Että täällä kysellään anonyymisti asioita, joita pitäisi pystyä kysymään ihan ftof....
Hassuinta on se,
53
604
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä on totta. Kyllä pitäisi pystyä kyselemään ihan irl. En ole kyllä kysellyt mitään. En edes muista milloin.
- Anonyymi
Miksi kysellä toiselta jos toinen ei välttis itse halua kertoa siihenkin kun on monta syytä miksi toinen ei välttis halua itse kertoa se esimerkiksi ei ole fiksuin puheenaihe ensi tapaamisella jos on neitsyt mitä itse olen oppinu sivusta seuraamalla ne on niitä lovia vyöhön mitä monet on keräilly kuinka monta neitsyyttä ovat vieneet näin ollen se vie huomattavasti enemmän aikaa ennen kuin miehen pojan todellinen luonne paljastuu jos tämä tietää naisen tytön neidon olevan neitsyt
- Anonyymi
En mä halua että kukaan oikeassa elämässä haukkuu ämmäksi ja epävakaaksi. Parempi ottaa täällä " turpaan " kuin oikeasti.
- Anonyymi
Epävakaa on epävakaa, ei siinä sen kummempaa. Paljon rumemmin minua on haukuttu ja vielä valehteli että on niin syvät tunteet niin siksi suuttui....sairasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epävakaa on epävakaa, ei siinä sen kummempaa. Paljon rumemmin minua on haukuttu ja vielä valehteli että on niin syvät tunteet niin siksi suuttui....sairasta
Niin no minä en ole epävakaa jos hermostun täällä ei se minusta tee mitenkään epänormaalia. Kuunnellut aikamoista lässytystä ja pysynyt rauhallisena. Itse se on epävakaa tuuliviiri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin no minä en ole epävakaa jos hermostun täällä ei se minusta tee mitenkään epänormaalia. Kuunnellut aikamoista lässytystä ja pysynyt rauhallisena. Itse se on epävakaa tuuliviiri.
Eiköhän se ole sun tehtävä. Olen rauhallinen enkä yhtään tuuliviiri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän se ole sun tehtävä. Olen rauhallinen enkä yhtään tuuliviiri.
Niin olehan minä lässytänyt monta kaunista sanaa ja rakkaudesta. Ja saanut kiitokseksi haukkuja niskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olehan minä lässytänyt monta kaunista sanaa ja rakkaudesta. Ja saanut kiitokseksi haukkuja niskaan.
Sellaista en ole huomannut. Olihan se jo toinen kerta kun raivosit niinkuin raivohullu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaista en ole huomannut. Olihan se jo toinen kerta kun raivosit niinkuin raivohullu.
Niin ilmeisesti et. Haluat vaan ajatella minusta pahaa. Johtuisko siitäkin että et muuta itse tee kun laitat mulle inhottavia viestejä. Kyllä olen hermoromahduksen partaalla ollut tässä itkuinen ja väsynyt. Se ei kuulu sulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekä pidä vaan raivohulluna se on mulle sama. Tunnen itseni paremmin kuin sinä. Tiedän kyllä itse miksi olen niin herkillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekä pidä vaan raivohulluna se on mulle sama. Tunnen itseni paremmin kuin sinä. Tiedän kyllä itse miksi olen niin herkillä.
Olen pahoillani. Ei minun sanomisteni takia kannata mielenrauhaa menettää. En ajattele sinusta pahaa. Myönnän että ajattelin välillä pahaakin. En enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen pahoillani. Ei minun sanomisteni takia kannata mielenrauhaa menettää. En ajattele sinusta pahaa. Myönnän että ajattelin välillä pahaakin. En enää.
Jep. En ois ikinä edes kirjoittanut sulle jos oisin tiennyt mitä musta todella ajattelet. Saatikka kaivannut sinua. Jotenkin tyhmä olo. Mutta eihän se sinun vika ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. En ois ikinä edes kirjoittanut sulle jos oisin tiennyt mitä musta todella ajattelet. Saatikka kaivannut sinua. Jotenkin tyhmä olo. Mutta eihän se sinun vika ole.
