en löytänyt tästä asiaa, vaikka täällä on muistaakseni joskus aiemminkin puhuttu samasta asiasta...

49

8946

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Triton

Muistelisin että Raimo J. Nikulan kirjassa Synastria on selvitetty sitäkin miten homous/lesbous voisi näkyä kartalta. Nikula taisi pitää homoseksuaalisuutta nuoruuteen takertumisena, tai niin ainakin ymmärsin hänen puer/puella-hahmoistaan.

Olen itse tuntenut ihmisen jolla oli Mars/Pluto/Uranus -yhtymä 12. huoneessa Neitsyessä ja tämä oppositiossa Kuu/Saturnus -yhtymään Kaloissa. Hänen isänsä oli käyttäytynyt häntä kohtaan jotenkin seksuaalisen epämääräisesti, ja tapaus arveli kehittäneensä homoseksuaalisia piirteitä isänsä lähentelyjen vuoksi. Myöhemmin teki itsemurhan (en ole tietoinen tarkasta syystä).

Voi ajatella että kun maskuliininen energia (Mars) yhtyy salaisuuksien (12.) huoneessa salaisuuksien ja rikosten Plutoon sekä hajottavaan Uranukseen, on miehuudessa väistämättä jotain mättöä. Kun kiikkuslaudan toisella puolella on vielä isän (Saturnus) ja äidin (Kuu) liitto vastassa, niin ei hyvin mene. (Ko. tapauksen äiti ei reagoinut muutenkin mielenvikaisen miehensä sekoiluihin ilmeisesti juuri mitenkää.)

• Astron

Perinteinen tulkinta on, että homouteen viittaisi Marsin vahvat aspektit Uranukseen ja/tai Neptunukseen.

Selityksenä noille on että Neptunuksen tapauksessa ihmisen seksuaalisuus (Mars) on hieman häilyvärajaista (Neptunus). Uranuksen tapauksessa taas ihminen haluaa suurta vapautta(Uranus) ilmaista itseään seksuaalisesti(Mars). Siten jos Mars/Uranus henkilö haluaa jotakin ihmistä seksuaalisesti niin hän voi olla piittaamaton rajoista tässä suhteessa.

Yleensä lienee todennäköisempää, että Mars/Uranus ilmenee "vain" korostuneena seksuaaliviettinä. Stephen Arroyo mainitsee kirjassaan "Relationships & Life Cycles" naisen, jonka aviomiehellä oli Mars/Uranus -konjunktio oinaassa. Nainen haki avioeroa ja valitti miehensä seksuaalista kyltymättömyyttä. Tämä halusi seksiä monta kertaa päivässä -joka päivä. Nainen saattoi olla lukemassa, katsomassa tv:tä tms ja mies vain kantoi hänet makuuhuoneeseen.

Tyypillinen Mars/Uranus myös siinä, että mies ei ottanut vaimonsa toiveita lainkaan huomioon.

Homous taas on kuitenkin melko monimutkainen asia eikä sen syntymekanismista tiedetä paljoakaan. Itse olen törmännyt vain yhteen homoon, jonka syntymäkarttaa sain tilaisuuden katsoa. Hänellä oli Aurinko vaa'assa ja Mars ravussa.

Mielenkiintoista tuossa on että (maskuliininen)Mars on "alennettu" ravussa. Suoran toiminnan planeetta emaskuloituu merkissä, jonka energia on kiertelevää. Myös (maskuliininen)Aurinko on alennetussa merkissään. Voi olla että hän ei ole kovin hyvin kosketuksissa mieskuvaansa (Aurinko ja Mars).

• mars skorpionissa

Sanotaan. että miehillä marsin merkki kuvastaa suhtautumista miehiin ja naisilla merkkiä, jota kohtaan nainen tuntee vetoa. Itselläni(m) mars on skorpionissa ja se tuo tiettyä agressiivisuutta ja sotaisuutta miehiä mutta ei naisia kohtaan. Tuo mars ravussa tuntuu mielenkiintoiselta, mutta täytyy muistaa kuitenkin, että astrologia ei ole loogista vaan tulkinnallista. Homoutta on yritetty selvittää astrologian avulla, mutta yhtään tällaista (rohkeaa?) en ole tavannut, joka olisi tuonut sen julki. Tätäkin on käsitelty astrologian kritiikissä.

• ........

• ........ kirjoitti:

Tässä Elton Johnin kartta jos joku haluaa vilkaista. Eltonhan on homo. Löytyykö kartalta jotain spesiaalia?

http://www.astrotheme.fr/en/portraits/5Z8332zdJAzA.htm

merkuriuksen ja neptunuksen konjunktio löytyy hänen kartaltaan!Tuo kartta näyttää aivan tähdeltä kun sitä katsoo tarkemmin..tai viisikulmiolta..

• Triton
        ........ kirjoitti:

Tässä Elton Johnin kartta jos joku haluaa vilkaista. Eltonhan on homo. Löytyykö kartalta jotain spesiaalia?

