Miten juopot voi olla muka töissä vastuullisessa työssä? Suojatyö Paikka sukulaiselle.
Kulissit pidettävä Kiuruvedellä
Anonyymi-ap
433522
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Harmittaa vain todetaEttä elämä on ajanut meidän ohi. Se on totuus. Me oltaisiin oltu hyvä pari nuorempana, mutta ei enää. Olen liian vanha. Naiselta.
- KORPIGYMI KONKURSIIN!Miten tämä kaikentietävä jumppatyttö saa kaikki puulaakinsa konkurssiin? Kovaa meteliä piti ja Kuusamoa myöten kävi hämmentämässä, mutta lähtöpassit antoi Kuusamolaiset. Tyhjät tynnyrit kolisoo..sanottiin ennen vanhaan.…
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
Vastaukset 43
Vanhimmat
Kiuruveellä kaikki luottamustehtävissä ja muuallakin ovat kovia juoppoja järjestään.
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17963125S
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Minä en oo luottamustehtävissä.
....Mutta olet kova juoppo ilman kansalaisluottamusta?
Hyvä että käy töissä eikä köllöttele kotona. Ottasit sinäkii mallia.
Minä olen luottamustehtävissä mutta en juo.
Elä kiehtoo valehella, kaappijuoppo.
Samoin
Minä ryyppään vain töissä, näin saan aikani kulumaan kunnantöissä!
Kaappijuoppoja riittää Kiuruvedellä.Kotona salaa juodaan päivittäin.
Ja sitte näytellään kylän kermaa. Ryyppyjuhlat pidetään vähän kauempana ettei oo tuttuja näkemässä. Illat tissutellaan ja muutakin kyytipojaks.
Takavuosina kylän silmäätekevät kävivät alkossa kuopiossa. Kyllä hymyilytti kun oikein viinanhimo silmissä painoivat alkoon. Ois ollut hyvä paikka huomauttaa että eikös sitä pitäisi paikkakunnalta tehdä ostoksia.
Minä ryyppään kotona tai Iisalmessa ja käyn vieraissa Kuopiossa. Luottamus- ha edustushommat sitten Kiuruvedellä.
Riittää Kiuruvedelläkin alkossa kävijöitä, käyvät montakertaa viikkoon ja ruokakaupasta osan vielä kantavat.
Taidat olla niitä kyyliä.
Jos niin tahdot
Hienoa kun on kaltaisiasi oekeeta immeisiä. Käyt joka aamu ja päivä ohjoomassa koolulaisia kun kulukoovat missä hyvvää ajotiellä. vuajit hilijentämmää mopoja ja ohjoot kaikilla lailla nuorisoo pois huonoista tavoista. Jaksat vielä vanahoja ohjata kun hyö omilla rahoillaa ostaavat iltapäivän ryypyn. Aekasi ne muata männöö ja aeka vähissä viinoissa syönnin jäläkee. Hyvä kun kotonaa pyssyyvät.
Totta puhut.Lisätäkön,että kun raha viinaan menee, niin ilmaista ruokajakelua käytetään sitten häikäilemättömästi hyväkseen.
Vuan kun leimoovat nekkii jotka omillaa juomasa ostaa ja auttaavat vielä muitakii eläkkeistä sinäsä pienistä siästyneillä. Ee se kaikkii ryyppeeminen oo kovvoo hörpisköö vuan par lasia muutama kerta viikossa ennen päevällistä. Siihe jiäp kun alakaa raakasta jo päevän hommat. Sittä kuha alakaa muihe hoijjossa olla niin jiäp sekkii ilo.
Kiuruvedellä tämä on ihan tapana.
Helluntaiseurakunnan ruokajakelusta ruuat ja sen jälkeen hakemaan kaupasta olutta ja alkosta viinaa.
Miten lääkkeitten kanssa tekemisissä voi olla kouluttamaton henkilö?
Kyllä kiuruvedellä kaikki on mahdollista.
Eläkeläiset hoitaa eläkeläisiä ja lääkäri voi olla hevoslääkäri joka hoitaa näitä eläkeläisiä.
Pilleri-Villet kaalimaan vartioina.
Juopot kun juopot
Jeps ja lasun leivissä ollaan töissä vaikka itse olisi sen asiakas selvästi on se mallillaan
Just viikolla käsittelin teistä tehdyn lasun.
Mielenkiintoisia "lausuntoja".. tämän tiedät mistä?
Reseptinkö?
Raittiushenkilö raittiustuolissaan,sinusta,muka on huolissaan...
Kehunu että tili tulee vaikka kotona nukkuu
Ihmettelen miten jotkut jaksavat hätäillä toisista ihmisistä tällä tavalla. Jos on auttavaista tyyppiä niin pitää mennä auttamaan todellisessa hädässä olevia. Sillä lailla sädekehä kasvaa.
Työpaikka antaa kulissin juomiselle.
Minne kalikka kalahtaa sielä syyllinen älähtää
Voi voi ressukka pojua
Kyllä tiedetään ihmisistä taustat Kiuruvedellä,jos joku luulee olevansa suojassa niin erehtyy.
Ettekä tiedä. Tai ehkä kuvittelette tietävänne 😄
Kaikki kierot on tiedossa niistä vaan ei puhuta.Torilla vaan päätäpystynpään ja näytellään fiksuakandalaista.
Kyllä nämä tiedetään, esitetään muka niin palveluhenkistä tyhjänpäiväsellä naureskelulla ja omaa perhettä kehuen.
Taitaa olla ylen uutisissa?
Niin poika toimii
Oliko taustat selvitetty?
Hah, eipähän siellä Itikkaveen pitäjässä tunnu tahti olevan yhtään muuttunut, käykäähän vain hakemassa kumppani sieltä järven toiselta puolen ( niin ko on tehty siellä viimoset 200 vuotta) - ei sitten notta tarvii ihmetellä, että vähä päissä viiraa :) Kytätään vain onko naapurin pyykit puhtaita, vaikka omat vetelät poltteloo housuissa - ootte niin sisäänpäinlämpiävää sakkia, että kaksin käsin taputtelette omia selekiänne oikeen urakalla:)
Kovin työmies on sopuli