Se loppui siihen, kun julkistit uuden suhteen alkaneeksi. Se positiivinen ajattelu. Itse katkaisit välit, niin mitä sitten millään on väliä. Ei mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se loppui siihen, kun julkistit uuden suhteen alkaneeksi. Se positiivinen ajattelu. Itse katkaisit välit, niin mitä sitten millään on väliä. Ei mitään.
Sä et itse vastannut mun viestiin silloin mitään! Loppu elämäkö mun ois pitäny sua odottaa.? Eikä nyt näytänyt sullakaan yksinäistä olevan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä et itse vastannut mun viestiin silloin mitään! Loppu elämäkö mun ois pitäny sua odottaa.? Eikä nyt näytänyt sullakaan yksinäistä olevan.
En ole saanut mitään viestiä. Olet väärä henkilö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole saanut mitään viestiä. Olet väärä henkilö.
Niin tai et vaan ole nähnyt sitä. Laitoin hänelle kyllä viestiä ja yritin kysellä kuulumisia ennen kuin pistin välit poikki. Ei vastannut. Se siitä sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tai et vaan ole nähnyt sitä. Laitoin hänelle kyllä viestiä ja yritin kysellä kuulumisia ennen kuin pistin välit poikki. Ei vastannut. Se siitä sitten.
En saanut viestiä. Toivottavasti olet onnellinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En saanut viestiä. Toivottavasti olet onnellinen.
💔Eiköhän minun onnellisuudesta kerro jo tarpeeksi täällä kirjoittelu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
💔Eiköhän minun onnellisuudesta kerro jo tarpeeksi täällä kirjoittelu.
Voimia ❤
Eikö aina pitäisi kirjoittaa sellaista, minkä voisi sanoa myös irl?
- Anonyymi
Toisesta ei pidä puhuman seläntakana mitään sellaista mitä ei voisi sanoa kyseiselle ihmiselle kasvotustenkin tämän sitä kysyessä
Anonyymi kirjoitti:
Toisesta ei pidä puhuman seläntakana mitään sellaista mitä ei voisi sanoa kyseiselle ihmiselle kasvotustenkin tämän sitä kysyessä
Tämän kun jokainen muistaisi.
- Anonyymi
Tuskin se on sinun(kaan) asiasi määritellä, mitä täällä viidakossa kuka mitäkin kyselee.
- Anonyymi
Onhan miesten käytös aika outoa
- Anonyymi
Olen yrittänyt ottaa yhteyttä mutta en edes tiedä onko sukunimikään sama. En voi mitenkään tietää olenko edes tavoittanut oikeaa henkilöä ja jos olen niin ei halua olla minun kanssa tekemisissä.
- Anonyymi
kuka oot? Mulla on sukunimi muuttunut...
Kyllä, myös kaikenlaiset kaipailut ja huomionosoitukset jollekin tietylle osoitettuna. Miksi kaipaajat eivät ota kaivattuihinsa yhteyttä, vaan tulevat tänne huutelemaan tuuleen?
- Anonyymi
Oletettavasti hukassa joko se kaivattu tai uskallus.
Anonyymi kirjoitti:
Niin se taitaa olla. On vain äärimmäisen pieni mahdollisuus, että juuri se oikea henkilö sattuisi lukemaan. Anonyymit kirjoittavat ristiin ja rastiin, kukaan ei tiedä kuka on kuka ja mikä viesti on tarkoitettu kenelle.
Mutta jos se tuo jotain lohtua, niin mikäs siinä. Antaa mennä.- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Niin se taitaa olla. On vain äärimmäisen pieni mahdollisuus, että juuri se oikea henkilö sattuisi lukemaan. Anonyymit kirjoittavat ristiin ja rastiin, kukaan ei tiedä kuka on kuka ja mikä viesti on tarkoitettu kenelle.
Mutta jos se tuo jotain lohtua, niin mikäs siinä. Antaa mennä.Niin, tottahan tuo on. Siksipä en paljoa itsekään enää tänne kirjoittele, tiedän sen olevan melko turhaa. Joskus huvikseni jotain kirjoittelen. Toki voi tätä palstaa käyttää myös tunteiden purkuun tms. ilman, että olettaisi sen kaivattunsa käyvän täällä.
