Olen aina ollut jonkinasteinen Turku-fani, ja nyt sattui kymmenisen vuotta jäämään väliin etten käynyt ent.pääkaupungissa niin kyllä yllätyin kunnolla. Kupittaan asemanseutu on kuin uusi upea busines-city väriloistavine rakennuksineen ja koko tyksin alue aivan mahtava muutenkin. Vanha telakka-alue ja kakolanmäki...huhhuh. Jos en ennen eläkettä saa turun suuntaan siirtoa, niin eläkkeellä muutan takuula sinne. Sieltä olen kyllä syntyjänikin. Herttuakulma,kirstinpuisto,lonttisten alue ja helsinginkadun alue ym. antaa jo hieman suuremmankin kaupungin tuntua. Mutta yksi pieni asia on vaivannut minua aina turusta. Hieman korkeampaa rakentamista saisi olla lisää. Vielä kun Raisio,Kaarina etc. liittyvät turkuun, niin siinähän on jo 300 000 asukasta pienellä alueella. Sanoisinko että likemmäksi 1000 asukasta km2. Ja mukavasti niitä rakennusnostureita siellä tuntuu olevan.
Yllätyin iloisesti
Anonyymi-ap
4
272
Vastaukset
- Anonyymi
terve tuloa vaan.
- Anonyymi
Englanninkieltä sopisi näkyvän ja kuuluvan enemmän. Turku on myös liian valkoinen ja fennomaaninen. Helsingistä mallia
- Anonyymi
Turku ei olisi MITÄÄN ilman maahanmuuttajia ja monikulttuurisuutta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.354249Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1141576Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481536Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2151372- 321142
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ871068Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1321062Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain471044Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2591013- 62984