Madeiralla kuvattun ufoaluksen äänivalli rikkoutuu!!

Anonyymi-ap

13

377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aloitus on pieruhuumoria.

    • Anonyymi

      Aku Ankka

    • Anonyymi

      Pappi survaisee hepillä ufointoilijanunnaa.

    • Anonyymi

      Sielunmaisema näillä varaktorin apostoleilla on kuin ennen murrosikää maaseutukoulussa pikkupoika piirtää pimpin kuvan vessan seinään, kiihottuu siitä ja miettii että miltähän se tuntuis olla tytön kanssa ihan nakuna pimeässä vintissä peiton alla... Sitten pikku debunkkarilla meneekin ajatuksesta massu sekaisin, mutta ei se haittaa kun ollaan vessassa jo valmiiksi!

    • Anonyymi

      Mikki halkesi?

      • Anonyymi

        Luulisin että se oli Minni. Johan tuossa Koukku asiaa siihe tyliin vihjaili muistellen kansakouluaikojaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luulisin että se oli Minni. Johan tuossa Koukku asiaa siihe tyliin vihjaili muistellen kansakouluaikojaan.

        Myönnän kirjoittaneeni kerran pimppijutun koulun vessan seinän kaakelisaumaan lyijykynällä, kun laattaan se ei tarttunut.

        Olin silloin yhdeksän vuotias ja tytöt kiinnosti. Sen jälkeen en ole kirjoitellut moisia minnekään, mutta olen kyllä asioinut kyseisen laitoksen parissa paljonkin ja saanut reilusti jälkikasvuakin.

        Toden totta, olin silloin yhdeksän vanha. Uskoisin että te, arvoisat ufoskeptikot, olette jo ylittäneet tuon iän, joten hieman ihmettelen tuota tasoa jolla edelleen olette.

        Tuo harjoittamanne huumori ei ole ainoastaan lapsellista, vaan se on sairasta. Sairas ihminen toistelee samoja kakkapierupimpsaläskioksennus- juttuja vuodesta toiseen, eikä kasva aikuiseksi.


      • Anonyymi
        HeIIäkoukku kirjoitti:

        Myönnän kirjoittaneeni kerran pimppijutun koulun vessan seinän kaakelisaumaan lyijykynällä, kun laattaan se ei tarttunut.

        Olin silloin yhdeksän vuotias ja tytöt kiinnosti. Sen jälkeen en ole kirjoitellut moisia minnekään, mutta olen kyllä asioinut kyseisen laitoksen parissa paljonkin ja saanut reilusti jälkikasvuakin.

        Toden totta, olin silloin yhdeksän vanha. Uskoisin että te, arvoisat ufoskeptikot, olette jo ylittäneet tuon iän, joten hieman ihmettelen tuota tasoa jolla edelleen olette.

        Tuo harjoittamanne huumori ei ole ainoastaan lapsellista, vaan se on sairasta. Sairas ihminen toistelee samoja kakkapierupimpsaläskioksennus- juttuja vuodesta toiseen, eikä kasva aikuiseksi.

        Näköjään osui hyvin ja upposi! Ottaako pannuun?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näköjään osui hyvin ja upposi! Ottaako pannuun?

        Miksi minua ottaisi pannuun se että nolaat itsesi ja paljastat olevasi jymähtänyt häiriintyneen lapsen tasolle? Kummallinen ajatusmalli.

        Hieman sääliä tunnen ja surua siitä millaisella tasolla lastenkasvatus on Suomessa sekä mielenterveyden hoitaminen, kun kaltaisiasi on vapaina avohoidossa.

        Mutta jos itse olet onnellinen ja voit hyvin, asia on kunnossa. Meilläpäin kutsuttiin iloisia vajakkeja kouluaikoina "frendeiksi". Aina hymyilivät ja moikkaili kaikille.

        Näin yhden näistä "frendeistä" sitten 35 vuotta myöhemmin. Parta oli kasvanut, juonteita tullut kasvoihin, mutta edelleen oli hymy naamalla ja sama fillari jossa lukuisia äänitorvia, viirejä, räpättimiä ja heijastimia. Frendies forever!