Marsin neliö Uranukseen. Tässähän siis Uranus voisi tuoda haastetta oman miehuutensa ilmaisemiseen. Uranus on Kaksosissa (kaksi poikaa merkin symbolina = nuorukainen rakastaa nuorukaista?), ja Mars Kaloissa, joka varmistaa että miehuus on kaikkea muuta kuin aggressiivista.

• *Valistunut*
        Leena kirjoitti:

merkuriuksen ja neptunuksen konjunktio löytyy hänen kartaltaan!Tuo kartta näyttää aivan tähdeltä kun sitä katsoo tarkemmin..tai viisikulmiolta..

Miten niin tuolta kartalta muka löytyy Merkuriuksen ja Neptunuksen konjunktio? Merkurius on kaloissa ja Neptunus vaa'assa. Miten ihmeessä nuo muka saa keskenään konjunktioon (=0 asteen kulma)?

• *Valistunut*
        Triton kirjoitti:

Marsin neliö Uranukseen. Tässähän siis Uranus voisi tuoda haastetta oman miehuutensa ilmaisemiseen. Uranus on Kaksosissa (kaksi poikaa merkin symbolina = nuorukainen rakastaa nuorukaista?), ja Mars Kaloissa, joka varmistaa että miehuus on kaikkea muuta kuin aggressiivista.

Marsin neliö Uranukseen ja sijainti kaloissa tuo hänen seksuaalisuuteensa tuon Astronin kuuluttaman Uranus/Neptunus -teeman.

Lisäksi Aurinko on oppositiossa Neptunukseen ja Venus vesimiehessä trinissä Uranukseen. Sanoisin, että hyvin uraniaanis-neptuniaaninen henkilö.

Vai on hänen miehuutensa "kaikkea muuta kuin aggressiivista. Tuon kartan mukaan se on melko kyseenalainen päätelmä. Marsin on reseptiossa Jupiterin kanssa ja Jupiter on skorpionissa. Edelleen ei kannata unohtaa, että Mars on neliössä Uranukseen. Planeettaan, joka hallitsee väkivaltaa.

• *Valistunut*
        mars skorpionissa kirjoitti:

Sanotaan. että miehillä marsin merkki kuvastaa suhtautumista miehiin ja naisilla merkkiä, jota kohtaan nainen tuntee vetoa. Itselläni(m) mars on skorpionissa ja se tuo tiettyä agressiivisuutta ja sotaisuutta miehiä mutta ei naisia kohtaan. Tuo mars ravussa tuntuu mielenkiintoiselta, mutta täytyy muistaa kuitenkin, että astrologia ei ole loogista vaan tulkinnallista. Homoutta on yritetty selvittää astrologian avulla, mutta yhtään tällaista (rohkeaa?) en ole tavannut, joka olisi tuonut sen julki. Tätäkin on käsitelty astrologian kritiikissä.

*Tätäkin on käsitelty astrologian kritiikissä*

Tuo kritiikki on itselleni tullut turhankin tutuksi. Tässä "homouskritiikissä" lähinnä skepekriitikot -lampaat susien vaatteissa- näemmä väittävät, että epätäydellisyys olisi todisteena toimimattomuudesta. Siis koska astrologiassa ei ole (vielä) keksitty luotettavaa tapaa havaita homoutta syntymäkartalta, se ei voi toimia.

Onko kritiikki sitten kovinkin pätevää? Vastaava hieman helpommalla esimerkillä: Ohmin laki ei selitä sitä, miksi käärmeellä ei ole jalkoja. Siksi ohmin laki on humpuukia... Ei vaikuta kovin vakuuttavalta omasta mielestäni.

Kuten jo tulikin esille, homoutta (syntymekanismi yms) ei ole luotettavasti selvitetty yhdelläkään toisella menetelmällä. Astron tuossa ylempänä ei näemmä tuollaista väittänytkään.

"Sanotaan. että miehillä marsin merkki kuvastaa suhtautumista miehiin ja naisilla merkkiä, jota kohtaan nainen tuntee vetoa."

Itse asiassa naiset, joilla on Mars skorpionissa eivät välttämättä tunne (automaattisesti) vetoa (aurinkomerkki)skorpioneja kohtaan, vaan niihin piirteisiin miehessä, jotka ovat tyypillisen skorpionimaisia. Siten heitä viehättävät esimerkiksi salaperäiset miehet ja miehet, joilla on paljon (todellista) valtaa. Nämä naiset yleensä myös pitävät miehen mustasukkaisuutta merkkinä välittämisestä.

Muuten tuo tulkinta Marsista skorpionissa näyttää olevan ihan mainio.

"täytyy muistaa kuitenkin, että astrologia ei ole loogista vaan tulkinnallista"

Astrologiassa todella on tulkinnallinen osuus, mutta se ei sinänsä tarkoita, että loogisuutta puuttuisi.

