Hyi rutto mitä pashaa.
Miksi dacian rumpujarrut ovat umpiruosteessa 3 vuoden ja 40tkm kilometrin jälkeen??
31
496
Vastaukset
- Anonyymi
Pinnaltaan ne menee ruosteeseen, mutta sillä ei ole merkitystä.
Oliko hauska kirjoittaa noin lapsellinen ja hölmö avaus, olisiko äitisi sinusta ylpeä jos lukisi noita sinun juttuja?- Anonyymi
Miksei toyotan rummut ole ruosteessa 6v/100tkm kohdalla, kerro se minulle!!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei toyotan rummut ole ruosteessa 6v/100tkm kohdalla, kerro se minulle!!?
On ne ruosteessa ja kurkkaa myös pohjaa, sekin on ruosteessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ne ruosteessa ja kurkkaa myös pohjaa, sekin on ruosteessa.
Riittääkö kuva vai pitääkö ottaa video?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei toyotan rummut ole ruosteessa 6v/100tkm kohdalla, kerro se minulle!!?
Miksei toyotan rummut ole ruosteessa 6v/100tkm....... Toyotassa ruosteet ovat pelteissä !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei toyotan rummut ole ruosteessa 6v/100tkm kohdalla, kerro se minulle!!?
Kyllä tojonkin rummut ruostuvat päältäpäin se on selvä, mutta pintaruosteella ei ole mitään merkitystä jarrurummuissa.
Sen sijaan tojossa ruostuu puhki ja muruiksi levyjarrujen suojapellit. Sillä on jo merkitystä kun katsastusmies sanoo "hyi hyi" ja "tulepa kuukauden sisällä uudestaan".
Toinen jarruihin liittyvä tyyppivika on jarrupalojen jumittuminen pintoihin missä niitten pitäisi liikkua. Sen vuoksi tojojen huolto-ohjelmaan on vuonna 2009 lisätty jarrujen herkistys.
Tämän sanon useamman tojon kokemuksella.
Kaikki jarruhuolet loppuivat 5 vuotta sitten kun siirryin Daciaan.
- Anonyymi
Käytön puutteessa ne ruostuu. Käy vähän baanalla irroittelemassa niin pintaruoste lähtee irti.
- Anonyymi
Aloittaja varmaan tarkoitti rummun päälipuolen ruostetta millä ei ole mitään merktystä mihinkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja varmaan tarkoitti rummun päälipuolen ruostetta millä ei ole mitään merktystä mihinkään.
Ruosteessa tai ei, mutta toimivat kuitenkin takana paremmin kuin levyjarrut, ainakin kevyessä autossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja varmaan tarkoitti rummun päälipuolen ruostetta millä ei ole mitään merktystä mihinkään.
Kyllä on merkitystä. Näyttää hemmetin köyhältä ja rumalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on merkitystä. Näyttää hemmetin köyhältä ja rumalta.
Sulla on epäterve suhtautuminen autoiluun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruosteessa tai ei, mutta toimivat kuitenkin takana paremmin kuin levyjarrut, ainakin kevyessä autossa.
Ja höpöhöpö. Minulla oli rumpujarruautoja puolen kymmentä eri merkkiä kun köyhyysrajan alapuolella elin. Nyt on ensimmäinen levyjarrullinen auto niin johan stoppaa aivan eri lailla, ABS/ESP, hätäjerrutehostin, levyt ja palat edessä ja takana. Hipaisemalla normaalijarrutukset ja runttaamalla pysähtyy kuin seinään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja höpöhöpö. Minulla oli rumpujarruautoja puolen kymmentä eri merkkiä kun köyhyysrajan alapuolella elin. Nyt on ensimmäinen levyjarrullinen auto niin johan stoppaa aivan eri lailla, ABS/ESP, hätäjerrutehostin, levyt ja palat edessä ja takana. Hipaisemalla normaalijarrutukset ja runttaamalla pysähtyy kuin seinään.
Daciassa on hyvät jarrut. Katsastuksissa ei koskaan mitään valittamista ja pysähtyy hyvin. Missä on se köyhyysraja, sitä en tiedä. Ei enempää kommentoitavaa asiasta.
