Mulla on huomenna aamull seula mä halusin juoda vettä siihen asti kello on 2am niin asti niin näkyykö vielä kukka seula
Mulla on huomenna aamull seula mä halusin juoda vettä siihen asti kello on 2am niin asti niin näk
2
356
Vastaukset
- Anonyymi
Ei näy... vesi auttaa, se puhdistaa verenkierrosta nopeasti kaikki rasvaliukoiset huumet. Kuuluu vaan huis hais ja oot puhdas kuin pulmunen.
- Anonyymi
Ei niist käytöist niin äkäsii olla nykyään. Oli vielä pikkupölly päällä kun menin vastaanotolle terv.keskuks.
Pitää relat ittes jotenkin rennommaks mitä nyt oikeast onenkaa. Sillon helpommin saa apua oikeesti.
Sanoin suoraan sille lekurille, etten ikänä ole päihtykseen ast denaderoituu hörpän.
Sen kirjoittama lääke järjesti mulle ihan karmeen ripulin.
Pesuhuoneen kaakeleilt se musta ruiske oli helpompi pessä pois, mutta vaati paljos puhastusaineit ja vettä.
Tänään ei enää ollut puhettakaan Kokemäenjokeen sukeltamisesta keskiyöllä.
Kyllä tämä tästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain34412128Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-15711174Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2796532Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2555327Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom1913799- 1763603
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin602651Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö1492226Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov131894Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi181781