Kuka voitti rahapelistä muhkean summan

Anonyymi-ap

Kuulemma joku nainen on voittanut jostain rahapelistä ihan enemmänkin rahaa onko tietoa asiasta, tästä on oltu ihan hissukseen. Voitto tullut jo kevättalvella.

15

2071

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

R-Kioskilta ostettu voittokuponki. Kannattaa aina!

• Anonyymi

Hienoa ,et joku voittaa joskus, ja jos oli kovasti viel tarpeen ,aina parempi !

• Anonyymi

No ei varmaan rahan tarvetta ollut. Eikös se niin oo että raha tulee rahan luokse. Ei ainakaan vielä oo työssäkäyntiä lopettanu kun näkyi olevan viikonloppuna töissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei varmaan rahan tarvetta ollut. Eikös se niin oo että raha tulee rahan luokse. Ei ainakaan vielä oo työssäkäyntiä lopettanu kun näkyi olevan viikonloppuna töissä.

Paletissa?

• Anonyymi

Ei asu Kyyjärvellä, käy vain töissä siellä.

• Anonyymi

Arvasin ihan oikein. Vaikka miten yrittää piilotella niin kyllä se varakkuus aina jotenkin näkyy. Fiksu ihminen kun ei tee numeroa tästä.

• Anonyymi

On se hyvä että.POP-pankille tulee kipailija eivä saa hyvä-veli verkostoineen kaikki
      metsäpalstoja ostettua.Hissukseen nämä hyvä-veljetkin pelaa pelejään,asukasmäärän laskiessa.

• Anonyymi

Paikalta löytyy valtava jööti.

• Anonyymi

Sarjakakkaaja iski jälleen. Hei sinä jöötimies tai nainen keksi jo joku parempi juttu. Eikö tuo oo jo aika vanha vitsi.

• Anonyymi

Minä voitin. Ettekö ole huomanneet, että mulla on uusi Mersu ja ajelen keskellä kylätietä dementoituna ja hiljaa, kun ei enää kaikki hoksottimet pelaa. En kyllä päästä muita ohi, ettei lennä kiviä autooni.

• Anonyymi

Joo minä voitin. Pelasin Kyyjärven Ärrällä 🤣

• Anonyymi

Minäkin voitin ja hävitin melko uuden merssun ja laitoin käytetyn volvon. Nyt on auto eikä kukaan huomaa että pinkka on kunnossa.

• Anonyymi

Minä voitin.
        Laiton koko omaisuuteni myyntiin ja lähdin Italiaan asumaan.

• Anonyymi

Taitaa olla Karstulassa nyt toinenkin rahapelimiljönääri, mies tällä kertaa.

• Anonyymi

Kenen se järvessä lilluva puucee on?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      307
      3025
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      121
      2049
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2033
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1379
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1233
    Aihe