Mukka sähkölasku nyt kesällä noin 9o e kukutus noin 9oo kwh kk

Anonyymi-ap

Kannattaako,hankkia aurinko paneelit.
Olishan ne hienot katolla ja katto täys reikii.

Sijoittamalla 15ooo e saan oaneelit joilamsösttää sähkölaskussa nin että kesällä wi tulis siten sähkölaskua olemkaan.

Kuntaasen PANKISSA saan kokovuoden koekotulona 5oo e
Elikkä sen puolen buoden sähkölaskun maksettia jonka aurinkosöhkl,tuottaisi.
Lisöakimpääoma jää vielä kHDENKYMMENEN VUODEN kuluttua jäljelle täysin kun taasen paneelit in Ongelmjätet tä. Ja katto täsynnä reikii

Kumpi kannataa valita
Mitä raati vastaa

12

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä tarkoittaa 5oo e? Viisi oota ja e.

      Yleienä kommenttina, eikö näppäimistöstä löydy numeroa 0 ?
      Näyttää olevan aika yleistä.

      • Anonyymi

        Ei liity mitenkään aloitukseen äjos et tiedä mitään asiata älä vastaa
        Jooko,jonne


      • Anonyymi

        Jis et ymmärrä mitä tarkoitaa 5oo e niin ehkö sinun ei kannata vastaa olenkaan kun et batmaan ymmärrä mitään muuta kuin että aurinkoaneelitmon jeesuksen uusi tulemin maan pälle


    • En tarkoita pahalla, mutta eiko yhdestä aiheesta max 2 aloitusta vuodessa olisi tarpeeksi? Melkoista spämmäystä laittaa joka päivä aina uuden ketjun aiheesta ja uppia vanhoja päälle.

      Jos koet tarpeelliseksi pitää jotain ketjua hengissä, niin kirjoita siihen vaikka kerran päivässä "up" viesti, niin palstalle eksyvät pääsevät sitä tarvittaessa kommentoimaan.

      • Anonyymi

        Jatketasn vasn riskinarvioinillasi se oli erikoista ja kiinnostavaa.


      • Anonyymi

        Mitä se sulle kuulu mummojen kusettajia

        Jos et tajuu et tsjuu
        Että tää on keskudtelupalsta
        Ei aurinko myyjien raamattu kerho


    • Anonyymi

      Onko tää vaan arinko myjien oma palsatäoletannettä oon vanhuksia kärkkyvä nimioapeeiin heti myyjä kun olet niin ihole käyvä ja ja ahdisteleva
      Liity mukaan keskusteluihin
      Meidän mielestämme keskustelu kuuluu kaikille. Jos haluat apua ongelmaasi, jakaa ajatuksiasi tai kysyä mielipiteitä, aloita keskustelu! Anonyymisti tottakai.

      Maailma on täynnä virheitä, myös kirjoitusvirheitä. Ole sinä tyytyväinen itseesi kun olet niin virheetön. Asia tuli kyllä selväksi vaikka virhe löytyikin.
      Äidinkielen opesi
      Maissi

      Äänestä SAK


      Äänestä

    • Anonyymi

      Mutta harvemman eqämän tarkoitus on tehdä virheitä ja äänestää SDP

      • Anonyymi

        Ei voi äänestää "SDP", se ääni hylätään. Pitää olla numero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi äänestää "SDP", se ääni hylätään. Pitää olla numero.

        SDP:tä voi äänestää vain 2 promillen humalassa.


    • Anonyymi

      Miten liittyy aueinksähköön
      Turhaan vastaaluu
      Mummon potkijat

    • Anonyymi

      Kannattavuus riippuu hyvin paljon käyttöprofiilista. Jos pystyy itse käyttämään kaiken tuotetun sähkön ja asuu paikkakunnalla, joss siirtomaksu on hyvin korkea, niin hyvinkin kannattaa. Mutta jos ei pysty käyttämään kuin murto-osan tuottamastaan sähköstä ja asuu halvan siirtomaksun alueella, niin ei kannata. Asiaan vaikuttaa myös aurinkopaneelien kiinteistön arvoa nostava vaikutus.

      Pankkitilillä makuuttaminenkaan ole järkevää. Inflaatio syö pääomaa ja tulosta joutuu maksamaan veroa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1718
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      61
      1096
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      144
      1059
    4. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      895
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      890
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      861
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      840
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      749
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      745
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      721
    Aihe