Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Covereita

naamiainen

Kenen alkuperäinen biisi on se Enjoy the silence?
Mitä muita covereita HIMillä on? (sellasia jokka on sinkuilla koska levyillä olevat nyt tiedänkin jo)

12

979

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kekk

      Alunperin se on Depeche Moden kappale.

    • Durden

      Depeche Moden biisi alunperin.

      • siiiiiis

        Mä en nyt tiedä haluuttexte tätä, mut kerron, ellette vielä tiedä.

        Solitary man on alunperin Johnny Cash:n.

        Wicked Game on alunperin Chris Isaak:n.

        (don't fear) The Reaperista en oike tiedä, mutta ainakin Blue Oystery Cult laulaa sen, ainakaan himin se ei ole.


      • vielä
        siiiiiis kirjoitti:

        Mä en nyt tiedä haluuttexte tätä, mut kerron, ellette vielä tiedä.

        Solitary man on alunperin Johnny Cash:n.

        Wicked Game on alunperin Chris Isaak:n.

        (don't fear) The Reaperista en oike tiedä, mutta ainakin Blue Oystery Cult laulaa sen, ainakaan himin se ei ole.

        Onkos tuo Solitary Man siis ihan varmasti Cashin alunperin? Olen nimittäin kuullut sen myös Neil Diamondin laulamana ja muistaakseni myös Chris Isaakin.
        Onkos muuten Sigillum ja Stigmata Diabolilla mitään eroa?
        Ja sitten vielä sellainen että ihan kuin olisin kuullut The Sacramentista joskus jonkun toisenkin nimen(sana heart siinä tais ainakin olla), olenkohan oikeilla jäljillä? Ja jos olen niin onko se vaan yksinkertaisesti sen toinen nimi vai onko niissä jotain eroa?


      • lilylazer
        vielä kirjoitti:

        Onkos tuo Solitary Man siis ihan varmasti Cashin alunperin? Olen nimittäin kuullut sen myös Neil Diamondin laulamana ja muistaakseni myös Chris Isaakin.
        Onkos muuten Sigillum ja Stigmata Diabolilla mitään eroa?
        Ja sitten vielä sellainen että ihan kuin olisin kuullut The Sacramentista joskus jonkun toisenkin nimen(sana heart siinä tais ainakin olla), olenkohan oikeilla jäljillä? Ja jos olen niin onko se vaan yksinkertaisesti sen toinen nimi vai onko niissä jotain eroa?

        On mielestäni alunperin Neil Diamondin, Cashin versio kappaleesta on vaan se tunnetuin...


    • ...

      Rebel Yell oli ainakin joku cover? Ainakin HIM on sen esittänyt.

      • MstrOfPupts

        Yleensä keikolla ne vettä aika paljon covereita. esim. Iggy Popin Mask, Black Sabbathin Hand of doom, Misfitsin some kinda hate, Back street boysin larger than life (todellakin HIM on vetänyt BSBtä) ja sit don´t shake me luciferin.ym


      • .....
        MstrOfPupts kirjoitti:

        Yleensä keikolla ne vettä aika paljon covereita. esim. Iggy Popin Mask, Black Sabbathin Hand of doom, Misfitsin some kinda hate, Back street boysin larger than life (todellakin HIM on vetänyt BSBtä) ja sit don´t shake me luciferin.ym

        eikös Rebel Yell oo Billy Idolin biisi?


      • lavs
        ..... kirjoitti:

        eikös Rebel Yell oo Billy Idolin biisi?

        ...on se Billy Idolin.


    • ....

      Poison heart, joka tulee todennäköisesti myös seuraavalle levylle.

      • vilkkubaba

        se on alunperin ramonesin biisi


      • lilylazer

        Varsinaiselle levylle, vaan sille special edition-mikälielle. Näin jostain ainakin ymmärsin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      77
      1438
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 51
      1222
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe