Ikävöitkö tai

Anonyymi-ap

Pyöriikö mielessäsi joku ihminen joka jostain syystä ei enää kuuluu elämääsi? Miten käsittelet ikävän tunnetta?

35

756

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ikävöin Penttiä.

T. Maire

• Anonyymi

Kävin käsittelemässä asiaa ikäväpalstalla. Palstan vastaavat käsittelivät asian tehokkaasti katastrofitilaan.

• Joskus enemmän ja joskus vähemmän. Hyväksymällä tosiasiat, siten.

• En oikein tiedä mitä tähän sanoa. Yhtä pitkää parantumista ollut koko tämä aika. On vaan annettava kaiken olla niin kuin on. Päivä kerrallaan eteenpäin.

• Joskus ikävöin edesmenneitä. Toisinaan tulee mietittyä, että mitäköhän kuuluu lapsuuden kavereille, kun ollaan hajottu pitkin Suomea. En kuitenkaan ole viitsinyt yhteyttä ottaa.

• Joskus tulee haikeus ja alan ajatella sitä ihmistä. Mahdollisuuksien mukaan pysäytän sen, mitä olen tekemässä, ajattelen ajatuksen loppuun, kunnes se ei enää ahdista ja sen jälkeen jatkan elämääni. - Jos en pysähdy hetkeksi ja keskity asiaan, pyörii haikeus mielessä paljon pidempään.

• Anonyymi

Ikävä on ikävä tunne. Täytyy yrittää pitää itsensä aktiivisena ettei hautautuisi sellaisten tunteiden alle.

• Anonyymi

Lillistä ikävöin. :)

Iaskin..väärin

• Omaa rakasta kyllä ikävöin ja kaipaan ja se usein mielessä pyörii. On naisia ketkä mielessä aina välillä ovat mutta ikävöinti on ehkä väärä sana ennemminkin heitä suurella lämmöllä ja kiintymyksellä ajattelee.🙂.

• Omalla rakkaalla siis en tarkoita ketään erityisesti vaan omaa rakasta yleensäkin.🙂.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Omalla rakkaalla siis en tarkoita ketään erityisesti vaan omaa rakasta yleensäkin.🙂.

Onko kyseessä palstan nimimerkki Pullea Kaveripoika?

• Anonyymi kirjoitti:

Onko kyseessä palstan nimimerkki Pullea Kaveripoika?

Sulle on tuo lukemisen ymmärtäminen hyvin haastellista sitten ilmeisesti. Ei ole kun ei miehet kiinnosta joten älä huoli sun ei tarvitse olla mustis.😄.

• Ajattelen joitain ihmisiä elämäni varrelta haikeudella, tuntien ajoittain myös ikävää. Se on mielestäni normaalia ihmisen elämää. Kaikki me menetämme tavalla tai toisella ihmisiä elämästämme, mutta se ei tarkoita, että nämä ihmiset häipyisivät sydämestämme. Vaikka tuntisin ikävää, olen silti kiitollinen siitä, että olen saanut elämääni ihmisiä, joista olen välittänyt niin paljon, että he ovat jättäneet jälkensä sydämeeni.

• Tämäpä tämä. ❣️👍

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

Tämäpä tämä. ❣️👍

Ikävöitkö Kimmoa ja Topia?

• Anonyymi kirjoitti:

En ikävöi.

• Huitale kirjoitti:

En ikävöi.

Taino pappa vainaa oli Topi, häntä joskus kaipaan.

• Anonyymi

Juuri noin 💓

- Sheena

• Anonyymi

miksi pitää jättää taakseen ihmisiä ketkä on tärkeitä? jos eivätvkuolleita ole?

• Anonyymi kirjoitti:

miksi pitää jättää taakseen ihmisiä ketkä on tärkeitä? jos eivätvkuolleita ole?

Harva sitä kai tarkoituksella tärkeitä ihmisiä taakseen jättääkään, mutta ihmisiä voi menettää elämästään esim jos parisuhde päättyy, ystävyyssuhde muuttuu, ihmiset muuttavat ja yhteys katkeaa jne. Se, että katsoo parhaimmaksi esim erota, ei tarkoita sitä, että toinen muuttuisi yhtäkkiä merkityksettömäksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

⁰Kyllä ja paljon vaikka yhtään Kimmoa ei ole kunnia tuntea.🤣💔

• Anonyymi

Ei pyöri, ihmiset jotka eivät ole enää elämässäni eivät ole pystyneet antamaan minulle sitä arvokokemusta jonka ansaitsen. He ovat selvästi vääriä. Miksi ikävöidä sitä mikä ei toimi?

