Alahovintie 3 (muu rauhallinen alue?)

Asuntoa etsimässä

Eli, olen katsellut eri paikkoja ja alahovintiellä oli yksi asunto vapaana. Onko alue rauhallista ja minkäläiset yhteydet keskustaan?

Etsin asuntoa 30 m2 - 32 m2, parveke ja vuokra olisi maksimillaan 380 € sekä alueen pitäisi olla kohtalaisen rauhallista (myös talon). Ääniä saa tietysti kuulua muttei musiikin pauhantaa aina keskellä tai kauhean kovaäänistä kolistelua /juhlimista tai seiniin paukuttelua/. Näillä ehdoilla ei montaa vaihtoehtoa ole löytynyt. Ihan syystäkin kenties. Kissan saan piankoin joten senkin ajattelin ottaa mukaani

9

909

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiljainen

      talo, enää nykyään kuuluu vain yksittäisiä laukauksia, ja niitäkin harvoin (2-3krt/vk). Naapurit riitelee sukkasilleen, että nekään ei paljon? häiritse. Kissoja ei taloon saa tuoda.

      • Alakerran pappa

        Kyllä ja jotkut nuorisohiipit ajavat autoilla, mopoilla ja moottoripyörillä omaa ralliansa sillointällöin tässä lähistöllä, mutta onneksi poliisit vierailee täällä sentään suhteellisen usein.


    • huone

      talosta on vuokrattu rock-yhtyeen harjoitus kämpäksi. Joskus päivällä sattuu olemaan ihan hiljaista?, esim. jouluna 2001 klo 14.03-14.06.

    • Hikimajaanko haluat?

      Miksi tollaseen pieneen hikimajaan haluat? Kuka haluaisi asua jossain 30 neliön kämpässä?Kannattaisi varmaan harkita säästämistä ja kunnon asunnon hankintaa. Tollasessa pikkuluukussa ei saa kuin patoutumia kun seinät kaatuu päälle.

    • Anonyymi

      Hyvä talo on nykyään asua.

    • Anonyymi

      Siellä asuu lähinnä maahanmuuttajia sekä romaneja. Että siitä voit itse päätellä kannattaako muuttaa?

      • Anonyymi

        No kuule, ei siellä asu yhtään romaania . Siistiä porukkaan asuu .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuule, ei siellä asu yhtään romaania . Siistiä porukkaan asuu .

        Romanit ovat siistejä, niillä on vain käytöstavoissa toivomisen varaa.😂


    • Anonyymi

      Entäs, asuuko romaneja?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6063
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2556
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2063
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe