LIftasin kotiini pohjoiseen, tienasin samalla

Anonyymi-ap

Olen kotoisin aivan pohjoisesta ja kun toukokuussa alkoi yliopistossa pitkä loma päätin liftata kotiini.
Puin mahdolisimman sexsikkään tukan lyhyen punaisen hamee ja ajattelin näin saavani helpommin kyytejä, kamat pakkasin reppuuni ja ajattelin yöpyä vaikka metsässä pienessä teltassa.
Eka kyytini sain vanhemmalta pariskunnalta joiden kanssa matkaa taitui jo melkein sata kilsaa ja kun seuraavaksi nostin peukkua, pyshtyi vanhahko mies ja hyppäsin kyytiin, ajattellen että varmaan sain turvallisen kyydin, mutta erehdyin. Matkattuamme vartin mies alkoi ehdoittelemaan kaikenlaista härskiä ja lopulta sanoi maksavansa 200 euro jos saisi naida mua, pelästyin ja ajattelin mikä saakelin pervo äijä onkaan. Valitteli ettei hänen ikäisensä saa enää useinkaan pillua ja kun vaimokin oli jo lähtenyt lätkimään, olin moisesta ehdottelusta loukkaantunut ja sanoin jyrkästi etten ole sellainen tyttö.
Mutta asia jäi vaivaamaan ja mietin kuinka iso raha 200 olikaan mulle, pärjäisin sillä mekoisen monta viikkoa kotonani, ihmettelin itsekin kun sanoin että kolmellasadalla voisin harkita asiaa. Äijähän tästä heti innostui ja alkoi katselemaan navigaattorista sopivia pikkuteitä kaivaten samalla paksua lompakkoansa, aloin perumaan sanojani, mutta samassa käännyimme pienelle metsätielle. Laittoi ovet lukkoon sähkölukituksella ja työnsi 300 e käteeni, sovittu mikä sovittu sanoi ja alkoi samantien availemaan housujensa vyötä, pelästyin ja mietin itenkä nyt olinkaan tehnyt, sanoin kuitenkin ok, jos sitten pikaisesti vedät.
Oin ollut jo melkoisen kauan ilman sexsiä ja jotenkin mua alkoi tilanne jo kiihoittamaankin ja mietin etteihän se pilluni täst mitenkään kulu ja tarvitsin tosissaan niitä satasia. Auto oli iso pakettiauto ja menimme tyhjään tavaratilaan jossa kitenkin oli vanha patja lattialla, jaahas, ei ole äijä ekaakertaa samalla asialla, mietin. Meinasin alkaa riisutumaan, mutta mies sanoi että ehdottomasti hän sen tekee ja vapisevin käsin huohottaen alkoi hamettani laskeman alas, äijän etuosassa oli jo melkoinen kohoumakin kaluhan siellä varmaan oli jo melkoisessa seisokissa, Menin selälleni patjalle ja hitaasti mies alkoi pikkuhousujani riisumaan sanoen samaa, katsotaan mitähän näide alta lötytyy, löytyihän sieltä posliiniksi ajeltu nuori teinipikkuni. Levitin jalkani ja mies tapitti pilluani kiimaisena ja varovasti aukaisi sitä kehuen kuinka kaunis on nuoren tytön pillu, pelkkää viivaa on, mutta ei ole kauan, sanoi ja nousi seisomaan riisuten farkkunsa ja käski mun ottamaan boxserit alas, vapisevin käsin tottelin ja melkoin jötkälehän sieltä paljastu, oudon tummakin se oli. Käski ottamaan sen suuhun, kieltäydyin ja otin vain sen käteeni, kuumahan se oli kuin kekäle ja päästä alkoi kirkasta valumaan. MIes aukaisi jalkani uudelleen ja suorastaan syöksyi imuttamaan pilluani, kauhukseni aloin pakostakin kiihoittumaan, oli niin taitava kielensä kanssa, huomasin kuinka jalkani vapisivat kiihoituksesta ja varpaanikin olivat aivan kippurassa. Tissini otettiin esille pusero vain vetäistiin niiden ylitse ja katsoin kuinka äijän kalu oli kasvanut täyteen mittaansa ja ihmettelin kuinka mahtavankokoiset pussit roikkuivat, kuin sonnilla, en ollut koskaan nähnyt noin isoja pusseja, kauheet mötikät, niitä oli pakko vähän kokeilla. Hiero vaan niitä, äjä innostui, hieroin ja samalla toisella kädellä vetelin paksua kullinvartta innoissani, tunsin kuinka aloin selvästi kastumaan ja menin selälleni uudelleen ja melkein jo anoin että työntäää kalunsa sisääni.
Äijä kitenkin koitti pitkittää tilannetta ja alkoi uudelleen ihailemaan nuorta pilluani availlen varovasti sitä ja työnsi etusormensa varovasti sisäääni, kehui samalla kuinka tiukalta se tuntui, kullin terska oli jo tummanpunainen ja nythän sieltä valui solkenaan kirkasta kiimalientä isosta reijästä, äijä huomasi kastumiseni. Levitin jalkani äärimmilleen ja kulli lähestyi hitaasti pilluani, kasteli ensin terskaa kimaliemelläni ja hitaasti se alkoi painumaan sisälleni, kamala kun tekikin melkoisen hyvää ison tatin alkaessa avartamaan tiukkaa pilluani. Muistin samassa ettei ollut kortsua, mutta annoin tilanteen jatkua kun käytin pillereitä.
Kalun jatkaessa sisääni menoa, mies puuskutti kiimaisena ja lysähti päälleni koko painollansa imien vuorotellen pieniä kiinteitä tissejäni, kalun paksu juuri avarsi pilluni äärimmilleen ja vähän jo sattui.
Mietin, ettei mun nyt tässä pitänyt alkaa saamaan orkkua, mutta tuntui siltä että sitä alkaa jo pukkaamaan, kalun alkaessa hitaasti kiihdyttämään tahtiaan, isot pussit mäiskähtvät lopputyönnöissä kuuluvasti peppuuni, mäiskis , mäiskis.
Äijä puuskutti korvaani ja kehui kuinka tiukalta pilluni tuntui, veti sarjan nopeita iskuja ja välillä hitaasti, veti kullin kokonaan ulos koittaen pitkiä laukeamista ja jäi katselemaan märkää pilluani availlen taas sitä auki varovasti, kehuen. Rajusti työnsi sen taas sisäni ja alkoi eläimellesesti rajun nainnin, kalun alkaessa purkautumaan sisääni olin jo orkun huipulla. Tämä oli vasta ensimmäinen pano, matkalla kotiini, jatkuu

14

8358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      👍👍👍👍

    • Anonyymi

      Arvaa,..paisuuko kullini,..sinä kuuma pillu!?

    • Anonyymi

      Nams. Kerro pian lisää.

    • Anonyymi

      minulla on aivan saman lainen kokemus. kertokaa jos joku haluaa kuulla. t 21v nainen

      • Anna tulla vaan


    • Anonyymi

      Mulle syntyi liftatessa rahasuhde keski-ikäiseen mieheen. Se oli matkalla mökille tekee jotain remppajuttua. Maksoi mulle peppu panosta. Vaimo kun ei sitä anna ja muutenkin tykkää teinipojista. Pidin kyllä siitä. Olisin siis antanut myös ilmaiseksi. Mutta ei se rahakaan paha ollut.
      Kaveri ehdotti mulle samaa matkaa kahden viikon päähän. Suostuin. Ollaan tavattu säännöllisesti.
      Mutta hei, vasta ensimmäinen pano. Kerro toki niistä muista myös.

    • Komiaa, laita lisää

    • Anonyymi

      Olisin halunnut lisää ja jäi sellainen vähän saamaton olo, mutta ei voi mitää kun äijä on tyhjentänyt koko "lippaansa" sisääni, tunsin kuinka pilluni oli turvonnut ja nytkähteli halutessaan lisää, äijä antoi numeronsa ja lupasin että otamme joskus uusinnat.
      Eipähän pilluni toki jäänyt kauaksikaan ilman naintia ja jälkeenpäin ihmettelinkin millainen tuuri mulla olikaan, liftasin taas nelostiellä ja melkoisen hieno mersu pyshtyi viereeni. Kuskina oli harmaantunut noin viisikymppnen kohtelias herrasmies joka sanoi olevansa menossa mökkiä panemaan kesäkuntoon ja vaimo tulee perässä parinpäivän kuluttua, siinä jutellessamme kerroin olevani matkalla kotiini ja rahaa säästäkseeni liftasin sinne, mutta toki oli vähän seikkailumieltäkin mukana. Sanoi, että vaimo on niin laiska ettei viitsi tehdä mökillä mitää ja ikkunatkin pitäisi pestä ja leikillään ehdoitti että mä tulisin ne pesemään ja lupasi maksaa 20e tunnilta johon puolileikilläni vastasin tulevani jos maksaa sen koko vuorokauden ajan, hämmästyin kun mies siihen suostui heti. Sanoin, että olisinko piikana sitten koko kaksi päivää, sehän kalliiksi sulle tulisi, heti mies kuitenkin suostui. Eihän se mikää mökkipahanen ollutkaan kun saavuimme pihaan, melkoinen lukaalihan se oli ja äjästäkin paistoi ettei rahasta ollut puutetta. Takaluukku oli täynnä kamaa ja lupasin ruokatavarat järjestäää jääkaappiin, mies alkoi heti puhdistamaan terassin vesikouruja, vain vanhanaikaiset siniset uikkarit päällänsä, äijästä ei näkynyt kuin ikkunasta kuin uikkarit ja huomasn kuinka kireänä ne olivatkaan kullin kohdalta, tunsin kuinka pilluni värähti niitä katsoessani. Ei ole totta, katsoin tarkemmin, kalun päähän alkaa pikistämään uikkareiden yläosasta selvästi, olin sattumalta huomannut kuinka oli 2 sinistä pilleriä heti napannut tultuamme sisään, ettei vaan olisi viakraa napannu ja vielä kaksi? Olin katannut kahvipöydän ja kohtahan mies tuli sisälle, vain ne uikkarit yllään, sinertävä terska kurkkasi yläosasta ja mies ei muka ollut siitä tietävinään.
