Jännittävä ilta

Anonyymi-ap

Olen 21-vuotias nuori nainen ja asun opiskelupaikkakunnallani. Viikonloppuna olin kotipaikkakunnalla ja kotona käymässä. Kaverillani oli synttärit lauantaina ja mentiinkin jo iltapäivällä niitä kaveriporukalla juhlistamaan. Vanhemmillani oli tulossa ystäviä kylään ja meinasivat saunoa ja grillailua. Olikin puhetta, että jos sauna on vielä tullessani lämpimänä voisin siellä käydä.

Itse ilta meni mukavasti kaveriporukalla. Joskus reilusti puolen yön jälkeen kotiin tullessa vähän harmitti, että poikaystävä ei ollut tällä kertaa mukana. Vähän oli sellainen olo, että seksi olisi voinut tänään maistua mukavan illan päätteeksi.

Kotiin tullessa kurkkasin saunalle ja totesin sen olevan jo tyhjillään, mutta vielä lämmin. Heitin vaatteeni huoneeseeni ja hain pyyhkeen ja menin saunaan. Vanhempiani ja vieraita ei näkynyt. Ajattelin heidän ehkä olevan takapihan terassilla tai menneen nukkumaan. Saunassa istuessani kuulin jotain ääniä saunan ulkopuolelta ja saman tien huomasin kun pesuhuoneeseen tuli äitini ja tuttavaperheen mies. Pesuhuoneen ja saunan välissä on vaan tummennettu lasiovi. Äitilläni oli pelkät rintaliivit ja alushousut päällä, vaikutti olevan jonkun verran huppelissa ja hyvinkin kiihkeänä. Tuttavaperheen mies puristeli ja hyväili äitiäni. Tässå vaiheessa minulla ei ollut mitään mahdollisuutta saunasta poistua ainakaan niin, että pesuhuoneessa olivat eivät minua huomaisi. Pieni paniikki iski päälle mutta istuin saunassa hiljaa ja seurasin kieltämättä aika kiihottavaa näkyä.

Äitini kävi todella kuumana ja mies nuoli ja hyväili häntä eri puolilta vartaloa. Varsinkin rintojen hyväily tuntui olevan äitini mieleen. Tilannetta aitiopaikalta seuratessani aloin itsekin kiihottua ja hyväilin aluksi rintojani ja varovaisesti myös kostuvaa pimppaani.. Saman aikaisesti pesuhuoneen puolella mies oli kääntänyt äitini kontilleen ja antoi hänelle takaapäin. Äitini tuntui nauttivan tilanteesta ja ääntelikin todella kovaa. Itsekin aloin olla kyllä todella kiihottuneena mutta vähän tilannetta omalta osalta hillitsi, että tarkoitus olisi pysyä rakastelijoilta piilossa. Äitini tuntui saavan todella voimakkaan orgasmin ja mieskin heti perään. Hetken he vielä hyväilivät toisiaan kunnes äitini kävi suihkussa ja poistui paikalta.

Mies meni myös suihkuun ja tunsin jo helpotusta, että hänkin poistuisi pian paikalta ja saisin mahdollisesti jatkaa masrurbointiani. Mies kuitenkin tulikin suihkun jälkeen saunaan jossa istuin. Molemmat katsoivat hetken toisiaan, mies selvästi yllättyneempänä. Sanoi kuitenkin, että saako liittyä hetkeksi seuraan. Hän istui lauteille ja katseli vartaloani ja välittömästi hänellä alkoi kulli seistä. Kysyi, että kiihottiko äskeinen minua ja en voinut muuta kuin myöntää. Hetken päästä mies kosketti reittäni ja rintojani, joissa nännit olivat ihan kovana. En voinut vastustaa tuota kosketusta ja pian jo suutelimme ja tuo reilu 50-vuotias mies antoi minulle samanlaista käsittelyä kuin äidilleni vähän aikaisemmin. Siirryin hänen päälleen ja ratsastin hänen kullillaan. Saman aikaisesti hän hieroi ja hyväili rintojani. Halusin kuitenkin, että hän ottaisi minut myös takaapäin kuten äitini hetki aikaisemmin. Niinpä hän hyväili pakaroitani ja työntyi takaapäin sisälleni ja antoi minulle elämäni kyydit. En yhtään ihmetellyt enää äskeistä äitini ääntelyä, tuntui todella hyvältä ja sain varmasti elämäni parhaan orgasmin. mies vielä hieroi kulliansa rintojani väliin ja laukesi siihen.

Suihkun jälkeen poistuin paikalta pyyhkeeseen kääriytyneenä.

Kaisa21

10

5638

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      no olipa ilta. minäkin toivoisin tollaista. yleensä poikkikseni on heti kulli pystyssä ja valmiina välillä väärini hetkinä. mutta wau. oliko kivaa? t 21v nainen

      • Anonyymi

        Oli todella kiihottavaa. Aluksi vähän hämmentävää nähdä oma äiti naimassa vieraan miehen kanssa. Tilanteen seuraaminen ja masturbointi ja vielä kun itsekin sai reilusti vanhempaa miestä (ikäeroa meillä reilu 30-vuotta). Hienosti osasi vanhempi mies minut hoidella ja todella hyvät oli otteet. Ehkä se oli se kokemus.

        Kaisa21


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oli todella kiihottavaa. Aluksi vähän hämmentävää nähdä oma äiti naimassa vieraan miehen kanssa. Tilanteen seuraaminen ja masturbointi ja vielä kun itsekin sai reilusti vanhempaa miestä (ikäeroa meillä reilu 30-vuotta). Hienosti osasi vanhempi mies minut hoidella ja todella hyvät oli otteet. Ehkä se oli se kokemus.

        Kaisa21

        Kiva


      • Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

        Kiva

        Tiedän että monet nuoret naiset fantasioivat meistä vanhemmista miehistä.

        Joskus harvoin kaikki natsaa ja pääsee tyydyttämään nuoren naisen kokeneen miehen taidolla ja intohimolla .

        Hyvä kirjoitus Kaisa , kaluni kohosi sitä lukiessani ,tosin hieman kadehdin tuota miestä joka sai äitiä ja tytärtä:).
        R66


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli todella kiihottavaa. Aluksi vähän hämmentävää nähdä oma äiti naimassa vieraan miehen kanssa. Tilanteen seuraaminen ja masturbointi ja vielä kun itsekin sai reilusti vanhempaa miestä (ikäeroa meillä reilu 30-vuotta). Hienosti osasi vanhempi mies minut hoidella ja todella hyvät oli otteet. Ehkä se oli se kokemus.

        Kaisa21

        Oli kiva ja kiihottava tarina Kaisa.


    • Kiitos Kaisa hienosta jutusta.

      • Anonyymi

        Speden löpinöitä taas kerran buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Speden löpinöitä taas kerran buaahaa

        Niinpä niitähän suollat tänne niin kuin paskaa housuihis.


    • Anonyymi

      Rollosta löytyy myös saunaseuraa nuorelle naiselle. M51

      • Anonyymi

        Vaihda nyt ne vaippasi, haiset.


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4590
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe