onko kellään kokemusta kuinka nopeasti kyseinen lääke vaikuttaa,heti vai vähitellen.meillä ainakin aloitettiin isommalla annoksella jota sitten vähennetään.
rimadyl kuinka nopeasti auttaa
14
26408
Vastaukset
- lellu
Mun käsittäkseni Rimadylin pitäisi vaikuttaa aika pian,ensinnä se lievittää kipua ja hillitsee tulehdusta eli on ns.tulehduskipulääke jonkalaisia on myös ihmisille.Lisäksi se oman eläinlääkärini mukaan voitelee niveliä ja tämä vaikutus tulee esiin sitten hitaammin.
- rikko
eläinlääkäri ei saanut koiramme nivelrikkoa millään kuntoon, maksoi maltaita ja kaikki kokeiltiin, luonnon mukaisella hoidolla ja lääkkeillä parani todella nopeasti ja niin hyvin, että lääkärikin ihmetteli ja nyt hän perehdyttyään asiaan, suosittelee kyseistä hoitoa muillekkin.
- nivelrikko
kiva kuulla,olisin kiinnostunut kuulemaan,että mitä tuotetta olette käyttäneet ja minkä ajan kuluttua alkoi tervehtymistä näkyä.mä hain eilen nokkos-kalkki-inkivääri-vihersimpukka tabletteja sekä cartvet msm ravintolisää.saattaa olla että vain kuvittelen,mutta koiramme vaikuttaa nyt illalla jotenkin virkeämmältä kuin aikoihin,jalka kyllä on niinkuin ennenkin,tärisee ja toisinaan ontuu.mutta ruokakin taas näyttää maistuvan paremmin.saattaa johtua jostain muustakin,tuskimpa se kahen päivän jälkeen vielä mitään vaikuttaa.kiva kun koiranne on parantunut,olisi kiva kuulla siitä hoidosta lisää.
- rikko
nivelrikko kirjoitti:
kiva kuulla,olisin kiinnostunut kuulemaan,että mitä tuotetta olette käyttäneet ja minkä ajan kuluttua alkoi tervehtymistä näkyä.mä hain eilen nokkos-kalkki-inkivääri-vihersimpukka tabletteja sekä cartvet msm ravintolisää.saattaa olla että vain kuvittelen,mutta koiramme vaikuttaa nyt illalla jotenkin virkeämmältä kuin aikoihin,jalka kyllä on niinkuin ennenkin,tärisee ja toisinaan ontuu.mutta ruokakin taas näyttää maistuvan paremmin.saattaa johtua jostain muustakin,tuskimpa se kahen päivän jälkeen vielä mitään vaikuttaa.kiva kun koiranne on parantunut,olisi kiva kuulla siitä hoidosta lisää.
cartvet on todella hyvää, se mitä äitini käytti ei ole enää samalla nimellä, eikä hän muista nimeä, mutta käytä noita mitä sinulla on ja kyllä ne luontais kaupassa osaa neuvoa,
itselläni on kirja koiran luonnonmukainen hoito kirjoittanut Ulla Kivimäki, siitä on ollut paljon hyötyä,
mutta osa tiedoista voi olla vanhentuneita, joten kannattaa tarkistaa netistä esim. symppiksen sivuilta.
Oma koirani voi todella hyvin kun siirryin jo pentuna kirjan ohjeiden mukaiseen ruokintaan, eläinlääkärikin kehui ja sanoi, ettei olisi kasvanut niin isoksi koiran ruualla. - rikko
rikko kirjoitti:
cartvet on todella hyvää, se mitä äitini käytti ei ole enää samalla nimellä, eikä hän muista nimeä, mutta käytä noita mitä sinulla on ja kyllä ne luontais kaupassa osaa neuvoa,
itselläni on kirja koiran luonnonmukainen hoito kirjoittanut Ulla Kivimäki, siitä on ollut paljon hyötyä,
mutta osa tiedoista voi olla vanhentuneita, joten kannattaa tarkistaa netistä esim. symppiksen sivuilta.
Oma koirani voi todella hyvin kun siirryin jo pentuna kirjan ohjeiden mukaiseen ruokintaan, eläinlääkärikin kehui ja sanoi, ettei olisi kasvanut niin isoksi koiran ruualla.myös www.shetland.fi on erittäin hyvät sivut suosittelen jos asia kiinnostaa unohtu pois edellisestä viestistäni :)
- nivelrikko
rikko kirjoitti:
myös www.shetland.fi on erittäin hyvät sivut suosittelen jos asia kiinnostaa unohtu pois edellisestä viestistäni :)
asia kyllä kovasti kiinnostaa,kaikki tieto on tarpeen.
- nivelrikko
tiedätkö saako noita homeopaattisia tuotteita jotenkin tilattua suomesta.mä en tosiaan oo mikään kielinero. vois kokeilla kun mein koiraa vaivaa myös toinen korva joka nyt taas kuumottaa ja punoittaa,ei eritä mitään,on kuivan oloinen.välillä taas on hyvä ja toisinaan tulehtuu.voishan tuohon jalkaankin jotain kokeilla,onko sulla kokemusta.
- rikko
Suomesta niitä saa luontaistuote kaupoista ja siellä ainakin osa on erittäin hyvin perehtynyt myös koiran hoitoon.
Lainaa vaik kirjastosta se luonnonmukainen koiran hoito kirjoittanut Ulla Kivimäki.
Siellä on ohjeita miten hoidetaan erilaisia vaivoja.
Toivottavasti oli apua. - nivelrikko
rikko kirjoitti:
Suomesta niitä saa luontaistuote kaupoista ja siellä ainakin osa on erittäin hyvin perehtynyt myös koiran hoitoon.
