Kuka voitti rahapelistä muhkean summan

Anonyymi-ap

Kuulemma joku nainen on voittanut jostain rahapelistä ihan enemmänkin rahaa onko tietoa asiasta, tästä on oltu ihan hissukseen. Voitto tullut jo kevättalvella.

15

1925

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      R-Kioskilta ostettu voittokuponki. Kannattaa aina!

    • Anonyymi

      Hienoa ,et joku voittaa joskus, ja jos oli kovasti viel tarpeen ,aina parempi !

      • Anonyymi

        No ei varmaan rahan tarvetta ollut. Eikös se niin oo että raha tulee rahan luokse. Ei ainakaan vielä oo työssäkäyntiä lopettanu kun näkyi olevan viikonloppuna töissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei varmaan rahan tarvetta ollut. Eikös se niin oo että raha tulee rahan luokse. Ei ainakaan vielä oo työssäkäyntiä lopettanu kun näkyi olevan viikonloppuna töissä.

        Paletissa?


    • Anonyymi

      Ei asu Kyyjärvellä, käy vain töissä siellä.

    • Anonyymi

      Arvasin ihan oikein. Vaikka miten yrittää piilotella niin kyllä se varakkuus aina jotenkin näkyy. Fiksu ihminen kun ei tee numeroa tästä.

    • Anonyymi

      On se hyvä että.POP-pankille tulee kipailija eivä saa hyvä-veli verkostoineen kaikki
      metsäpalstoja ostettua.Hissukseen nämä hyvä-veljetkin pelaa pelejään,asukasmäärän laskiessa.

    • Anonyymi

      Paikalta löytyy valtava jööti.

      • Anonyymi

        Sarjakakkaaja iski jälleen. Hei sinä jöötimies tai nainen keksi jo joku parempi juttu. Eikö tuo oo jo aika vanha vitsi.


    • Anonyymi

      Minä voitin. Ettekö ole huomanneet, että mulla on uusi Mersu ja ajelen keskellä kylätietä dementoituna ja hiljaa, kun ei enää kaikki hoksottimet pelaa. En kyllä päästä muita ohi, ettei lennä kiviä autooni.

    • Anonyymi

      Joo minä voitin. Pelasin Kyyjärven Ärrällä 🤣

    • Anonyymi

      Minäkin voitin ja hävitin melko uuden merssun ja laitoin käytetyn volvon. Nyt on auto eikä kukaan huomaa että pinkka on kunnossa.

      • Anonyymi

        Minä voitin.
        Laiton koko omaisuuteni myyntiin ja lähdin Italiaan asumaan.


    • Anonyymi

      Taitaa olla Karstulassa nyt toinenkin rahapelimiljönääri, mies tällä kertaa.

    • Anonyymi

      Kenen se järvessä lilluva puucee on?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe