Loimaan ihmiset

Anonyymi-ap

Loimaalla on hyvin voivat ihmisiä melkein kaikki. Ei kovin laihoilta ja kurjalta näytä kun loimaalaiset katselee

11

521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ripaus sarkasmia...? Mutta jossain määrin joo ja reippaasti ylipainoisia (ei ole siis ruokakaan liian kallista) on pilvin pimein, mutta heidänhän sanotaankin olevan leppoisia. Tässä varmaan osasyy: https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009763001.html

      Siis raha tulee hakematta, eipä se eläke muuta ratkaise. Ei se ainakaan todellista masennusta paranna. No, tulee se itsellekin nyt mutta mä oon ihan eri settiä ja paljon moniongelmaisempi polku ollut kuin monella noista. Siis että yhä lievemmillä oireilla haetaan eläkettä, koska ei muuta apua saa, haloo vähän! Olisko niinku kommenteissa joku kertoi, että nämä on pumpulissa kasvatettuja uusavuttomia. Joille vielä ostettu kaikki herkut ja kulkupelit ja muut pelit. Kunto rapistuu ja pää pehmenee. Toisaalta sitten miten tules ja neur. oireilla eläke on paljon hankalampaa saada, niin väärin!!! No ei noissa sikäli kadehtimista, että heikko toimeentulo.

      lajijasuris

      • Anonyymi

        Yksi on yhdestä syystä lihava, toinen toisesta.
        Joku ollut liikaa pumpulissa, toinen elänyt pumpulitta.
        Sairaus, joko fyysinen tai henkinen.
        Mitä niitä syitä voi ollakkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi on yhdestä syystä lihava, toinen toisesta.
        Joku ollut liikaa pumpulissa, toinen elänyt pumpulitta.
        Sairaus, joko fyysinen tai henkinen.
        Mitä niitä syitä voi ollakkaan.

        Vihervassareiden vika, että köyhätkin on lihavia. Pari hallituskautta porvareita, niin kyllä ne köyhätkin laihtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi on yhdestä syystä lihava, toinen toisesta.
        Joku ollut liikaa pumpulissa, toinen elänyt pumpulitta.
        Sairaus, joko fyysinen tai henkinen.
        Mitä niitä syitä voi ollakkaan.

        Joo ihan totta, mutta ns. isossa kuvassa on kyse enemmän yhteiskunnallisesta muutoksesta ja vaurastumisesta ts. elämä on huomattavasti vähemmän fyysistä kaikin puolin, on varaa laittaa ruokaan enemmän (myös koska hyvät tuet), ruokaa on aina ja kaikkialla sekä sitä saa kotiintuotuna. On sitä ylipainoa mullakin jonkin verran ja myötävaikuttavia sairauksia. En syö erityisen epäterveellisesti, mutta hieman liikaa, tyyliin pari kiloa vuodessa tullut lisää.

        lajijasuris


      • Anonyymi

        No voi v kun tulikin tupla, se on semmosta kun välillä touhuu muuta eikä tarkista mut so what tämmösten kanssa...

        lajijasuris


      • Anonyymi

        ...ja jäi puuttumaan se tärkeä huomio, että masennus on hyvin monella muuten isosti sairaana, niin myös itsellä, tottakai ja paljon muuta. Eli siis pelkkä masennus tekee ihmisestä enemmän työkyvyttömän...???! Yli kymmenen vuotta sitten jo jotkut asiantuntijat toi esille, että masennuksen ym. psyykkisten syiden perusteella myönnetään eläkkeitä liian löperösti.

        Sairas on silminnähden huonokulkuinen, väsynyt&uupunut, hyvin hoikka yms. Olen itsekin sitä mieltä, että täällä ja muualla on paljon laiskoja ja mukavuuttaan itsensä ns. possuksi syöneitä (harva sairaus lihottaa, pikemminkin laihduttaa) rapakuntoisia vailla opiskelumotivaatiota, eikä mitää sairauksien takia työkyvyttömiä. Nämä sitten sanoo ettei kannata töihin mennä, kun kotona tienaa enemmän! No tottakai niin, mutta toisaalta sitten olihan muistaakseni kesäkuun palkkamediaani 3800€.

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...ja jäi puuttumaan se tärkeä huomio, että masennus on hyvin monella muuten isosti sairaana, niin myös itsellä, tottakai ja paljon muuta. Eli siis pelkkä masennus tekee ihmisestä enemmän työkyvyttömän...???! Yli kymmenen vuotta sitten jo jotkut asiantuntijat toi esille, että masennuksen ym. psyykkisten syiden perusteella myönnetään eläkkeitä liian löperösti.

        Sairas on silminnähden huonokulkuinen, väsynyt&uupunut, hyvin hoikka yms. Olen itsekin sitä mieltä, että täällä ja muualla on paljon laiskoja ja mukavuuttaan itsensä ns. possuksi syöneitä (harva sairaus lihottaa, pikemminkin laihduttaa) rapakuntoisia vailla opiskelumotivaatiota, eikä mitää sairauksien takia työkyvyttömiä. Nämä sitten sanoo ettei kannata töihin mennä, kun kotona tienaa enemmän! No tottakai niin, mutta toisaalta sitten olihan muistaakseni kesäkuun palkkamediaani 3800€.

        lajijasuris

        Siis mitä tienaako joku kotona vetelhtivä oloneuvos muka 3800 pelkällä makoilulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mitä tienaako joku kotona vetelhtivä oloneuvos muka 3800 pelkällä makoilulla?

        Ehkä joku täälläkin, en tiedä, mutta aivan taatusti jotkut on itselleen onnistunut höynäyttämällä hommaan tollasen tk-eläkkeen. Mutta niin siis kyllähän työllä oikeesti voi enemmänki tienata kuin kotona.

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi v kun tulikin tupla, se on semmosta kun välillä touhuu muuta eikä tarkista mut so what tämmösten kanssa...

        lajijasuris

        Aha, tupla poistettu. Hyvä! Mutta kyllähän niitä näkee paljonkin. Miksei ole poistettu...?

        lajijasuris


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Melkoinen elämäntapavenkuloija tämä mies, on näköjään elämästä selvinnyt hengissä ilman, että on töitä joutunut tekemään. Ja hymyä piisaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      182
      1971
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      274
      1489
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1295
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1097
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      72
      1072
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      76
      1011
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      172
      997
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      40
      838
    9. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      3
      838
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      63
      825
    Aihe