• Triton
        *Valistunut* kirjoitti:

Marsin neliö Uranukseen ja sijainti kaloissa tuo hänen seksuaalisuuteensa tuon Astronin kuuluttaman Uranus/Neptunus -teeman.

Lisäksi Aurinko on oppositiossa Neptunukseen ja Venus vesimiehessä trinissä Uranukseen. Sanoisin, että hyvin uraniaanis-neptuniaaninen henkilö.

Vai on hänen miehuutensa "kaikkea muuta kuin aggressiivista. Tuon kartan mukaan se on melko kyseenalainen päätelmä. Marsin on reseptiossa Jupiterin kanssa ja Jupiter on skorpionissa. Edelleen ei kannata unohtaa, että Mars on neliössä Uranukseen. Planeettaan, joka hallitsee väkivaltaa.

Sanoin

>Mars Kaloissa, joka varmistaa että miehuus on kaikkea muuta kuin aggressiivista

eli en sen laajemmin asiaa katsastanut, kun en muutenkaan ole järin hyvä hahmottamaan kovin laajoja kokonaisuuksia. :P

• Pindolomus
        ........ kirjoitti:

Hei,etteks huomaa venuksen kvinkunssia marsiin siinä vasta se todellinen avain tähän kysymykseen

• gaborone
        Leena kirjoitti:

Mitäs siihen sanot, että mulla on konjuktiossa Venus, Uranus ja Neptunus? Ne on kaikki sitten kauriissa ja myöskin kaikki 6.huoneessa eli neitsyen huoneessa (huaah! Kuulostan harhaanjohtavan maanläheiseltä)...

Mä tiedän ainakin kaks henkilöä jotka on syntynyt lähes samaan aikaan ku mä ja niiden tähtikartat poikkeaa vaan vähän mun tähtikartasta, niin osoittaako se että nekin ois homo ja lesbo (ne on kaksoset, tyttö ja poika.. Ja neKIN siksi että mä olen lesbo..).. Uskaltaisko kysyä?

• *Valistunut´*
        gaborone kirjoitti:

Mitäs siihen sanot, että mulla on konjuktiossa Venus, Uranus ja Neptunus? Ne on kaikki sitten kauriissa ja myöskin kaikki 6.huoneessa eli neitsyen huoneessa (huaah! Kuulostan harhaanjohtavan maanläheiseltä)...

Mä tiedän ainakin kaks henkilöä jotka on syntynyt lähes samaan aikaan ku mä ja niiden tähtikartat poikkeaa vaan vähän mun tähtikartasta, niin osoittaako se että nekin ois homo ja lesbo (ne on kaksoset, tyttö ja poika.. Ja neKIN siksi että mä olen lesbo..).. Uskaltaisko kysyä?

Kuulostat hieman skepeltä noine kaikkine epämääräisine yleistyksinesi. Mitä tarkoitat ilmaisuilla "syntynyt lähes samaan aikaan" (Miten "samaan"; minuutin välein, tunnin, kolmen tunnin...) ja "poikkeaa vaan vähän mun kartasta".

Sinulla EI ole sama kartta kuin noilla henkilöillä ja se ratkaisee. Oletko syntynyt edes samalla paikkakunnalla? Silläkin on merkitystä.

• *Valistunut*
        Leena kirjoitti:

"merkuriuksen ja neptunuksen konjunktio "

Kesti vähän aikaa ennen kuin valkeni tuo: Tarkoitit tietenkin Merkuriuksen ja neptunuksen inkonjunktiota so kvinkunssia(150 asteen kulma) etkä konjunktiota.

Kannattaa olla tarkka ilmausten kanssa. Tuon "In" kirjainparin jättäminen pois alusta tietää 150 asteen eroa.

• *Valistunut*
        Triton kirjoitti:

Sanoin

>Mars Kaloissa, joka varmistaa että miehuus on kaikkea muuta kuin aggressiivista

eli en sen laajemmin asiaa katsastanut, kun en muutenkaan ole järin hyvä hahmottamaan kovin laajoja kokonaisuuksia. :P

Ymmärrän, mutta kokonaisuuden jättäminen huomiotta tuo usein melko isoja huteja astrologiassa.

Tuo Mars kaloissa ei välttämättä silti tarkoita että miehuus olisi kaikkea muuta kuin aggressiivista. Se voi tarkoittaa myös aggressiivisuuden(Mars) ihailua so palvontaa(kalat).

• Triton
        *Valistunut* kirjoitti:

Ymmärrän, mutta kokonaisuuden jättäminen huomiotta tuo usein melko isoja huteja astrologiassa.

Tuo Mars kaloissa ei välttämättä silti tarkoita että miehuus olisi kaikkea muuta kuin aggressiivista. Se voi tarkoittaa myös aggressiivisuuden(Mars) ihailua so palvontaa(kalat).

>Se voi tarkoittaa myös aggressiivisuuden(Mars) ihailua so palvontaa(kalat).

