Punajuuri ja kookos

Anonyymi-ap

Kertoiko joku keitosta, jossa on punajuurta ja kookosta? Etsin vaihtelua kasviskeittoihin mutta en nyt löydä sitä viestiä mistään.

11

238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä kerroin punajuuri/linssi/kookoskeitosta. Googlaamalla löytyy useita versioita. Itse voi kehitellä lisää.
      Laitan usein, enkä ole vielä kyllästynyt - eivätkä lapenlapsetkaan..)) Raejuustoa kun nakkaa päälle niin saa lisää proteiinia, linssien lisäksi.
      Kiva kun kiinnosti..))

      • Anonyymi

        Kiitos vastauksesta.Varmasti tuo kookosmaito antaa kivaa pientä makeutta keittoon. Itse olen lisännyt sinihomejuustoa, mutta lempeämmältä maulta vaikuttaa tuo kookos ja raejuusto. Tulee ravitsevaakin. Ja maistuu myös lapsille.


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🔞 ­­­N­­­y­­­m­­­f­o­­­m­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17959814K

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Kypsyykö linssit ja punajuuret samassa ajassa? Soseutetaanko ja saako linssitkin sileiksi? Munkä väristä tulee keitosta?

      • Kuten sanottu, Ano 9.55. Googlaamalla löytyy erilaisia vaihtoehtoja tuosta linssi/punajuuri/kookoskeitosta.
        Itse valmistan sitä vähän näppituntumalla. Laitan kaikki ainekset, kookosmaitoa lukuunottamatta, pataan samaan aikaan, keitän hetken ja laitan sitten haudutuskattilaan (Aromapesä) muutamaksi tunniksi. Kokoosmaidon lisään vasta kypsennyksen jälkeen. En tiedä voisiko tehdä toisinkin..))
        Kyllä aineksista sileätä saa, sauvasekoittimella. Linsseistä tavoittaa ehkä vain miedon maun.
        Ja totta tuo, minkä Ano 16.29 kirjoitti, kookos antaa keitolle lempeän maun..))

        Onnea kokille ! Varmasti onnistut, kun minäkin olen saanut maukasta keittoa ja siitä on yleisesti tykätty. Viimeksi jouduin kiireessä käyttämään esikeitettyjä punajuuria, myydään muovipakkauksessa Lidlissä, mutta minusta maku oli huonompi kuin "itsekuorituissa", tuoreissa punajuurissa...


    • Anonyymi

      Kookosrasva on verisuonille pahasta.

      • Näin on, Ano 10.50. Ja lisäksi huono valinta ekologisesti. "Mutku" suo siellä, vetelä täällä...
        On enää vaikeata löytää sellaista ravintoa, jossa ei olisi moitittavaa.
        Emmekä tiedä edes kotimaisesta ravinnontuotannosta millaisissa oloissa se on kasvatettu, mitä suoja- ja torjunta-aineita sen tuottamisessa on käytetty ...


    • Anonyymi

      Demeter.
      Miksi keitos pitää ajaa pillillä imettävään muotoon?
      Minusta on parempi myhkyräinen, on parempi myös suolistolle.
      Tarpeeksi vanhaksi kun elelee, niin pilliruokia voi olla kylliksi.
      Noh, jokaisella on omat mieltymyksensä.

      • Anonyymi

        Hyvä kysymys, Ano 19.32. Minä vain seurasin ohjetta..))
        Mutta totta puhut, kuitua ei koskaan saa tarpeeksi ! Ehkä kuitenkin ajattelen, että maksu olisi parempi "samettisena" ja kuten sanot: jokaisella on mieltymyksensä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kysymys, Ano 19.32. Minä vain seurasin ohjetta..))
        Mutta totta puhut, kuitua ei koskaan saa tarpeeksi ! Ehkä kuitenkin ajattelen, että maksu olisi parempi "samettisena" ja kuten sanot: jokaisella on mieltymyksensä...

        toi edellinen oli siis mun vastaus...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kysymys, Ano 19.32. Minä vain seurasin ohjetta..))
        Mutta totta puhut, kuitua ei koskaan saa tarpeeksi ! Ehkä kuitenkin ajattelen, että maksu olisi parempi "samettisena" ja kuten sanot: jokaisella on mieltymyksensä...

        Höh ! "Maku" ei maksu...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      218
      7053
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2462
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      36
      1872
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1758
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      332
      1683
    6. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1664
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1661
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1519
    9. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      137
      1457
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      337
      1275
    Aihe