Kuulemma joku nainen on voittanut jostain rahapelistä ihan enemmänkin rahaa onko tietoa asiasta, tästä on oltu ihan hissukseen. Voitto tullut jo kevättalvella.
Kuka voitti rahapelistä muhkean summan
15
2009
Vastaukset
- Anonyymi
R-Kioskilta ostettu voittokuponki. Kannattaa aina!
- Anonyymi
Hienoa ,et joku voittaa joskus, ja jos oli kovasti viel tarpeen ,aina parempi !
- Anonyymi
No ei varmaan rahan tarvetta ollut. Eikös se niin oo että raha tulee rahan luokse. Ei ainakaan vielä oo työssäkäyntiä lopettanu kun näkyi olevan viikonloppuna töissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei varmaan rahan tarvetta ollut. Eikös se niin oo että raha tulee rahan luokse. Ei ainakaan vielä oo työssäkäyntiä lopettanu kun näkyi olevan viikonloppuna töissä.
Paletissa?
- Anonyymi
Ei asu Kyyjärvellä, käy vain töissä siellä.
- Anonyymi
Arvasin ihan oikein. Vaikka miten yrittää piilotella niin kyllä se varakkuus aina jotenkin näkyy. Fiksu ihminen kun ei tee numeroa tästä.
- Anonyymi
On se hyvä että.POP-pankille tulee kipailija eivä saa hyvä-veli verkostoineen kaikki
metsäpalstoja ostettua.Hissukseen nämä hyvä-veljetkin pelaa pelejään,asukasmäärän laskiessa. - Anonyymi
Paikalta löytyy valtava jööti.
- Anonyymi
Sarjakakkaaja iski jälleen. Hei sinä jöötimies tai nainen keksi jo joku parempi juttu. Eikö tuo oo jo aika vanha vitsi.
- Anonyymi
Minä voitin. Ettekö ole huomanneet, että mulla on uusi Mersu ja ajelen keskellä kylätietä dementoituna ja hiljaa, kun ei enää kaikki hoksottimet pelaa. En kyllä päästä muita ohi, ettei lennä kiviä autooni.
- Anonyymi
Joo minä voitin. Pelasin Kyyjärven Ärrällä 🤣
- Anonyymi
Minäkin voitin ja hävitin melko uuden merssun ja laitoin käytetyn volvon. Nyt on auto eikä kukaan huomaa että pinkka on kunnossa.
- Anonyymi
Minä voitin.
Laiton koko omaisuuteni myyntiin ja lähdin Italiaan asumaan.
- Anonyymi
Taitaa olla Karstulassa nyt toinenkin rahapelimiljönääri, mies tällä kertaa.
- Anonyymi
Kenen se järvessä lilluva puucee on?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu6363287Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu982672Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211691Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771592Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔471510Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101500- 691444
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3421414- 271328
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901233