Tuo minusta kuulostaa hieman oudolta. au-Kalana en koe että palvoisin tai ihannoisin yhtikäs mitään.

Tunsin kerran erään miekkosen jolla oli Mars Kaloissa. Hänen lempparielokuvansa oli "Taistelu tulesta", joten olisikohan hänen viehtymyksensä eläin- tai perusihmisyyteen sitten ollut aggressiivisuuden palvontaa. Enpä tiedä. Muuten varsin ujo ja leppoisa mies.

• *Valistunut*
        Triton kirjoitti:

>Se voi tarkoittaa myös aggressiivisuuden(Mars) ihailua so palvontaa(kalat).

Tuo minusta kuulostaa hieman oudolta. au-Kalana en koe että palvoisin tai ihannoisin yhtikäs mitään.

Tunsin kerran erään miekkosen jolla oli Mars Kaloissa. Hänen lempparielokuvansa oli "Taistelu tulesta", joten olisikohan hänen viehtymyksensä eläin- tai perusihmisyyteen sitten ollut aggressiivisuuden palvontaa. Enpä tiedä. Muuten varsin ujo ja leppoisa mies.

Vjatseslav Molotov ja Reinhard Heydrich olivat molemmat aurinkomerkiltään kaloja. Silti en kuvailisi heitä välttämättä "leppoisiksi".

• Triton
        *Valistunut* kirjoitti:

Vjatseslav Molotov ja Reinhard Heydrich olivat molemmat aurinkomerkiltään kaloja. Silti en kuvailisi heitä välttämättä "leppoisiksi".

En minäkään ole leppoisa. Tarkoitin vain että minkä vuoksi Kalat liittyisi ihailemiseen ja palvontaan? Koska tuntemani tyyppi jolla oli Mars Kaloissa ei nähdäkseni palvonut aggressiota, ja minä au-Kalana en tunne palvovani yhtään mitään, niin miksi Kalat liittyisi palvomiseen???

Tai mitä sitten pitäisi palvoa, jos on Aurinko Kaloissa? Elinvoimaa, energiaa, elämää...?

• gaborone
        *Valistunut´* kirjoitti:

Kuulostat hieman skepeltä noine kaikkine epämääräisine yleistyksinesi. Mitä tarkoitat ilmaisuilla "syntynyt lähes samaan aikaan" (Miten "samaan"; minuutin välein, tunnin, kolmen tunnin...) ja "poikkeaa vaan vähän mun kartasta".

Sinulla EI ole sama kartta kuin noilla henkilöillä ja se ratkaisee. Oletko syntynyt edes samalla paikkakunnalla? Silläkin on merkitystä.

Ensinnäkin noiden planeetoiden asteet kerkee muuttua aika olemattomasti siinä ajassa: meidän syntymäajoilla on alle tunti eroa. Ja ne on syntynyt eri paikassa, mutta se on hyvä asia tällä kertaa, koska siellä ne planeetat.. Apuva.. En osaa selittää. Ne jutut tulee vähän jäljessä niitä mitä siellä missä mä olen syntynyt, joten se lisää meidän karttojen samanlaisuutta..

Ei tietenkään meillä samaa karttaa ole, mutta tosi samanlaiset kyllä...

• sider
        Triton kirjoitti:

En minäkään ole leppoisa. Tarkoitin vain että minkä vuoksi Kalat liittyisi ihailemiseen ja palvontaan? Koska tuntemani tyyppi jolla oli Mars Kaloissa ei nähdäkseni palvonut aggressiota, ja minä au-Kalana en tunne palvovani yhtään mitään, niin miksi Kalat liittyisi palvomiseen???

Tai mitä sitten pitäisi palvoa, jos on Aurinko Kaloissa? Elinvoimaa, energiaa, elämää...?

Et varmasti palvo ketään, Triton. Olethan Vesimies auringon tähdistön mukaan.

Mutta Kaloihin palvonta kyllä liittyy. Kalat, niinkuin muutkin vesielementin tähdistöt, elävät emootioiden kautta. Siten ne ovat hyvin eläytymiskykyisiä ja palvonta on yksi sen johdannaisista ilmenemismuodoista.

• *Valistunut*
        sider kirjoitti:

Et varmasti palvo ketään, Triton. Olethan Vesimies auringon tähdistön mukaan.

Mutta Kaloihin palvonta kyllä liittyy. Kalat, niinkuin muutkin vesielementin tähdistöt, elävät emootioiden kautta. Siten ne ovat hyvin eläytymiskykyisiä ja palvonta on yksi sen johdannaisista ilmenemismuodoista.

Kuulostaa siltä, että joltain on jäänyt vanha levy pyörimään, kun yrittää väkisin Tritonin aurinkomerkin vaihtaa kaloista vesimieheen. :D

• Minä taas
        Leena kirjoitti:

http://www.astrotheme.fr/en/portraits/u3FQbLYX8mx3.htm

Tässä George michaelin kartta, hänhän on homo myös. Löytyykö jotain yhtäläisyyksiä Eltonin karttaan tai muuta mielenkiintoista?

