Kokeillaan nyt vielä tätäkin kautta jos löytyisi. Oululainen 37v punatukkainen nainen. Työskentelee keikkatöissä Kuusamossa/ rukalla kokkina. Hänellä kavereita oppaina Kuusamossa. Tavattiin pari kk sitten seinäjoella ja onnistuin kadottamaan hänen puhelinnumeron.. Kiitos asiallisista vastauksista ja tiedän että tämä alkaa olla epätoivoisella tasolla...
Kuusamo / ruka etsintäkuulutus
10
2860
Vastaukset
- Anonyymi
Varattu on, minun muija... jätäppä rauhaan tai käy kipeesti...
- Anonyymi
Ja minun tyttöystävä, joten nyt aloittaja lopeta höpötys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minun tyttöystävä, joten nyt aloittaja lopeta höpötys.
Miten se voi olla kaikkien tyttöystävä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se voi olla kaikkien tyttöystävä
Muija ja tyttöystävä on eri asioita.
- Anonyymi
Ei itikan purema käy kipeää
- Anonyymi
Jos sinä sitä seuraa haet, käyppä ervastinaukiolta kahtoo, jos niistä "rentuista" joku sopis sun "unikaveriksi"
- Anonyymi
Olen kyseinen nainen, valitettavasti olen varattu, enkä muutenkaan alkaisi kenenkään sisäsiittoisen kuusamolaisen panopuuksi :D
- Anonyymi
Sinä Zonen pitkämustatukkainen tarjoilia nainen,katseemme kohtasivat. Tiedättekö nimeä..
- Anonyymi
Kerttu pöljänkylästä
- Anonyymi
Kimmariina Lopotista kuusamon keskustasta :D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1764987Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184376Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993097Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2522947Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432882- 522501
- 271919
- 221737
- 341733
- 651709