Mökki ja Palju Pyhtää, vain tunti Helsingistä 11-13.8 nyt 490e

Anonyymi-ap

Upea kelohirsinen huvila 10 henkilölle Pyhtäällä, 100 km Helsingistä itään nyt 11-13.8 tarjoushintaan 490 euroa. Palju tarvittaessa 80 euroa per päivä. Rannassa laituri ja soutuvene käytettävissä. Lisätietoa ja kuvia ja ajantasainen varauskalenteri ja hinnasto nettisivuiltamme osoitteessa https://kotteria.com/vuokramokit/kaunisvirta/

Tiedustelut 0400534269
Asiakaspalvelu (at) kotteria.com

1

234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

🍑 ­N­y­m­f­o­­m­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17962959i

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MTV: Stubbin turvamies ampui itsensä haulikolla virka-asunnon kellarissa

Kaksi korkean turvaluokituksen poliisia on ampunut itsensä virantoimituksessa lyhyen ajan sisällä. Marraskuussa tasavall
      Maailman menoa
      217
      2703
    2. Perussuomalaiset leikkaa suomalaisilta enemmän kuin mikään puolue ikinä on leikannut

Suomalaisia pitää auttaa ensin, uskottelivat kehitysavun leikkausten kapellimestarit Purra ja Tavio. Kannattajat äänest
      Salo
      23
      2267
    3. Amerikka vajoamassa diktatuuriksi?

Trumpin ja Muskin -koalitio on ravistelee amerikkalaisen demokratian perusteita. Republikaanienemmistöinen kongressi on
      Maailman menoa
      346
      1874
    4. Mitä ajattelet

Kaivatustasi juuri nyt?
      Ikävä
      105
      1555
    5. Onko kaivattusi

Millainen luonteeltaan?
      Ikävä
      69
      1480
    6. Miksi en antautunut sulle mies?

Vaikka olin ihastunut... Vaikka tunsin olevani turvassa sun seurassa... Vaikka sä olisit halunnut... Vaikka mä olisin
      Ikävä
      151
      1437
    7. Suurimman osan ajasta tuntuu, että turha toivo

mutta sitten hetkittäin tulee tunne, että jotain sittenkin voi olla. Mistä tämä tulee? Sen olen tiedostanut, että sinä o
      Ikävä
      11
      1386
    8. Pernilla Böckermanin ex-rakas Artulta yllättävä teko - Tilittää: "En olisi uskonut ikinä..."

Pernilla Böckerman voitti TTK:n v. 2023 yhdessä tanssiopettajan Anssi Heikkilän kanssa, jolloin julkisuutta sai hänen se
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1199
    9. Rakastuin sinuun joskus talvella 2020

Ja siitä lähtien tunteet ovat koko ajan vahvistuneet. Nyt olen sitten yrittänyt unohtaa, vaikka kovin epävarmaa on mitä
      Ikävä
      53
      1016
    10. Onko tunteesi laimenneet

Minua kohtaan miten paljon?
      Ikävä
      66
      1012
    Aihe