No itselläni oli tilanne, että luulin ja kuvittelin täällä oikeasti olevan jonkun joka tietää, taikka ehkä jopa hän... Tästä on nyt kohta 2 vuotta mennyt siitä. Niin vaan jäin tänne koukkuun.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No itselläni oli tilanne, että luulin ja kuvittelin täällä oikeasti olevan jonkun joka tietää, taikka ehkä jopa hän... Tästä on nyt kohta 2 vuotta mennyt siitä. Niin vaan jäin tänne koukkuun.
Niin kuvittelit Netan tänne. Netta ei ole täällä niin miksi puhut hänestä?
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän hänestä tulit puhumaan taas... Minä en ole sanallakaan maininnut mitään.
En enää sen jälkeen kun lupasin lopettaa kirjoittelun... Minä kyllä saan kirjoittaa mistä tahansa muusta kuitenkin, uskoakseni. Sinulla se pakkomielle taitaa olla, eikä minulla.Anonyymi kirjoitti:
Sori nyt kun puutun, mutta sinähän se olet joka siitä puhuu ja mainitsee…..
Anna jo olla sinäkin!!- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sinähän hänestä tulit puhumaan taas... Minä en ole sanallakaan maininnut mitään.
En enää sen jälkeen kun lupasin lopettaa kirjoittelun... Minä kyllä saan kirjoittaa mistä tahansa muusta kuitenkin, uskoakseni. Sinulla se pakkomielle taitaa olla, eikä minulla.Itse olet sanonut ettet unohda nettaa ikinä ja tulet häntä aina rakastaa. Kun joku puhuu kaivatusta ja kaipaamisesta niin kyllä sinä kaipaat nettaa etkä varattua viikinkityttöä joka saa seksiä mieheltään.
Anonyymi kirjoitti:
Itse olet sanonut ettet unohda nettaa ikinä ja tulet häntä aina rakastaa. Kun joku puhuu kaivatusta ja kaipaamisesta niin kyllä sinä kaipaat nettaa etkä varattua viikinkityttöä joka saa seksiä mieheltään.
Vaikka sitten niin...
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Anna jo olla sinäkin!!Kuule jos joku kysyy ketä ihmiset kaipaa niin kyllä susi kaipaa nettaa.Susi on sanonut ettei unohda häntä koskaan ja tulee aina rakastaa nettaa vaikka netta ei halua sutta elämäänsä.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Anna jo olla sinäkin!!No jos tapaisit suden livenä niin saisi uuden persikkaperseen jota kaivata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule jos joku kysyy ketä ihmiset kaipaa niin kyllä susi kaipaa nettaa.Susi on sanonut ettei unohda häntä koskaan ja tulee aina rakastaa nettaa vaikka netta ei halua sutta elämäänsä.
Ketä sinä kaipaat sinun elämääsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs jos ei ole mitään hukassa eikä varsinaisesti kaipaa ketään tai mitään mu tykkää tutustua uusiin ihmisiin eikä ny kun olen yksiksei ni sillai ole ollu kun yksi neito josta olen kiinnostunu muutoin tai enemmän kui ihan vai tuttavuutena kyseinen neito tietänee itsekin ketä tarkoitan mainitsin hänelle asiasta itse jokunen kuukausi sitten mu koska en ole itse häneltä kysynyt hänen ikäänsä enkä hänen nimeään en asian suhteen ole sillai mitään tehnyt koska luulen hänen olevan itseäni huomattavasti nuorempi sillä jätin asian kai enämpi vähä nii kui hänen itsensä päätettäväksi haluaako hän tutustua muhun paremmin
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Mutta jos se tuo jotain lohtua, niin mikäs siinä. Antaa mennä.On ja itse kukin kirjoittelee kelle milloinkin ei useinkaan välttis sille henkilölle joka kirjoituksen takana oikiasti on mu sepä tekee omalla tapaa tästä kivan leikin mulle ainakin ja samalla voi kahtoa kuka luulee että kirjoittaa juuri hänelle mun kirjoituksista ei pitäisi löytyä liikaa tunnisteita mu kyseiset henklöt keitä kirjoituksissani tarkoitan jos muistavat kyseisiä hetkiä tunnistavat kenties toki on monia elämän varrella sattunu vastaan kenestä keistä itse varoittaisin muita mielelläni jotta välttävät pilaamasta elämäänsä
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Etpä taida olla koukussa sulla ei vain taida olla muuta elämää kun tämä mu onnea että olet elämäsi kai melko täydellisesti sössinyt ja pitempään sä muistaakseni kirjoitustesi mukaan täällä olet ollu kun pari vuotta mä olen kai enemmän tai vähemmän seuraillu kirjoitellu tänne noin vuoden ajan ehkä vähän yli
Anonyymi kirjoitti:
Etpä taida olla koukussa sulla ei vain taida olla muuta elämää kun tämä mu onnea että olet elämäsi kai melko täydellisesti sössinyt ja pitempään sä muistaakseni kirjoitustesi mukaan täällä olet ollu kun pari vuotta mä olen kai enemmän tai vähemmän seuraillu kirjoitellu tänne noin vuoden ajan ehkä vähän yli
Oli täällä ihan erilaista 2 vuotta sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos tapaisit suden livenä niin saisi uuden persikkaperseen jota kaivata.
