Sai taas makeat naurut kun hirmumyrsky tulee maanantaina, hirmumyrsky tulee tiistaina jne jne kun todellisuudessas maanantaina on 30 lämmintä ja aurinko paistaa, tiistaina aamupäivällä sataa 0,5mm vettä ja tuulta 5metriä sekunnissa ja puuskat 11 m/s.
Mahtavat on ennustusteet, katsotteko ne pelikorteilla vai sammakon mahapuolelta?
Hirmumyrsky kuivui kuin Kouvolan talous
3
287
Vastaukset
- Anonyymi
Voi noita meteorologien pettyneitä ja noloja ilmeitä tänään. Viikonlopulla päiväkaupalla hekumoitiin, että nyt melkein kaupungit tuhoutuvat ja peloteltiin ihmisiä ja lietsotiin hysteriaa oikein viimeisen päälle. Ja sitten tuli odotettu hetki: kaksi pilveä taivaalla, joista kumpikaan ei sada ja tuulen nopeus 0 metriä sekunnissa. Saipahan tosiaan tänään taas makeasti nauraa.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17962950i
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Olisi nyt vaan tullut oikein vuosituhannen myräkkä , hyvä kerrostalokämpässä katsella kun kadut ja viemärit tulvii, puut kaatuilee ja peltikatot repeilee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456069
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253726Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282911- 472568
- 372421
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä251945Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691914Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281600