Kokeillaan nyt vielä tätäkin kautta jos löytyisi. Oululainen 37v punatukkainen nainen. Työskentelee keikkatöissä Kuusamossa/ rukalla kokkina. Hänellä kavereita oppaina Kuusamossa. Tavattiin pari kk sitten seinäjoella ja onnistuin kadottamaan hänen puhelinnumeron.. Kiitos asiallisista vastauksista ja tiedän että tämä alkaa olla epätoivoisella tasolla...
Vastaukset 10
- Anonyymi
Varattu on, minun muija... jätäppä rauhaan tai käy kipeesti...
- Anonyymi
Ja minun tyttöystävä, joten nyt aloittaja lopeta höpötys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minun tyttöystävä, joten nyt aloittaja lopeta höpötys.
Miten se voi olla kaikkien tyttöystävä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se voi olla kaikkien tyttöystävä
Muija ja tyttöystävä on eri asioita.
- Anonyymi
Ei itikan purema käy kipeää
- Anonyymi
Jos sinä sitä seuraa haet, käyppä ervastinaukiolta kahtoo, jos niistä "rentuista" joku sopis sun "unikaveriksi"
- Anonyymi
Olen kyseinen nainen, valitettavasti olen varattu, enkä muutenkaan alkaisi kenenkään sisäsiittoisen kuusamolaisen panopuuksi :D
- Anonyymi
Sinä Zonen pitkämustatukkainen tarjoilia nainen,katseemme kohtasivat. Tiedättekö nimeä..
- Anonyymi
Kerttu pöljänkylästä
- Anonyymi
Kimmariina Lopotista kuusamon keskustasta :D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931486
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde921235- 47891
- 95855
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit67846Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o164793MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku84748- 20719
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j55669- 53638