Ihan sama minulle TESLA
- Anonyymi
Rumpujen pintaruoste luuluu asiaa, ei vaikuta mihinkään. Toista on Toyotan peltien ruostuminen joka alkaa olla pahana jo alle 3 vuotiaassa ja 22tkm ajetussa Yariksessa.
https://www.finikor.fi/palvelut/muut-palvelut/kuvagalleria/autoja/toyota-yaris-2013- Anonyymi
Eikä se tilanne ainakaan uudemmassa parane.
https://www.finikor.fi/palvelut/muut-palvelut/kuvagalleria/autoja/toyota-yaris-2016
- Anonyymi
Foordis on ruosteinen rumpu, dacias on alumiinia!
- Anonyymi
Foordis on ruosteinen rumpu, dacias on alumiinia!......Sen vain tiedän että Lognissa on valurautaa,ja en oiken usko että muissakaan malleissa olis alu valua, kun ei ole Renuissakaan !!
- Anonyymi
Älä ala dacisti persu valehtelemaan. Leuat liikkuu mutta mitään järkevää ei tule pihalle. Sanderoissa, loganeissa ja dustereissa on valurautaiset rumpujarrut takana ja ne tosiaankin ovat umpiruosteessa jo ennen 50tkm lukemaa. Nettiautossa piipahtaminen paljastaa valheesi kaikille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä ala dacisti persu valehtelemaan. Leuat liikkuu mutta mitään järkevää ei tule pihalle. Sanderoissa, loganeissa ja dustereissa on valurautaiset rumpujarrut takana ja ne tosiaankin ovat umpiruosteessa jo ennen 50tkm lukemaa. Nettiautossa piipahtaminen paljastaa valheesi kaikille.
Ei se pintaruoste mitään merkitse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se pintaruoste mitään merkitse.
Valehtelit silti.
- Anonyymi
Foordis on ruosteinen rumpu, dacias on alumiinia!........Sinun päässä liikkuu ajatuksia Ladasta
- Anonyymi
PINTARUOSTETTA ON MONEN AUTON RUMMUISSA , eikä se merkitse yhtään mitään !!!
- Anonyymi
Pintaruostetta sulla on aivoissa. Järki-ihmiset ajelee levyjarruilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pintaruostetta sulla on aivoissa. Järki-ihmiset ajelee levyjarruilla.
Sähköautossa takapyörissä rummut on luotettavammat. Levyt tuppaa ruostumaan pahemmin ja vaativat vuosittaista työstämistä ja jopa levyjen sorvaamista.
Re-generaatio hoitaa jarrutamisen pääasiassa eikä takajaruille oikein jää mitään tekemistä.
Kaikkien autojen levyt ruostuu jos niitä ei käytä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pintaruostetta sulla on aivoissa. Järki-ihmiset ajelee levyjarruilla.
Levyjarruissa takana pienessä autossa ei ole mitään järkeä, ellei halua tehdä turhaa työtä, jonka voi välttää rumpujarruilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähköautossa takapyörissä rummut on luotettavammat. Levyt tuppaa ruostumaan pahemmin ja vaativat vuosittaista työstämistä ja jopa levyjen sorvaamista.
Re-generaatio hoitaa jarrutamisen pääasiassa eikä takajaruille oikein jää mitään tekemistä.
Kaikkien autojen levyt ruostuu jos niitä ei käytä.13 vuotta vanhat levyt oli takana ennen kuin vaihdoin uusiin. Otti kaiken 30min vaihtaa.
- Anonyymi
Rakarumpujen pintaruoste ei pitäisi olla edes minkäänlainen puheen aihekkaan, tuo on jo pilkun nu....intaa . Puhukaa mieluummiin autojen ruosteisista pelteistä
- Anonyymi
Jokaisen pesun jälkeen, jos auton pitää ajamattomana pari päivää, on levyjarrut ruosteessa joka autossa ja rumpujarrut päältä. Ei ole mitään kummallista. Rumpujen sisältäruostuminen taas tarkoittaa sitä, että eipä ole paljon jarrua käytetty.
- Anonyymi
En kyllä käsitä tällaisia aloituksia jarrurumpujen ulkoisista ruosteista , aihe on kuin tyhjänpäiväistä hiuksen halkaisua. Paljon suurempi tarve olisi keskustella autojen rengasmelusta karkealla asfaltilla ja öljysoralla varsinkin pikku autoissa kun sitä alkaa nykyään olla häiritsevässä määrin ja suuri syy on myös tuohon nämä tasaperäiset autot. Usealla vanhemmuuten tulevat kuulovammatkin voivat paljonkin olla myös autoista saatua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456069
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253726Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282911- 472568
- 372421
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä251945Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691914Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281600