Mikä mielestänne on tällä hetkellä paras n 250€ maksava tabletti? Samsung, Acer vai Levono? Noilla merkeillä näyttää olevan tarjouksessa tuohon hintaan.
Tableteista tietävät
5
151
Vastaukset
- Anonyymi
Tuolla hinnalla ei saa hyvää tabletinta.
- Anonyymi
Olin aikeissa lisätä että tiedän toki tämän :)kun arvasin että näin kommentoidaan. Mutta työnantaja muistaa ko summan arvoisesti lähestyvänä merkkipäivänä, joten se rajaa summan. Ja käytän tablettia vain nettiselailuun, sähköpostiin/laskujen maksuun, driven kevyeen käyttöön ja joskus katson jonkun sarjan jakson. Eli onko joku noista merkeistä parempi toistaan. Samsungin puhelimia minulla on aina ollut, olen android-uskollinen. Tietenkään tuohon hintaan ei mitään ipadia pääse edes koskemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin aikeissa lisätä että tiedän toki tämän :)kun arvasin että näin kommentoidaan. Mutta työnantaja muistaa ko summan arvoisesti lähestyvänä merkkipäivänä, joten se rajaa summan. Ja käytän tablettia vain nettiselailuun, sähköpostiin/laskujen maksuun, driven kevyeen käyttöön ja joskus katson jonkun sarjan jakson. Eli onko joku noista merkeistä parempi toistaan. Samsungin puhelimia minulla on aina ollut, olen android-uskollinen. Tietenkään tuohon hintaan ei mitään ipadia pääse edes koskemaan.
Ei sovellu niihinkään hommiin tämänhintaiset ellei ole aikaa odotella näiden aukaisua yli 10 sekuntia. Kokemusta on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos työnantaja lähtee 250€ mukaan niin laita itse toinen sama päälle, niin vaihtoehdot kasvaa. One Plus on tuonut tabletin ja se on mielenkiintoinen. En tiedä mahtuuko mainitsemaani 500€ budjettiin. Mutta oikeasti 250€ on vähän. Itsellä ei ole ollut tablettia enää viiteen vuoteen. Ostin 500€ käytetyn yritysläppärin jossa on 4g telakka ja iphone 12 puhelimen.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17961171a
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949