Eräs putaalainen pisti omaisensa ojennukseen

Anonyymi-ap

Oli kiusannut lapsuuden, hakannut jne. Pisti kunnolla teholle. Aika äijämäinen temppu. Se on vähän niin että jos akka on kovinkin pahankurinen, niin eikö siinä toimi se turpiinvetomalli aika hyvin. Paskaa ei tarvi jauhaa ja naspureijeb asiat eivlt toisille kuulu.

4

1485

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joskus, syy kuin toinen ,ollaan uteliaita. Joskus on päätynyt erinäisiin oikeusasteisiin, asia kuin toinen ja satoja ihmisiä ovat saaneet haastekutsut. Monesti jokin asua on hyvinkin laaha oikeusprosessi, käsittely voi viedä vuosia.

• Anonyymi

Se on kumma ku pitää paskanjaihajolla vielä ikkunaan vilkaista kun menevät tuosta vaunuineen. Miesten ei tarvitse,eräs sanoi naisystävölleen että älä ksto siihen ikkunaan. Piruako sitä toisten asioihin puuttumaan millään tasolla,se on tuo ikkunaan, keittiön, semmoinen juttu myös .

• Anonyymi

Saahan sitä ympärilleen katsella. Se ei tarkoita että olisi jotain ihmisestä kiinnostunut. Mistä kukaan tietää mihin joku on keskittynyt tai mitä muistelee tai suunnittelee. Silmät on kuitenkin pidettävä auki ettei törmäile.

• Anonyymi

Ihmiset nyt aina puhuvat, ja joidenkin puheilla ei useinkaan ole kosketuspintaa todellisuuden kanssa. Yleensä heihin luotetaan koska puhuvat paljon. Ihminen on erehtyväinen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1704
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1212
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      67
      896
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      861
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      808
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      721
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      712
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      661
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      653
    Aihe