      Melkein heti mies aloitti puhumaan seksistä ja pajasti samalla vikansa, ei ollut moneen kuukauteen enää lauennut naidessaan vaimonsa kanssa, vaimo kyllä oli tyytyväinen kun sai itse aina monta orkkua kun vain tuntikausia jyystin , kertoi.
      Sanoi suoraan, voisinko minä auttaa ja samantien riensi makkarin kaapille ja toi näytille kaikenlaisia sexsiasuja naisille, olin melkoisen hämmästynyt moisesta.
      Katselin asuja ja kokokin oli melkein mun kokoa ja suostuin melkein heti, pillunikin alkoi olla kiinnostunut, huomasin sen värähtelevän ja vähän kostuvan.
      Menin toiseen huoneeseen ja katselin valikoimaa, puin punaiset verkkosukat ensiksi jalkaani ja huomasinkin että niissähän olikin pillun kohdalla neulottu aukko, naurahsdin. Seuraavaksi puin mustan pitsihameen, mikä jätti peppuni tosin näyttvsti esille, rintsikat olivat törkeen rivot, kiristivät tissini esille houkuttelevasti, astuin olkkariin ja mies taptti kiimaisena asujani, ne olivat hänen vaimonsa. Uikkarit lähti vauhdikkaasti ja vapautti koko komeuden esille, olihan elimellä kokoa ja pilluni värähti taas kun sitä ihailin. Jos siskkö pesisi nämä ikkunat täältä sisältä ensin, alkoi leikki ja koitin alkaa niitä pesemään, ne olivatkin aivan lattiaan asti ja kun kumarruin tunsin kuinka mies oli tullut taakseni ja asettelii kaluansa sisääni, hämmästyi varmaan kun olin jo melkoisen märkänäkin ja yhdellä työnnöllä se meni samantien sisääni, parkaisin. Olin juuri vaahdottanut koko ikkunan, mutta eihn siitä pesemsestä mitää tullut, mies otti pepustani rajun otteen ja alkoi kiimaisesti paukuttamaan mua takaapäin, voi että kun tekikin samantien hyvää. Äijän kalu oli kuuma ja kova kuin kanki ja se tosiaan tuntui sisälläni, aloin melkein heti saamaan orkkua käsi vain vaahdotti ikkunaa ja taisi pillunikin olla jo mekoisen vaahdossa nesteistäni.
      Paukutus vain jatkui ja jatkui ja muistinkin ettei äijä saa kaluansa millään laukeamaan ja sekös mulle sopi, nyt saan kullia kerranki tarpeeksi. Siirryimme makkariin ja nyt siitä punaisten sukkahousujen aukosta sain eestpäin, välillä mies veti kalunsa ulos ja alkoi nuolemaan pilluani, katsoin kuinka terska oli jo melkein raaan mustikan värinen.
      Aina vain mies jatkoi naimista ja pilluni oli melkoisen kovilla kun varmaan oli naitu jo melkein tunnin, eikä äijä vieläkään lauennut, johan on piru ettei yhtä kullia saa laukastua, mietin ja kaappasin sen suuhuni. Kaksinkäsin pidin varresta kiinni ka kielelläni terkaa kutittelin ja imin välillä sitä posket lommola, äijä kehui että on melkoinen imu. Jatkoin imutusta ka kielikutittelua, kunnes se äkkiä alkoi purkautua rajusti suuhuni, melkoisella paineella spermaa tulikin, koko äijä nytkähteli äänettömästi. Kuumaa spermaa tuli aina vain ja melkoisen paksuakin se oli, ei kaikki mahtunut suukkuuni a pakko oli osa samantien niellä, vaikka en sitä oe koskaa ennen tehnyt. Ikkunanpesu jäi siltä ollalta ja aamullakin ne oli melkoisen saippuassa, naimme useasti koko yön, ei lauennut toista kertaa, mutta minä sensijaan......

