Perussuomalainen

Anonyymi-ap

todettu tänään Helsingin hovioikeudessa syyntakeettomaksi ?

19

404

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On Naantalissakin valtuuston puheenjohtajana , mies, joka tunnettu ihan kansainvälisestikin, keskitysleirivitsien kertojana

• Anonyymi

Aloittajan mutsi on natsi ja pörrää karvapesineen erään rannan kapakassa myyden sitä pesäänsä deekuille...

• Anonyymi

Ei tunnu aivan tasapainoilselta henkilöltä, joka, hauskuttaa puoluetovereitaan keskitysleiri vitseillä
        Sanoo, puolueisiin kuulumaton fundeeraja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tunnu aivan tasapainoilselta henkilöltä, joka, hauskuttaa puoluetovereitaan keskitysleiri vitseillä
        Sanoo, puolueisiin kuulumaton fundeeraja

Onneksi oikeuskansleri puuttui asiaan, ettei mies päässyt Orpon hallitusta pilaamaan.
        Yksi mätä omena korissa, pilaa koko korin.

• Anonyymi

Ilmoittatumisosoite on muuttunut aiemmin ilmoitetusta.

Paloaseman pihaan ei saa pysäköidä.

• Anonyymi

Onko Naantalin kaupunginvaltuustossa mätä omena ?

• Anonyymi

persut näyttää kovin tasapainoisilta

• Anonyymi

musta bmw nuhjalas hullu persy kuski

• Anonyymi

Ja se merssu kuski,,,

• Anonyymi

Persuporukassa mätä omena vain parantaa tasoa.

• Anonyymi

Politiikan turbulenssi on hurjaa.
        Puoli vuotta sitten Wilhelm Junnila tunnettiin hurskaana Junnilana nyt hän on kaupunginvaltuuston mätä omena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Politiikan turbulenssi on hurjaa.
        Puoli vuotta sitten Wilhelm Junnila tunnettiin hurskaana Junnilana nyt hän on kaupunginvaltuuston mätä omena.

Annetaan anteeksi Junnilalle, hän katuu ja on luvannut, ettei hän enää hauskuta keskitysleiriitseillään kuin puoluetovereitaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Annetaan anteeksi Junnilalle, hän katuu ja on luvannut, ettei hän enää hauskuta keskitysleiriitseillään kuin puoluetovereitaan

Kyllä me Lassea arvostetaan täällä Naantalissa, vaikka hän valtakunnallisesti on hylkiö.
        Varsinkin jos Wilhelm vie Pekka Siitoimen muistomerkki-hankkeen maaliin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä me Lassea arvostetaan täällä Naantalissa, vaikka hän valtakunnallisesti on hylkiö.

Niin , kuka arvostaa,kuka ei. Itse en ymmärrä natsivitsien heittäjiä yhtään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin , kuka arvostaa,kuka ei. Itse en ymmärrä natsivitsien heittäjiä yhtään.

Enkä todellakaan arvosta....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketkä me arvostamme junnilaa? Miksi myös edelleen trollaat tuhopolttajan muistomerkin puolesta.

Jos ulkopaikkakuntaislähtoisille pelleille pystytetään Naantaliin muistomerkkejä, pikkukakkosen hermannille pitäisi ehdottomasti pystyttää muistomerkki, ei Pekalle.

Hermanni olisi varmasti sympaattisempi hahmo ja on lisäksi paljon Pekkaa tunnetumpi.

• Anonyymi

Mahtaako natsi kuvistaan jopa ruotsin suurimman lehden kuviin päässyt Antti olla demareiden seuraava PUHEENJOHTAJA.

• Anonyymi

Epäiletkö että tähän ketjuun kommentoineet Junnila- ja persuvastaiset ovat demareita? Mistä olet niin päätellyt? Itse olen puliveivariallerginen fundeeraaja.

Jos et ole sellaisia arvellut niin miksi kirjoitat Antin natsipelleilyistä tähän ketjuun?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      245
      2290
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1521
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1426
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1285
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      22
      1004
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      177
      891
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      826
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      772
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      58
      755
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      745
    Aihe