Kokeillaan nyt vielä tätäkin kautta jos löytyisi. Oululainen 37v punatukkainen nainen. Työskentelee keikkatöissä Kuusamossa/ rukalla kokkina. Hänellä kavereita oppaina Kuusamossa. Tavattiin pari kk sitten seinäjoella ja onnistuin kadottamaan hänen puhelinnumeron.. Kiitos asiallisista vastauksista ja tiedän että tämä alkaa olla epätoivoisella tasolla...
Kuusamo / ruka etsintäkuulutus
10
2604
Vastaukset
- Anonyymi
Varattu on, minun muija... jätäppä rauhaan tai käy kipeesti...
- Anonyymi
Ja minun tyttöystävä, joten nyt aloittaja lopeta höpötys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minun tyttöystävä, joten nyt aloittaja lopeta höpötys.
Miten se voi olla kaikkien tyttöystävä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se voi olla kaikkien tyttöystävä
Muija ja tyttöystävä on eri asioita.
- Anonyymi
Ei itikan purema käy kipeää
- Anonyymi
Jos sinä sitä seuraa haet, käyppä ervastinaukiolta kahtoo, jos niistä "rentuista" joku sopis sun "unikaveriksi"
- Anonyymi
Olen kyseinen nainen, valitettavasti olen varattu, enkä muutenkaan alkaisi kenenkään sisäsiittoisen kuusamolaisen panopuuksi :D
- Anonyymi
Sinä Zonen pitkämustatukkainen tarjoilia nainen,katseemme kohtasivat. Tiedättekö nimeä..
- Anonyymi
Kerttu pöljänkylästä
- Anonyymi
Kimmariina Lopotista kuusamon keskustasta :D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692596
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL1542543- 851461
- 2271447
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,441161Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi401110- 1021002
Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä
Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"197965- 80863
Työnantajan kustannus palkasta
Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako136739