Hei & hau.
Nimeni on Gold Von Hyllywä, ja olen Chihuahua kullatussa Gucci kassissa
henkilökohtaisella lennolla kohti Caymansaaria hierottavaksi.
Olen autuaan tietämätön siitä, että Pirjo-Pekka Perämikkeliläinen
Kerjää kadulla vahoja risuja lämmittääkseen viimeisen hernekeitto purkkinsa.
On tietysti selvää, että jälkipolvilleni on testamentattu kolmekymmentä premium mersua ja tämä lentokone, mutta haluasin silti muistuttaa, että kaupoissakin on joskus hauhau champion alennuksessa.
Luonnolisia monopoleja kun myydään, niin siinähän rikastuvat KAIKKI.
Minuakin välillä vähän lämmittää kun viileällä kelillä kusen desing haalareihini,
mutta porealtaaseenhan sillä vain pääsee.
Ikinä en ole suomessa käyny, mutta kuulin, että siellä saattaa olla kylmä talvella.
Toivotan kaikille runsaita mahanrapsutuksia.
Suomen rapsutus alue kun on muutenkin niin sivussa, ettei niitä ristiin rapsutuksia
aina voi selvänä pitää.
Parhain terveisin
~Gold Von Hyllywä,
lardjet Bahamas to Cayman islands.
"Bite the gold"
ESE:n myynti
Anonyymi-ap
2
294
Vastaukset
- Anonyymi
Kirkkopedarille laitetaan 1/5 yrityksestä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389