Miten edetä?

Anonyymi-ap

Mitähän tällaiset arvot kertovat kilpparini tilanteesta:
P - Tyreotropiini: 1,03 mU/l
P - Tyroksiini, vapaa: 11,6 pmol/l

Lukemani perusteella tiedän, etteivät pelkät labrat kerro koko totuutta yksilötasolla, vaan tilanteen kartoittamiseen vaikuttavat myös oireet. Mutta edelleen lukemani perusteella tiedän, että lääkärit tuntuvat tuijottavan pelkkiin arvoihin eivätkä potilaaseen, - mikäli potilaalle julkisella puolella lankeaa sellainen siunattu arpa, joka sallii saajansa astua todellisuuden tuolle puolen, Kaikkein Pyhimpään: terveyskeskuslääkärin vastaanottohuoneeseen, nokakkain elävän lääkärin kanssa.

Tuota arpaa olen lisääntyneine ja monenkirjavine vaivoineni viimeiset pari vuotta tavoitellut, toistaiseksi tuloksetta. Toki ajanvarauksen puhelinpalvelu takaisinsoittopyynnöllä soittaa, ja hoitaja langan toisessa päässä kirjaa vaivani ja kertomani ylös. Hän lupaa konsultoida "mahdollisimman pian" lääkäriä ja ilmoittaa lääkärin kannan minulle "ensi tilassa", mutta että ihan lääkäriaikaa, ei ei, herran pieksut, se ei tule kyseeseen, tyvvär. Näin on tapahtunut useamman kerran.

(Sivumennen mainittakoon, että hoitajakunnan, tai ainakin kyseisen hoitajan aikakäsite eroaa omastani sikäli, että hänen "mahdollisimman piansa" ja "ensi tilansa" ei vielä reilun kahden vuoden jälkeenkään ole koittanut. Alkuun soittelin ja kyselin usein, sittemmin harvemmin, enää en lainkaan. Ehkä olin jo saanut hankalan asiakkaan maineen, sillä kovin, kovin turhautuneena eräs toinen hoitajarouva kiukutteli, että asiani on kyllä lääkärin listalla. Lista tuntuu siinä tapauksessa olevan kymmenien kilometrien mittainen.)

2

398

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lisäys ap:ltä: Siis noi nyt mitatut arvot ovat viime viikon torstailta, eli ihan tuoretta tavaraa. Olen kärsiskellyt monenmoisista ikävistä oireista useamman vuoden ajan apua saamatta, seikka josta paikallisen terveyskeskuksen toimintaa kohtaan kohdistamani purkaus tuli aloituksessa kummunneeksi.

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

💋 ­­­N­­­y­m­f­­o­­­m­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#179620581

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      272
      4687
    2. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      96
      3507
    3. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      25
      2796
    4. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      67
      2350
    5. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      99
      2225
    6. TUNNISTELAATIKKO

Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain
      Ikävä
      92
      1509
    7. Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?

Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään
      Tv-sarjat
      28
      1319
    8. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      41
      1316
    9. Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?

Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli
      Ähtäri
      74
      1276
    10. Kohdataankohan me

Enää koskaan?
      Ikävä
      67
      926
    Aihe