Siskon marsu kuoli

Jalver

Mitä tehdä.. Lohdutan, mutta ostanko uuden? Autsikaa

5

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eläin rakas

      joo..no otan osaa.voit ostaa uuden,jos se lohduttais sun siskoo..tai sitte menkää yhes shoppaileen tai jotain muuta hauskaa.pärjäilkää..

    • loikkija

      No en tiedä kannattaako ostaa uutta (ellei hän itse halua). Pitäkää "hautajaiset" ja "suruaika" ja sen jälkeen koita saada siskosi innostumaan muista asioista. Menkää ulkoilemaan, tai niin...vaikka shoppailemaan tai innosta aloittamaan uusi harrastus. Hyviä jatkoja!

    • Otan osaa :( Ei ehkä kannata ihan heti mennä uutta ostamaan, jos siskosi ei vaikka haluakkaan uutta tai jotain muuta vastaavaa. Kyllä se siitä ajan kanssa. Ja jos sitten siskosi haluaakin uuden marsun (uskoisin näin)niin menkää yhdessä ostamaan. Ei ehkä kannata sinun yksin mennä ostamaan sitä. Viettäkää aikaa yhdessä, yritä piristää siskoasi. Onnea piristys yrityksille :)

    • Susanne

      Hei! Ikävä kuulla siskosi marsun kuolemasta :( Ikävä juttu aina! Neuvoisin, kuten kirjoittaja aiemmin, että vietätte "suruajan", johon kuuluu marsun hautaaminen ja sen muisteleminen. Tämä voi viedä kuukausia, vuosia ja ehkä siskosi ei koskaan halua uutta lemmikkieläintä, riippuu hänestä. Uuden marsun tai minkä tahansa eläimen hankkiminen heti on ehkä pitkällä tähtäimellä huono ajatus. Olisi hyvä surra rauhassa ja päästää irti edellisestä lemmikistä, jotta on valmis sitten ottamaan uuden lemmikin omana itsenää eikä edellisen korvikkeena. Voimia ja jaksua siskollesi!

      • lotlot

        Olen samaa mieltä. Tänään kuoli mun viis vee marsu ja en vielä tahdo uutta koska muuten tulee kaikki kuoleman traumat jne...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5015
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    10. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1235
    Aihe