Voiko unihalvauksen saaha silmät kii mietin ku viime yönä tuli sellane uni et kuulin jotain ääntä aattelin että kone ois seonnut mutta unen jälkee katoin lattialle josta ääni kuulu mutta tietokone oli pöydällä lisäksi unen aikana aistin jotai tuntu ku demoni ois ollu mun huoneessa koitin huutaa mut kurkusta ei lähteny ääntä se päätty siihen että tunsin että joku käsi koittaa vetää mun käestä mua alas päin vaikka olin jo makaamas lattialla sit se loppu koko tän ajan mulla oli silmät kii ja Googlen takia tiiän et siinä oli samoi asioit ku unihalvaukses kuten vahva tunne pahuuden läsnäolosta,sähköinenrätinä ja se että ei pysty huutaa nii ja unen jälkeen se kumminki tuntu siltä et se oikeesti tapahtu eikä siltä että se ois ollu unta
Voiko unihalvauksen saaha silmät kii
1
312
Vastaukset
- Anonyymi
Silmät on aina kiinni unihalvauksen aikana, mutta henkilö unihalvauksen aikana voi kuvitella, että hän näkee ja kokee asioita, koska hän on unen kaltaisessa tilassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6378488Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3513244Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4282284- 1281367
- 331348
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151285Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091221- 931123
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651085- 46943