Aattelin vaan, kun kerran pelasin semmosella "valmisperheellä" joka siis asui olikohan se Outolaaksossa. No joka tapauksessa, yhden simin muistoissa oli Viikatemiehen kanssa pelehtiminen!!! Miten se voi olla mahdollista? Miten Simin saa Viikatemiehen kanssa tutustumaan? :o Tätä minä ihmettelen. KIITOS vasatnneille.
Viikatemiehestä...
5
1034
Vastaukset
- Kookos
Tuli vähän kirjotusvirheitä. Alkää välittäkö!
- soze
En usko, että se pelehtiminen varsinaisesti onnistuu, koska Viikatemiehelle ei pysty puhumaan.
Mutta hackilla voi saada Viikatemiehen lapsen. Lapsista ei kuitenkaan tule pieniä viikatemiehiä, niillä vain on Viikatemies isänä..
Hackin saat täältä
http://www.insimenator.net/viewtopic.php?t=7
Yliopistoon on oma versionsa kyseisestä modista, joten älä lataa tuota, jos sinulla on lisäosa.
Siellä on kolme erilaista pakettia, missä on eri toimintoja, joten valitse niistä mieleisesi. Se, millä saa Viikatemiehen lapsen, on InSIMenator 1.6 OBJ.zip.
Tässä laitteessa on monia ominaisuuksia. Kun klikkaa laitteen keskiosaa, saa vaihtoehdoiksi mm. kaksoset, alienraskauden, viikatemiehen lapsen (grimpregnation) ja lapsen jopa itsesi kanssa. HUOM. Tässä voi myös keskeyttää raskauden!
Tuolia klikkaamalla voi mm. tappaa siminsä 9 eri tavalla ja ohjata vierailevaa simiä.
Vasenta reunaa klikkaamalla pystyy vanhentamaan simin sekä määrittämään iän (eli nuoremmaksi tai vanhemmaksi), ikäkauden keston, ja määrämään viikonpäivän..
Oikeaa reunaa klikkaamalla pystyy vaihtamaan kuntotasonsa, parantaa kouluarvosanoja, uudelleennimetä, tavoitteen vaihtaminen jne..- bogirl
Eli naapurustossa koodi
boolprop testingcheatsenabled true
Sitten mene perheen luontiin ja paina ihan ekana Shift N. Sinne tulee semmoinen ilmoitus sinne ylänurkkaan ja sit siellä asuissa voi valita myös viikatemiehen asun. (tais olla toisiks viimenen sivu niistä kokonaisista asuista) - Pippuri07
Tiedätkö että miten tämä onnistuu pelikonsolilla?
- Angela
...voi vissiin muuttaa perheeseen asumaankin?? Ainakin se oli siellä listassa, kun koodilla yrittää muuttaa simiä taloon Tombstone of Life and Deathin kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569