• mars skorpionissa
        *Valistunut* kirjoitti:

*Tätäkin on käsitelty astrologian kritiikissä*

Tuo kritiikki on itselleni tullut turhankin tutuksi. Tässä "homouskritiikissä" lähinnä skepekriitikot -lampaat susien vaatteissa- näemmä väittävät, että epätäydellisyys olisi todisteena toimimattomuudesta. Siis koska astrologiassa ei ole (vielä) keksitty luotettavaa tapaa havaita homoutta syntymäkartalta, se ei voi toimia.

Onko kritiikki sitten kovinkin pätevää? Vastaava hieman helpommalla esimerkillä: Ohmin laki ei selitä sitä, miksi käärmeellä ei ole jalkoja. Siksi ohmin laki on humpuukia... Ei vaikuta kovin vakuuttavalta omasta mielestäni.

Kuten jo tulikin esille, homoutta (syntymekanismi yms) ei ole luotettavasti selvitetty yhdelläkään toisella menetelmällä. Astron tuossa ylempänä ei näemmä tuollaista väittänytkään.

"Sanotaan. että miehillä marsin merkki kuvastaa suhtautumista miehiin ja naisilla merkkiä, jota kohtaan nainen tuntee vetoa."

Itse asiassa naiset, joilla on Mars skorpionissa eivät välttämättä tunne (automaattisesti) vetoa (aurinkomerkki)skorpioneja kohtaan, vaan niihin piirteisiin miehessä, jotka ovat tyypillisen skorpionimaisia. Siten heitä viehättävät esimerkiksi salaperäiset miehet ja miehet, joilla on paljon (todellista) valtaa. Nämä naiset yleensä myös pitävät miehen mustasukkaisuutta merkkinä välittämisestä.

Muuten tuo tulkinta Marsista skorpionissa näyttää olevan ihan mainio.

"täytyy muistaa kuitenkin, että astrologia ei ole loogista vaan tulkinnallista"

Astrologiassa todella on tulkinnallinen osuus, mutta se ei sinänsä tarkoita, että loogisuutta puuttuisi.

Ei kai kukaan ihastu aurinkomerkkiin vaan sen ihmisiä kuvaaviin ominaisuuksiin. Kritiikki on aina kritiikkiä. Voidaanhan mielipiteitäkin krisoida eikä siihen tarvita tieteellistä pohjaa tai mitään logiikkaa. Tämän keskustelun tarkoituksena kai on haravoida "tietoja" ko. aiheesta. EI kellään ole totuutta, se kuuluu astrologiaan. Kummasti näyttää astrologiakeskustelut menevän tieteellistämisen suuntaan. Se ei ole tarkoitus. Ketkä sitä tieteellistämistä haluavat. Einstein perusti tieteelliset tutkimuksensa siihen, että "kaikki on selitettävissä ja ennustettavissa" eli kaiken teoriaan. Kun häntä hoitava hoitaja sanoi, että sää ei ole ennustuksen mukainen, niin E. tokaisi, että ehkä Jumala muutti mielensä.

• Kesähetero
        *Valistunut* kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että joltain on jäänyt vanha levy pyörimään, kun yrittää väkisin Tritonin aurinkomerkin vaihtaa kaloista vesimieheen. :D

Ei homous näy kaloista, mutta hyviä kalaruokia saa esim. silakasta. Grilliin taas sopii hyvin nopeasti kypsyvä kirjolohi. Sitä kannattaa myös savustaa.

Koska tähtitiede on teille niin vierasta, voinkin varmaan kertoa, että tänä kesänä kannattaa syödä paljon sinappisilliä, koska neptunus.

• *Valistunut*
        Kesähetero kirjoitti:

Ei homous näy kaloista, mutta hyviä kalaruokia saa esim. silakasta. Grilliin taas sopii hyvin nopeasti kypsyvä kirjolohi. Sitä kannattaa myös savustaa.

Koska tähtitiede on teille niin vierasta, voinkin varmaan kertoa, että tänä kesänä kannattaa syödä paljon sinappisilliä, koska neptunus.

"Koska tähtitiede on teille niin vierasta"

Miten tähtitiede tähän liittyy, muuten kuin siinä, että sen avulla lasketaan planeettojen sijainnit maasta katsoen zodiakin vyöhykkeillä?

"tänä kesänä kannattaa syödä paljon sinappisilliä, koska neptunus"

Neptunus mitä?

• *Valistunut*
        gaborone kirjoitti:

Ensinnäkin noiden planeetoiden asteet kerkee muuttua aika olemattomasti siinä ajassa: meidän syntymäajoilla on alle tunti eroa. Ja ne on syntynyt eri paikassa, mutta se on hyvä asia tällä kertaa, koska siellä ne planeetat.. Apuva.. En osaa selittää. Ne jutut tulee vähän jäljessä niitä mitä siellä missä mä olen syntynyt, joten se lisää meidän karttojen samanlaisuutta..