Ikäväntunteeni on ei-persoonaan kohdistuvaa, tietoisuutta siitä että hyvä ihmissuhde voittaa hyvän sinkkuuden, ymmärrystä että elämässä voisi olla enemmänkin toisen ihmisen suhteen. Siitä tulee minun ikäväni eikä se kohdistu kehenkään erityisesti.

• Anonyymi

Eli toivon että joku antaa ikävälleni nimen. Olisi silläkin tarkoitus.

• Kyllä minä "ikävöin".

Vaihdoin vajaa vuosi sitten työpaikkaa ja siellä oli ja on kaunis nainen, jonka kanssa tulimme heti alkuminuuteilta loistavasti juttuun ja kun minulla työsuhteen aluksi oli vielä paljon aikaa jutella hänen kanssaan ihastuin melko vahvasti ja luulen, että hankin myös minuun.

Sitten työtehtäväni rajoittivat yhteisiä keskusteluhetkiämme ja kumpikin ehkä järkevöidyimme, joten nyt olemme vain työkavereita ja juttelemme satunnaisesti.

Edelleen kuitenkin kaipaan tuota läheisyyttä ja hyviä keskusteluita ja mietin mitä siitä olisi voinut tulla.

• Anonyymi

Suhteista tulee juuri sitä mitä niistä tuli, mitä on, muu pelkkää jossittelua.

- Sheena

• Anonyymi

Aaw, söpöä.

• Anonyymi

Todellakin pyörii. Vahvasti mielessä esimerkiksi kesällä kuollut ystävä. Siinä on kaikki tunteet jotenkin mukana, välillä meinaa järki lähteä.

- Sheena

• Kiehun hiljaa mielessäni ja kehitän itsestäni siinä sivussa itsehillinnän ja -hallinnan maailmanennätysmiestä. Zen mode alkaa olla kovaa tasoa 😁

• Anonyymi

Tulihan tuota ikävöityä useampaakin. Vaan kun en osannut, niin ei onnistunut - mikään. Nyt ovat kaikki unohtaneet minut ja minä olen tottunut ajatukseen, ettei kukaan minua kaipaa. Kirjoitin just hoitotahdon, ettei elvytystä eikä hengityskonetta ja lopuksi polttohautaus plus sirottelu jonnekin. Eikä mitään ilmoitusta minnekään eikä peijaisia.
      Olihan sitä joskus ajatuksissa 2 Helenaa, Raija, Leena, Irja, Erja, Heljä, Marja-Liisa ja ketähän muita?

• En oikein harrasta ikävöintiä. Vain oman kullan kohdalla, silloin toisinaan kun sellainen sattuu olemaan. Muutoin, jos mieleen tulee joku ihminen menneestä, mietin lämmöllä yhteisiä hetkiämme, mutta en sinällään kaipaa sitä ihmistä, niitä hetkiä tai niiden uusintoja.

• Anonyymi

Mitä mietin myös lämmöllä mutta ei minulla häntä ikävä ole.

• Anonyymi

Et kiinny ihmisiin. Kun eroat niin otat uuden. Eikö tuollainen elämä ole hajottavaa?

• Anonyymi kirjoitti:

Et kiinny ihmisiin. Kun eroat niin otat uuden. Eikö tuollainen elämä ole hajottavaa?

Tuo ajatelma on kyllä tarkalleen sinun ikioma tulkintasi niistä useista mahdollisista vaihtoehdoista. Ja siitä oikeastaan mikään täsmää minun elämääni, ei tuossa muodossa miten nuo teesisi esitit eikä missään muotoa varsinkaan ensimmäisen lauseesi jälkeen.

• Olen ikävöinyt ihmisiä tarpeeksi elämäni aikana. Niihin auttoi vain aika. Nykyään ei montaa ihmistä elämässäni ole. Aika tarkkaan myös valikoin elämääni kuuluvat ihmiset. Sen verran olen saanut tunnetasolla turpaan.

En myöskään jaksa niinsanottuja hyvän päivän tuttuja. Säätiedot saan käymällä ulkona. Sekä töissä tulee sosialisoitua erinäisten ihmisten kanssa melkein 8h päivässä.

Edesmennyttä koiraa on kyllä joskus ikävä. Mutta se tulee unissa välillä moikkaamaan häntää heiluttaen paijattavaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      114
      1868
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      154
      1342
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1297
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      49
      1022
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      126
      972
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      926
    7. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      837
    8. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      834
    9. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      812
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      791
    Aihe