Toivottavasti sulla on hauskaa siellä. On niin ikävä sua. Nytkin odotan sulta viestiä. Ihana mies olet. Heräsin aamulla ja mietin sua kuinka ihanaa olisi kun olisit vieressä. Toivottavasti pian nähdään. ❤️ naiselta joka odottaa sinua
Kauhea ikävä sinua mies
14
569
Vastaukset
- Anonyymi
Olispa siltä naiselta ketä haluan ja rakastan!
Oli taas niin kaunis ja söpö.
Mieheltä- Anonyymi
Näittekö tänään?
- Anonyymi
On ollut ihan hauskaa joo :)
- Anonyymi
EN USKO😮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EN USKO😮
Usko pois vaan on ollut ihan hauskoja hetkiä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usko pois vaan on ollut ihan hauskoja hetkiä :)
Miksi joku aina sanoo "ihan" hauskaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No okei ihanan hauskoja hetkiä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko aivan ihanaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko aivan ihanaa
Välillä tuossa tänään nyt ehkä enemmän järkevää kuitenkin.
- Anonyymi
Mua kukaan odota 😀
- Anonyymi
Ainakin tää pilkkii eli päikyt meinaa tulla väkisinkin. Yksin tällä hetkellä tässä siis. Ei mitenkään hauskaa ole, koska tämä repivä ikävä painaa mieltä. Eilen oli naapureita useampi käymässä, mutta ei tuo silloinkaan ollu mitään hauskaa. Oikeestaan melko ahdistava ilta oli. Eihän ne hirveen pitkään olleet, mutta sen verran tarpeeksi kuitenkin, että kerkesin jo ajatella, miten paljon iloisempi oisin, jos lähtisivät. Tai no iloisempi ja iloisempi. Ei musta irtoo ilo nyt muulloin kuin jos olen tunnistavinani täältä jonkin tekstin hänen kirjoittamaksi, mutta kuten kaikki tietää, se on vain oletus eikä välttämättä totta, kun ei niitä nimiä näy tai ei ainakaan mun nimee oo näkyny, muiden on, mutta nekin vain muutamien samojen päivittäin näkyvien palstailijoiden. Eli koska tämäkään aloitus tuskin on mulle, niin siksi vastaan tähän tälleen niinku tuntemattomalle, vaikka tavallaan kuin hänelle.
ålä puhu paskaa
lähdenpä syömään en tarkoittanut pahoitaa inun miltäsi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2704683Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343040Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442857Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k292841Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761791Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061654Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 601419
- 951292
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2151180