Pyrkyreitä te naiset olettekin. Pelkkiä lompsan jahtaajia.
Hyi että mitä
16
284
Vastaukset
- Anonyymi
En minä kyllä ole. 😪
- Anonyymi
Kuka täällä on nyt lompakkoa jahdannut?
En minä ainakaan.
Omituista yleistämistä. - Anonyymi
Ei me oikeasti kaikki olla. Rakkautta rakkautta vain.
❤️
K - Anonyymi
En tee mies sun kärpäslätkällä mitään. Asiaton syyte. Olen aina elänyt VAIN omilla rahoillani, myös suhteissa.
- Anonyymi
Niin niin. Ja miehet ovat vain sen toisen lompsan perässä.
- Anonyymi
Onse nahkakäärme teilläkin mielessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onse nahkakäärme teilläkin mielessä
Niin onkin! Minkä sitä ihminen luonnolleen mahtaa. 😄
❤️
K - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin onkin! Minkä sitä ihminen luonnolleen mahtaa. 😄
❤️
KKetä kaipaat? Oletko Karita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä kaipaat? Oletko Karita?
Jiitä kaipaan, en ole Karita.
❤️
K
Minä en ole koskaan toisten rahojen perässä ollut, enkä tule olemaan. Itsenäinen nainen omine varoineen.
- Anonyymi
Ei kiinnosta raha. Jotenkin naurettavaa ajatella, että nainen voisi tänä päivänä olettaa, että joku toinen kustantaisi toisen elämää. Niillä mennään, mitä on. Joku kohtuus ja tolkku suurimmalla osalla ihmisistä on, ja tulee olemaan jatkossakin.
Itse ajattelen, että jokainen, on itse rahansa ansainnut, hävettäisi ottaa mitään suurempaa edes vastaan. Tärkeintä on, mitä voi itse tarjota. - Anonyymi
Persaukiisen nain ja nyt siitä on tullut kokomusta kanttava johtaja.
- Anonyymi
No herranjestas! Pakko saada lapsille elintasoa. Kuka persaukisella mitään tekisi.
- Anonyymi
Mitä lapset sillä tekee?
- Anonyymi
Höpö höpö , meillä on lompsat omasta takaa ....
- Anonyymi
Ja nyös valehtelijoita tai niin ei vaan totuuden muuntajia ei se ole valehtelua ei todellakaan naisilla menis paljon paremmin jos tajuaisivat ettei kannata valehdella mutta sit joskus suhteessa nainen.kyllästyy mieheen miksi ihmeessä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1222533Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2222174Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j611563Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1781403- 551288
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751076Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa661061- 35952
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi39952- 52914