Ei tietenkään meillä samaa karttaa ole, mutta tosi samanlaiset kyllä...

Tunnin ero on varsin huomattava. Tässä on kylläkin mahdoton sanoa miten samanlaisia/erilaisia karttanne ovat vertaamatta itse karttoja keskenään.

• *Valistunut*
        Pindolomus kirjoitti:

Hei,etteks huomaa venuksen kvinkunssia marsiin siinä vasta se todellinen avain tähän kysymykseen

Hiljaisuuden perusteella sanoisin, että eipä sitä pahemmin näytetä huomanneen.

Tähän tosin voisi olla selityksenä se, että kyseisellä kartalla ei ole tuollaista kvinkunssia. Jos Venus on vesimiehessä ja Mars kaloissa, niin kvinkunssin (=inkonjunktio) voi kyllä tiputtaa laskuista.

• Pindolomus
        *Valistunut* kirjoitti:

Hiljaisuuden perusteella sanoisin, että eipä sitä pahemmin näytetä huomanneen.

Tähän tosin voisi olla selityksenä se, että kyseisellä kartalla ei ole tuollaista kvinkunssia. Jos Venus on vesimiehessä ja Mars kaloissa, niin kvinkunssin (=inkonjunktio) voi kyllä tiputtaa laskuista.

Mitä huonejakoa sä muka käytät?

• gaborone
        *Valistunut* kirjoitti:

Tunnin ero on varsin huomattava. Tässä on kylläkin mahdoton sanoa miten samanlaisia/erilaisia karttanne ovat vertaamatta itse karttoja keskenään.

Mä olen verrannut meidän karttoja ja sanon vain näin yksinkertaisesti, että ne on huomattavan samanlaiset.

Jos hän olisi syntynyt samassa paikassa ku mä, meidän kartoissa ois suurempi ero, mutta kun hän on syntynyt juuri oikeella tavalla eri paikassa ku mä, niin se ikäänkuin vähentää meidän karttojen väliltä aikaeroa....

Sori epäselvä selitys...

• neptunikko

Varsinkin uranuksen vaikeat kulmat marsiin, ehkä myös aurinkoon. Neptunuksella en usko olevan yhtä suurta merkitystä. T:neptunikko

• mies
        mars skorpionissa kirjoitti:

Ei kai kukaan ihastu aurinkomerkkiin vaan sen ihmisiä kuvaaviin ominaisuuksiin. Kritiikki on aina kritiikkiä. Voidaanhan mielipiteitäkin krisoida eikä siihen tarvita tieteellistä pohjaa tai mitään logiikkaa. Tämän keskustelun tarkoituksena kai on haravoida "tietoja" ko. aiheesta. EI kellään ole totuutta, se kuuluu astrologiaan. Kummasti näyttää astrologiakeskustelut menevän tieteellistämisen suuntaan. Se ei ole tarkoitus. Ketkä sitä tieteellistämistä haluavat. Einstein perusti tieteelliset tutkimuksensa siihen, että "kaikki on selitettävissä ja ennustettavissa" eli kaiken teoriaan. Kun häntä hoitava hoitaja sanoi, että sää ei ole ennustuksen mukainen, niin E. tokaisi, että ehkä Jumala muutti mielensä.

Kuka voi vielä tällä vuosituhannella uskoa tälläiseen humpuukiin. Samaa kun aikoinaan yritettiin ihmisen pääkallon muodoista päätellä onko henkilöllä taipumusta rikollisuuteen.Ette voi olla tosissanne.

• *Valistunut*
        Pindolomus kirjoitti:

Mitä huonejakoa sä muka käytät?

Suoraan sanoen en oikein tajua, miten huonejako tähän muka liittyy. Alkuperäinen kommenttisihan oli:

"Hei,etteks huomaa venuksen kvinkunssia marsiin siinä vasta se todellinen avain tähän kysymykseen "

Kyseessä tuon mukaan on aspekti kahden planeetan (Venus ja Mars) välillä, mihin seikkaan huonejako ei vaikuta.

• elämää nähnyt

Vittu mitä paskaa..

• nobody
        mies kirjoitti:

Kuka voi vielä tällä vuosituhannella uskoa tälläiseen humpuukiin. Samaa kun aikoinaan yritettiin ihmisen pääkallon muodoista päätellä onko henkilöllä taipumusta rikollisuuteen.Ette voi olla tosissanne.

Vastaus on: Ronald ja Nancy Reagan, mutta tietämaäni mukaan ei kukaan muu. Villakoiran ydin ei olekaan siinä, että uskooko tai ei. Mutta hauskaa leikkiä tämä on. Venäjällä lähetetään jopa astrologiauutisia. Tosikot älkööt vaivautua tai olkoot vaivautuneita.

