Eipä ole haminan alueella kohta yhtään ns. Kyläbaaria. Aiemmin lopetti Summan Krouvi Ja nyt lopettaa Nakatappi.
Paikalliset baarit kuolee.
8
1047
Vastaukset
- Anonyymi
Räkälät sammuu.
- Anonyymi
Voi harmi! Nakatapista on niin hyvät muistot, kun sain sieltä juopuneen vanhemman daamin mukaani. Harrastettiin oikein hartaudella hyvää seksiä ja daami sanoi mulle että hänen peppureikää kutittelee ja haluaisi myös sinne saatavan. No siinä sitten olutpäissäni aloin sovitella kaluani ja sinnehän se sujahti mukavasti. Siinä vaiheessa oli päästäni veri paennut jo kaluuni ja runnoin oikein kunnolla menemään, kunnes tunsin voimakasta painetta kaluni päässä, luulin että kohta laukean, mutta daamilta tulikin iso ripuli kakka voimakkaasti purkautuen. Aaahhh!!
- Anonyymi
Olen tuntenut saman Marjarinteessä jatkoilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tuntenut saman Marjarinteessä jatkoilla
Marjarinteessä tämäkin tapahtui, olisikohan kenties sama 💩 daami? 😁
- Anonyymi
On se outoa kun ihmisille ei enää kalja maistu.
- Anonyymi
Perseseksi maistuu, etenkin kun on kurakalja ripulit daamilla tulossa!
- Anonyymi
Se maistuu kotona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58751
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650