Olen 16v tyttö ja mulla on juttua 14v pojan kanssa. Kaikki sanoo että se on liian nuori mut kyseinen henkilö on tosi kehittynyt ikäisekseen. Onko 2v ikäero ok?
Nuorten seurustelu
25
677
Vastaukset
- Anonyymi
On
- Anonyymi
On se ihan ok, jos kemiat natsaa ja toisen kanssa on muutenkin hyvä olla. Ja kyllähän se on kiva, että on välillä näinkin päin, että tytöllä/naisella on hieman nuorempi kaveri, kenen kanssa "on juttua" ym mukavaa.
Ja itsellennehän te rakennatte omaa juttua, mistä voi tulla hyvinkin vahva ja kestävä juttu.
Eli ei kannata eikä tarvitse olla huolissaan, enemmänkin päin vastoin, kannattaa olla iloinen, että on löytänyt jonkun itselle mieluisen ja kivan ihmisen elämäänsä.
Jos joku muu pitää tuota huonona niin pitäkööt, se on hänen stressinsä se. Ei teidän kahden:) - Anonyymi
Se on ok, jos se tuntuu teistä molemmista hyvältä. Loppupeleissä kahden vuoden ero on aika vähän.
- Anonyymi
Itsellä oli kahdeksantoista vuotiaana kolme vuotta nuorempi.
- Anonyymi
Ei ole liian iso ikäero. Voitte huoletta nauttia toistenne seurasta!
- Anonyymi
On se ok
- Anonyymi
no onks ok et mä oon 12 ja mul on juttuu 22vuotiaan jätkän kaa. en tiiä ku en tykkää munkaa abt samanikäsist et pitää olla väintää joku 17-25v.
- Anonyymi
Joo mä luulen, et sulle sopis paremmin joku 75v Sugar-Daddy?
- Anonyymi
Riippuu siitä, mitä teette yhdessä.
- Anonyymi
se 22 vuotias syyllistyy rikokseen, ei ole normaalia että sen ikäinen on kiinnostunut tuon ikäisistä.
- Anonyymi
riippuu vähän siitä mitä tarkoitat ”jutulla”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mä luulen, et sulle sopis paremmin joku 75v Sugar-Daddy?
okei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu siitä, mitä teette yhdessä.
aika paljo kaikkee kivaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se 22 vuotias syyllistyy rikokseen, ei ole normaalia että sen ikäinen on kiinnostunut tuon ikäisistä.
joo mä tiien sentakii ei olla kerrottu kellekkää eikä tullakkaa kertomaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo mä tiien sentakii ei olla kerrottu kellekkää eikä tullakkaa kertomaa
Se on sairas ja ei tosiaan normaalia. Onko tarinasi oikeasti totta? Jos on vihjaan poliisille asiasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on sairas ja ei tosiaan normaalia. Onko tarinasi oikeasti totta? Jos on vihjaan poliisille asiasta.
tää tyyppi voi olla tyylillä joku trolli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tää tyyppi voi olla tyylillä joku trolli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tää tyyppi voi huijata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no ei tyylillä oo totta tai minä en ainakaan usko jokin netti trolli
- Anonyymi
voi nuoren lapsen fantasiaa ja mielikuvitusta.
- Anonyymi
haet vain huomiota kirjoittamalla tälläsia asioita kukaan ei usko että tämä on edes totta, koska tuskin kukaan 22vuotias olisi nii sairas että 12vuotiaan kanssa rupeaisi säätämään.🤔
- Anonyymi
kuka uskoo tälläista tarinaa? minä en ainakaan.🤔
- Anonyymi
No ehkä poika on liian nuori sinulle. Sattumoisin on vielä sakkonakki.
- Anonyymi
Laukeaa vaan reisille jos ees karvat vielä kasvaa..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255