Taas olis niin miljoona hommaa tiedossa mihin pitäis keskittyä, vaan ei tahdo aika riittää, kun nää kuumat ilmat laittaa nukkumaan joskus kahdetkin päiväunet ennen iltavuoroja... Mieletön unen tarve ja voimat lopussa koko ajan. Portaiden ylösalas kävely tupakilla käydessä vaatii ainakin puolentunnin palautumisen sohvanpohjalla...
Noh, ei niin huonoa ettei jotain hyvääkin... Suhteemme "parempi puolisko" tajusi viimein etten mä välttämättä laiskuuttani makaa (aina) siellä sohvanpohjalla ja lupasi oikein itse ottaa selvää tästä sairaudesta ja siitä mitä se voi aiheuttaa... Saas nähdä miten käy, jokohan toi nyt pelästyy lopullisesti ja muuttaa kuubaan...?;)
Hyvät kesät! Kaikesta huolimatta...
väsyttää...
p.e.t
1
1028
Vastaukset
Hei!
Joo, kovin on mullakin "kujeet". Toisinaan tarvitsee unta enemmän siis päivällä ja aina yllättää itsensä nukkumasta..
Sehän on posittivista sun toiselta puolelta. Myös se laikuus on tuttua näin naapureiden kesken"makaa vaan päivät pitkät ja on eläkkeellä, ihan terveen näköinen pimu":)
En enää saa herneitä nenään siitä, kesti aikansa tottua siihen.
Häntä pystyyn ja pysy pinnalla, sillä tuomikin jo kukkii...
Kivaa kesää!
Emilyn
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706