    • Anonyymi

      Kymmenen kalibraattoria ja kaksikymmentä varaktoriakaan ei jaksa alituiseen päivystää koukun palstaa jota hän haluaa pitää omanaan 24/7. Suosittelen ettei hänelle vastata mitään missään muodossa. Kaikki jäävät aina toiseksi joka tapauksessa koska hänellä on pakkomielle yrittää näyttää olevansa parempi kuin kukaan muu ja haluaa ehdottomasti sanoa aina viimeisen sanan. Ja jos ei muuten pärjää niin häneltä luontuu hirveitä fyysisiä uhkauksia vastaanpanijoille.
      Taivas meitä varjelkoon jos hän vielä joskus pääsee irti!

      • Anonyymi

        Oli muistaakseni joku sananlasku yhdestä hullusta ja kymmenestä viisaasta...
        Siihen varmaankin viittaat.


      • Anonyymi

        Velat saataviksi? Uskovaiset aivopestyt uuninpankolla pippeliään pyörittävät pikkupojat pelleilee ufopalstalla tietämättä yhtään mistä täällä edes puhutaan. Kun näitä vesipäitä sitten joku ojentaa, romahtaa itsetunto kokonaan ja aloitetaan uhriutuminen kera itkupotkiraivareiden ja epäillään ufoharrastajain tulevan jo kimppuunsa pensaikosta kuin irakilainen yllätysrakastaja konsanaan.

        Se on totta että toiseksi jäätte, ja tulette aina jäämään noilla jutuillanne, jotka todellakaan eivät esikoulutasoa ylitä. Vajakkivideoiden postittaminen kertoo jo kaiken kehitysasteestasi. Tiedät varmaan miksikä kutsutaan henkilöä, joka on jäänyt kehityksestä ja henkisestä kasvusta paitsi? Katso tämä aloituksesi viisi kertaa uudelleen ja lue sitten tämä ja Helliksen kommentit uudelleen ja mieti olisiko sinulla vielä mahdollisuus siirtyä askel eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Velat saataviksi? Uskovaiset aivopestyt uuninpankolla pippeliään pyörittävät pikkupojat pelleilee ufopalstalla tietämättä yhtään mistä täällä edes puhutaan. Kun näitä vesipäitä sitten joku ojentaa, romahtaa itsetunto kokonaan ja aloitetaan uhriutuminen kera itkupotkiraivareiden ja epäillään ufoharrastajain tulevan jo kimppuunsa pensaikosta kuin irakilainen yllätysrakastaja konsanaan.

        Se on totta että toiseksi jäätte, ja tulette aina jäämään noilla jutuillanne, jotka todellakaan eivät esikoulutasoa ylitä. Vajakkivideoiden postittaminen kertoo jo kaiken kehitysasteestasi. Tiedät varmaan miksikä kutsutaan henkilöä, joka on jäänyt kehityksestä ja henkisestä kasvusta paitsi? Katso tämä aloituksesi viisi kertaa uudelleen ja lue sitten tämä ja Helliksen kommentit uudelleen ja mieti olisiko sinulla vielä mahdollisuus siirtyä askel eteenpäin.

        Ufouskovat luetaan pseudotieteiden käyttäjiin. Suuren maailman tiedemiehet nauraa hömppätieteellenne, joka on pelkkiä spekulaatioita feikkivideoiden pyörittämisellä. Niissä te haluatte nähdä avaruusolioita, vaikka kohde olisi huuhkaja. Itse asiassa se "älykkyys" kertoo teistä. Teillä se on sillä tasolla, että uskotte ennustajaeukkoihin, kristallien parannusvoimaan ja asioihin, joita ei ole objeltiivisesti voitu todistaa. Siinä missä Hawking, Valtaoja tai Enqvist eivät usko avaruusolentojen täällä käyneen (eivätkä näe ihmisen maalaamissa kalliomaalauksissa ufoja) toisin kuin te poloiset vajaat, vaan he vain toteavat, että elämää on varmaan tuolla muualla. Karujen tieteellisten faktojen edessä vaan todennäköisyys kohdata noita olioita on pientä.
        Te olette ufouskovia, eli pellejä.
        Eli palstan voi hyvin tiivistäå juurisiihen, että pieruhuumorissakin on enemmän älyä kuin teissä. Tai vaikka sinussa sisäsiitoksen tuotteessa. 😄


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8406
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe