Kokeillaan nyt vielä tätäkin kautta jos löytyisi. Oululainen 37v punatukkainen nainen. Työskentelee keikkatöissä Kuusamossa/ rukalla kokkina. Hänellä kavereita oppaina Kuusamossa. Tavattiin pari kk sitten seinäjoella ja onnistuin kadottamaan hänen puhelinnumeron.. Kiitos asiallisista vastauksista ja tiedän että tämä alkaa olla epätoivoisella tasolla...
Kuusamo / ruka etsintäkuulutus
10
2723
Vastaukset
- Anonyymi
Varattu on, minun muija... jätäppä rauhaan tai käy kipeesti...
- Anonyymi
Ja minun tyttöystävä, joten nyt aloittaja lopeta höpötys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minun tyttöystävä, joten nyt aloittaja lopeta höpötys.
Miten se voi olla kaikkien tyttöystävä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se voi olla kaikkien tyttöystävä
Muija ja tyttöystävä on eri asioita.
- Anonyymi
Ei itikan purema käy kipeää
- Anonyymi
Jos sinä sitä seuraa haet, käyppä ervastinaukiolta kahtoo, jos niistä "rentuista" joku sopis sun "unikaveriksi"
- Anonyymi
Olen kyseinen nainen, valitettavasti olen varattu, enkä muutenkaan alkaisi kenenkään sisäsiittoisen kuusamolaisen panopuuksi :D
- Anonyymi
Sinä Zonen pitkämustatukkainen tarjoilia nainen,katseemme kohtasivat. Tiedättekö nimeä..
- Anonyymi
Kerttu pöljänkylästä
- Anonyymi
Kimmariina Lopotista kuusamon keskustasta :D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003447
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342624- 802413
- 842386
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411647