Miten edetä?

Anonyymi-ap

Mitähän tällaiset arvot kertovat kilpparini tilanteesta:
P - Tyreotropiini: 1,03 mU/l
P - Tyroksiini, vapaa: 11,6 pmol/l

Lukemani perusteella tiedän, etteivät pelkät labrat kerro koko totuutta yksilötasolla, vaan tilanteen kartoittamiseen vaikuttavat myös oireet. Mutta edelleen lukemani perusteella tiedän, että lääkärit tuntuvat tuijottavan pelkkiin arvoihin eivätkä potilaaseen, - mikäli potilaalle julkisella puolella lankeaa sellainen siunattu arpa, joka sallii saajansa astua todellisuuden tuolle puolen, Kaikkein Pyhimpään: terveyskeskuslääkärin vastaanottohuoneeseen, nokakkain elävän lääkärin kanssa.

Tuota arpaa olen lisääntyneine ja monenkirjavine vaivoineni viimeiset pari vuotta tavoitellut, toistaiseksi tuloksetta. Toki ajanvarauksen puhelinpalvelu takaisinsoittopyynnöllä soittaa, ja hoitaja langan toisessa päässä kirjaa vaivani ja kertomani ylös. Hän lupaa konsultoida "mahdollisimman pian" lääkäriä ja ilmoittaa lääkärin kannan minulle "ensi tilassa", mutta että ihan lääkäriaikaa, ei ei, herran pieksut, se ei tule kyseeseen, tyvvär. Näin on tapahtunut useamman kerran.

(Sivumennen mainittakoon, että hoitajakunnan, tai ainakin kyseisen hoitajan aikakäsite eroaa omastani sikäli, että hänen "mahdollisimman piansa" ja "ensi tilansa" ei vielä reilun kahden vuoden jälkeenkään ole koittanut. Alkuun soittelin ja kyselin usein, sittemmin harvemmin, enää en lainkaan. Ehkä olin jo saanut hankalan asiakkaan maineen, sillä kovin, kovin turhautuneena eräs toinen hoitajarouva kiukutteli, että asiani on kyllä lääkärin listalla. Lista tuntuu siinä tapauksessa olevan kymmenien kilometrien mittainen.)

2

512

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lisäys ap:ltä: Siis noi nyt mitatut arvot ovat viime viikon torstailta, eli ihan tuoretta tavaraa. Olen kärsiskellyt monenmoisista ikävistä oireista useamman vuoden ajan apua saamatta, seikka josta paikallisen terveyskeskuksen toimintaa kohtaan kohdistamani purkaus tuli aloituksessa kummunneeksi.

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

💋 ­­­N­­­y­m­f­­o­­­m­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#179620581

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      136
      3766
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      36
      2454
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      144
      2088
    4. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      17
      1038
    5. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      70
      1031
    6. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      46
      905
    7. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      63
      866
    8. En unohda sua

En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on
      Ikävä
      31
      855
    9. Kullan kemiallinen merkki on au

Ei välttämättä. Mikä sun kullan merkki on?
      Ikävä
      43
      780
    10. Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä

Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies
      Ikävä
      97
      762
    Aihe