Ne on kauniita maisemia kahtua naisten perseet pyllyt peput takapuolet takalistot perperit pebat mulle sellasia luontasempia maisemia kun en mehtäs viihdy maisemia tai lintuja kiikaroimasa mu si taas seurustelua ajatellen ihmisessä pitänee olla jotain muutakin kun vai ulkonäkö
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Oli täällä ihan erilaista 2 vuotta sitten.
niin kun "netta" kirjoitteli sun kanssa silloin.
- Anonyymi
En halua yhdenkään minua paljon nuoremman kysyvän minulta mitään! Sen sijaan jos olet mies ja vähintään 50+, niin olisi mukavaa jos tulisit juttelemaan.
- Anonyymi
Mitähän hassua siinä on ei kaikki kehtaa kaikkea kysyä kasvotusten yllättävän moni kun jännittää sitä millaisen ensivaikutelman antaa toiselle jos on oma itsensä ni voiko tällöin antaa huonon ensivaikutelman toiselle ja jos toinen sai huonon ensivaikutelman ni olisiko tällöin syytä luottaa vaistoonsa siihen minkä vaikutelman toisesta sai toisesta
- Anonyymi
Hassua miksi kysyt moista ikävä-palstalla. Miksi SINÄ et ITSE kysele kaivatultasi asioita irl?
- Anonyymi
Mua on sama ärsyttäny, kun oon lukenu vastauksia ja siellä joku käy into ihan piukeena selostaan miten ajattelee ja kertaa saman näkemyksen monen eri kommentin verran ja mä kun luen sitä mä mielessäni vaikeroin että ”ei ei ei ei eiii! Toihan neuvoo toimiin niin että jos mä oisin ton aloittajan ikävöimä henkilö ja se toimis noin kun toi päällepäsmäri tossa selostaa et pitää toimia niin toihan sais mut loukkaantuun ja antaan suoriltaan pakit! Aivan päin veettua menee ”
Joten musta on omituista hakee täältä tyyliin aitoriitan näkemys asiaan eikä suoraa sen henkilön josta kyse.
Väitän että erilainen uskon vakaumus ja erilainen mustasukkaisuuden taso, erilainen suhdehistoria jne vaikuttaa siihen mitä asioista ajattelee joten joku varattu hyvin mustasukkainen uskovainen palsta nainen tuskin antaa oikeaa toimintakaavaa.
T: Karoliina - Anonyymi
Anteeksi jo etukäteen teitä mutta säälittää ne jotka täällä kirjoittaa mielipiteitä,menisitte face to face sanomaan oikeille ihmisille kadulla sanomaan samat sanat,sadness
- Anonyymi
Menisin kyllä, jos minut joku kadulla haukkuisi niin hyvin kuin täällä.
- Anonyymi
Ei kaikki kaivatut ole treffikavereita. Sehän voi olla vaikka lapsen harrastejoukkueen valmentaja kehen rakastut. Jotain täällä kysyttävää ei voisi kysyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1312901Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2542550Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641678Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1911585- 591532
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa801195Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä771171- 431165
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391012Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M295995