Lainaa vaik kirjastosta se luonnonmukainen koiran hoito kirjoittanut Ulla Kivimäki.
Siellä on ohjeita miten hoidetaan erilaisia vaivoja.
Toivottavasti oli apua.siis kirjastoon heti maanantaina.olen kyllä alkanut uskoa tähän luonnonmukaiseen menetelmään.olen kuullut monta tarinaa ihmisten hoidoista.miksi sitten se ei koiriin tehoais.nyt rimadyliä lisättiin ja on se hieman auttanu,koira on ylös noustessa kankea,mutta hetken kuljettuaan kävelee melko normaalisti.ja laskee jalkaa seistessä maahan,mitä ei alkuviikolla vielä tapahtunu.muutenkin on kyllä virkistyny,on iloisempi ja syö paremmin.olisko jo luontaistuotteet alkanu vaikuttaa,lauantaina viikko syöty
- rikko
nivelrikko kirjoitti:
siis kirjastoon heti maanantaina.olen kyllä alkanut uskoa tähän luonnonmukaiseen menetelmään.olen kuullut monta tarinaa ihmisten hoidoista.miksi sitten se ei koiriin tehoais.nyt rimadyliä lisättiin ja on se hieman auttanu,koira on ylös noustessa kankea,mutta hetken kuljettuaan kävelee melko normaalisti.ja laskee jalkaa seistessä maahan,mitä ei alkuviikolla vielä tapahtunu.muutenkin on kyllä virkistyny,on iloisempi ja syö paremmin.olisko jo luontaistuotteet alkanu vaikuttaa,lauantaina viikko syöty
En tiedä, mutta kyllä niissä sellanen, noin viikon verran menee kun alkaa vaikuttaa.
Kiva kuulla, että koiruli voi paremmin.
Mulla auttoi ruokinta kun koira on perinyt vilja-allergian äidiltään, muuttui aivan eri koiraksi, kun jo pentuna lopetin kaiken koiran ruuan annon, koira tuli jo noin 1kk ikäisenä, kun emo ei hoitanut.
Kakat pienenivät puolella, eikä ole ollenkaan ilmavaivoja, joita koiran ruoka aiheutti, oli sitten merkki mikä hyvänsä, allergisen koiran ruuat eivät auttaneet ja kokeilin sentään kaikki mahdolliset. - rikko
nivelrikko kirjoitti:
siis kirjastoon heti maanantaina.olen kyllä alkanut uskoa tähän luonnonmukaiseen menetelmään.olen kuullut monta tarinaa ihmisten hoidoista.miksi sitten se ei koiriin tehoais.nyt rimadyliä lisättiin ja on se hieman auttanu,koira on ylös noustessa kankea,mutta hetken kuljettuaan kävelee melko normaalisti.ja laskee jalkaa seistessä maahan,mitä ei alkuviikolla vielä tapahtunu.muutenkin on kyllä virkistyny,on iloisempi ja syö paremmin.olisko jo luontaistuotteet alkanu vaikuttaa,lauantaina viikko syöty
käy greendog sivuilla siellä henkilö nimeltä Annika Paloheimo on kuulema todella hyvä.
Jos asut Hesassa sillä on siellä vastaanotto ja muistaakseni myös Keravalla - sama
rikko kirjoitti:
käy greendog sivuilla siellä henkilö nimeltä Annika Paloheimo on kuulema todella hyvä.
Jos asut Hesassa sillä on siellä vastaanotto ja muistaakseni myös Keravallaon vähän liian pitkä matka n:150 kilsaa.pitääkin kokeilla sitä vehnätöntä,josko siitä toi korva. tulee annettua vähän sitä sun tätä.eilenkin sai makaronia.kiitos sulle tosi paljon,tuli taas paljon tietoa ja toivoa:)
- minä taas
sama kirjoitti:
on vähän liian pitkä matka n:150 kilsaa.pitääkin kokeilla sitä vehnätöntä,josko siitä toi korva. tulee annettua vähän sitä sun tätä.eilenkin sai makaronia.kiitos sulle tosi paljon,tuli taas paljon tietoa ja toivoa:)
Älä anna makaronia koiralle se on todella vehnäpitoista, eikä koira saa siitä mitään ravinteita, hyviä on riisi, kaurapuuro, nämä siis ruuan runko niihin sekoitettuna kana, naudan raaka jauheliha, mutta jauhelihan kanssa on aina oltava piimää ab-piimä parasta,myös esim. seitä kypsennettynä,
porkkanaa karkeana raasteena pitää anaali rauhaset kunnossa,
Nyt ei äkkiä tule muuta mieleen :) - sama edelleen
minä taas kirjoitti:
Älä anna makaronia koiralle se on todella vehnäpitoista, eikä koira saa siitä mitään ravinteita, hyviä on riisi, kaurapuuro, nämä siis ruuan runko niihin sekoitettuna kana, naudan raaka jauheliha, mutta jauhelihan kanssa on aina oltava piimää ab-piimä parasta,myös esim. seitä kypsennettynä,
porkkanaa karkeana raasteena pitää anaali rauhaset kunnossa,
Nyt ei äkkiä tule muuta mieleen :)hyvä,kiitos taas.olen usein tullu antaneeks riisiä ja makaronia pohjana.joskus sekaisin ja erikseen.se on syönyt kotiruokaa myös paljon.pitääkin heti huomenna ottaa tarkempi elämän tyyli sen kanssa.kiitti kannustuksesta ja neuvoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2291420- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!65995Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9864- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809