• Pindolomus
        *Valistunut* kirjoitti:

Suoraan sanoen en oikein tajua, miten huonejako tähän muka liittyy. Alkuperäinen kommenttisihan oli:

"Hei,etteks huomaa venuksen kvinkunssia marsiin siinä vasta se todellinen avain tähän kysymykseen "

Kyseessä tuon mukaan on aspekti kahden planeetan (Venus ja Mars) välillä, mihin seikkaan huonejako ei vaikuta.

Kvinkunssi on yks niistä vahvimmin energisoituvista aspekteista, joka juurikin oikeiden hallitisijoiden valossa vois muodostaa aivan uuden symbolisen yhteyden myöskin Placidiusken kautta,muista nyt mitään puhumattakaan. Ei sitä asiaa voida noin yksinkertaisesti katsellakaan. On otettava humioon kokonaisuus ja se miten erilaiset kehittymiseen ja kasvuun liittyvät potentiaalit näkyvät kartalla,jossa sex-suuntaus luo oman viitekehyksensä muutokselle. Tässä on tavallista ja kokemuksellistakin se juttu että zodiakki ei näyttäydy kohteilleen aivan yksiulotteisena vaan mukana on yllättäviäkin perustiloja ja voimia, joita et näköjään vielä ole osannut huomioida. Suosittelen paljon lisäopintoja niin jutellaan sitten, hei.

• Tero Peutti
        elämää nähnyt kirjoitti:

Vittu mitä paskaa..

Kiitos kun jaoit tämän tuntemuksesi meidän kanssamme, että eläämäsi katseltuasi mieleesi on tullut että "v-ttu mitä paskaa".

Miltä sinusta nyt tuntuu? Haluaisitko tarkastella tätä paska-elämääsi astrologian valossa?

• kesähetero
        *Valistunut* kirjoitti:

"Koska tähtitiede on teille niin vierasta"

Miten tähtitiede tähän liittyy, muuten kuin siinä, että sen avulla lasketaan planeettojen sijainnit maasta katsoen zodiakin vyöhykkeillä?

"tänä kesänä kannattaa syödä paljon sinappisilliä, koska neptunus"

Neptunus mitä?

Koska neptunus on pallo.

Ihmiset ovat kautta aikain etsineet vastauksia salaperäisestä tuntemattomasta.

• *Valistunut*
        kesähetero kirjoitti:

Koska neptunus on pallo.

Ihmiset ovat kautta aikain etsineet vastauksia salaperäisestä tuntemattomasta.

Yyymhy...mitenkäs se Neptunuksen "palloilu" tähän liittyy, jos saan vielä kainosti kysäistä...?

Vai onko sillä ehkä jotain tekemistä sen kanssa, että Skepsis ry itse viettää syntymäpäiviään (Kuten eräästä vanhasta "Skeptikon" numérosta luin) Auringon ollessa kaloissa so Neptunuksen kotimerkissä. Se on toki hienoa: Ns "kriittistä ajattelua" edistävä järjestö, jonka syntymäpäivä osuu kaikkien mystikkojen kotimerkkiin. Suoraan sanoen syntymäpäivän merkkisijainti myös näkyy.

Omasta mielestäni tuntemattoman kartoitus on tietenkin hyvä asia. Jos ihmiset jatkuvasti etsivät vastauksia vain tutusta ja turvallisesta, niin missä on silloin edistys.

• *Valistunut*
        Pindolomus kirjoitti:

Kvinkunssi on yks niistä vahvimmin energisoituvista aspekteista, joka juurikin oikeiden hallitisijoiden valossa vois muodostaa aivan uuden symbolisen yhteyden myöskin Placidiusken kautta,muista nyt mitään puhumattakaan. Ei sitä asiaa voida noin yksinkertaisesti katsellakaan. On otettava humioon kokonaisuus ja se miten erilaiset kehittymiseen ja kasvuun liittyvät potentiaalit näkyvät kartalla,jossa sex-suuntaus luo oman viitekehyksensä muutokselle. Tässä on tavallista ja kokemuksellistakin se juttu että zodiakki ei näyttäydy kohteilleen aivan yksiulotteisena vaan mukana on yllättäviäkin perustiloja ja voimia, joita et näköjään vielä ole osannut huomioida. Suosittelen paljon lisäopintoja niin jutellaan sitten, hei.

"Placidiuskenmuista nyt mitään puhumattakaan. Ei sitä asiaa voida noin yksinkertaisesti katsellakaan."

Tarkoitat ilmeisesti "placiduksen" (=suosittu huonejärjestelmä). Itse taas en näe paljoa pointtia sillä, että asioista tehdään tarpeettoman monimutkaisia.

Sinänsä kun en kiistäkään sitä, etteikö kvinkunssi olisi merkittävä aspekti tai että "sex-suuntauksella" ei olisi viitoittavaa vaikutusta, niin nuo "yllättävät perustilat ja voimat" kummastuttavat. Kuka tahansa voi esittää tuollaisen epämääräisen maininnan ilman perusteluja, mutta ei se niistä silti vielä varteenotettavia tee.

Sitä paitsi tuo pitkähkö kirjoituksesi ei lainkaan vastaa kysymykseen, jonka esitin alunperin so. millä perustein katsot Venuksen ja Marsin olevan kvinkunssissa (150 asteen kulma)keskenään, jos Venus on vesimiehessä ja Mars kaloissa. Koska merkit ovat vierekkäin, niin planeettojen välinen maksimikulma voi olla noilla merkkisijainneilla 60 astetta. Siten kvinkunssi tietenkin on mahdottomuus näissä oloissa.

• zodiakk
        Minä taas kirjoitti:

http://www.astrotheme.fr/en/portraits/u3FQbLYX8mx3.htm

Tässä George michaelin kartta, hänhän on homo myös. Löytyykö jotain yhtäläisyyksiä Eltonin karttaan tai muuta mielenkiintoista?

Liekö pahemmin yhtäläisyyksiä Eltonin kartan kanssa, mutta eniweis Merkurius-Venus -yhtymä Kaksosissa varmasti altistaa homoeroottisuuteen, ja varmaankin myös Merk. Venuksen kvinkunssi Neptunukseen, sekä Marsin ja Neptunuksen kuutio. Ja nouseva merkki on feminiininen Rapu..

• yleensä

Rapuhan tulee takapää edellä ja samoin homot

• nimetön

8. huone kuvastaa useita perinnöllisyyteen liittyviä asioita, myös seksuaalisuutta. Jos tässä huoneessa sijaitsee Uranus, on henkilöllä usein taipumusta ns. seksuaaliseen poikkeavuuteen

• osui

Minulla on Uranus 8.huoneessa ja olen homo.
        En kylläkään koe olevani poikkeava. Tutkimusten mukaankin puolella väestöstä on homoseksuaalia kokemuksia elämänsä aikana. Joten ei varmaan kannata enää puhua poikkeavuudesta.

• mariam

Miespuolisen tuttuni, jonka olen kuullut harrastaneen useasti miesten kanssa seksiä, Uranus on kahdeksannessa huoneessa (ja lisäksi peräytyvä - mikä mahtaa olla sen merkitys tässä tapauksessa?). Monet hänen seksiseikkailuistaan tietämättömätkin ovat epäilleet häntä homoksi hänen olemuksensa perusteella. Naissuhteitakin hänellä on ollut, joten hän saattaa olla myös biseksuaali, elleivät ne ole olleet vain kulissia. En ole viitsinyt häneltä niistä udella.

• ...............
        mariam kirjoitti:

Miespuolisen tuttuni, jonka olen kuullut harrastaneen useasti miesten kanssa seksiä, Uranus on kahdeksannessa huoneessa (ja lisäksi peräytyvä - mikä mahtaa olla sen merkitys tässä tapauksessa?). Monet hänen seksiseikkailuistaan tietämättömätkin ovat epäilleet häntä homoksi hänen olemuksensa perusteella. Naissuhteitakin hänellä on ollut, joten hän saattaa olla myös biseksuaali, elleivät ne ole olleet vain kulissia. En ole viitsinyt häneltä niistä udella.

Uranus on kahdeksannessa huoneessa myös näillä julkkiksilla, vaikkeivat homoja olekkaan:

Marilyn Monroe
        Julio Iglesias
        Orlando Bloom
        Prinsessa Diana
        Gwyneth Paltrow
        Naomi Cambell
        Sean Penn
        Meg Ryan
        Matt Damon
        George Harrison
        Eric Clapton
        Tori Spelling

• amaris

Katsoin heti yhden tutun homo-ystäväni karttaa ja sieltä löytyi uranus kasihuoneesta. Myös eräältä toiselta se löytyi, jota olen epäillyt jo monta vuotta, mutta taitaa viihtyä kaapissaan... :)

• Triton

Horoskooppi-palstallakin kaipailtiin homoja jos jonkinmoisia, joten tein haun astrology gay -sanoin.

Löysin tällaisen sivuston, josko täällä olisi kaikenlaista asiaan liittyvää?

http://astroqueer.tripod.com/

• google1

tiedän 3 aurinkohärkää, jotka ovat homoja. sattumaa varmastikin.

• .............

Uranus on kahdeksannessa huoneessa myös näillä julkkiksilla, vaikkeivat homoja olekkaan:

Marilyn Monroe
      Julio Iglesias
      Orlando Bloom
      Prinsessa Diana
      Gwyneth Paltrow
      Naomi Cambell
      Sean Penn
      Meg Ryan
      Matt Damon
      George Harrison
      Eric Clapton
      Tori Spelling

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2236
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1664
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1337
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      128
      1333
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      61
      1091
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      61
      1067
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1027
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      952
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      824
    Aihe