      • Anonyymi

        Mieki ottaisin mielelläni sinut kyytiin


      • Anonyymi

        Kyllä noita mökkejä on tullut kierrettyä. Yhdellä olin isännän ilona. Laitettiin mukamas venettä talviteloille. Sen oli jo viikolla käynyt joku mökki talkkari hoitamassa. Joten äijä sai keskittyä mun anukseen. Sen vaimo soitti olevansa tunnin päästä mökillä. Äkkiä vaatteet päälle ja rantaan ihmettelemään venettä.
        Äijä joutui lähtemään töihin ja vaimo halus mut sinne vielä apuriksi puutarhan hoitoon. Suostuihan se mun sinne jättämään. Nainen katteli kännykästä milloin mersu oli turvallisen kaukana. Käski mut alastomaksi ja saunaan. Kertoi tietävänsä mikä onhomman nimi.Istui syliin ja kyseli että kait poikaa rouvakin kiinnostaa kun isäntä on jo omansa ottanut.


    • Anonyymi

      Samoin

    • Anonyymi

      Olipa ihan hauska pikku tarina. Sanaakaan totuutta ei tainnut kyllä olla. Miehellä sattui olemaan 300e lyödä käteen tuosta vaan autossa? Tarinan mukaan vaikutti että käteisenä löi. Miksi te ihmiset uskotte näitä mielikuvitus tarinoita?? Tollot.

      • Siis mitä hä?
        Miksi näitä pitäisi uskoa. Kai kirjastot on täynnä tarinoita jotka ei ole oikeasti tapahtunut.
        Taikka mikä tässä ei voisi olla totta.


      • Anonyymi

        Miksei ole rahaa? Minulla ainakin on useampi tonni aina mukana


    Ketjusta on poistettu 117 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5679
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      486
      3615
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      162
      3422
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      171
      2657
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2449
    6. 273
      2072
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1527
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      107
      1452
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1399
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1180
    Aihe