tällä hetkellä. Mun sydän vain hakkaa edelleen, kun näin sut viime viikolla. En oo koskaan tuntenut mitään tällaista..Ja samalla sä oot hiljentynyt. Ehkä se tarkoittaa, että mun pitää unohtaa sut.
Mun tunteet on aika voimakkaita
83
2467
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tarkota. Kun just toisinpain.
Ei meijan kummankaan pida unohtoo toisiamme.
Tykkeen sinusta.
Ja rakastan.
T. M - Anonyymi
Suhun on liian vaikea ottaa yhteyttä.
- Anonyymi
... ja suuhun on vaikea paanna sanoja ... muuten voi kyllä panna...
- Anonyymi
Päivällä voi ottaa yhteyttä. Ei se vaikeaa oo jos haluat.. riittäis pienikin halaus sulta tai viesti päiväsaikaan. Mutta ethän halunnut enempää niin ymmärrän.
- Anonyymi
Kari kielsi yhteydenpidon suhun sun kännykkä liittymällä.
- Anonyymi
Halusin ja haluaisin, mutta ymmärsin että oot varattukin..Ei se silti vie mun tunteita pois, koska ne on liian syviä..Harvoin kohtaa sun kaltaisia.
- Anonyymi
Vaikka oon varattu niin laita sitä viestiä jos sulla numerokin on.. nyt päiväsaikaan. Rohkeesti vaan. Lupaan ettet pety. Ei sun kaltaista myöskään voi elämässä kohdata enää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka oon varattu niin laita sitä viestiä jos sulla numerokin on.. nyt päiväsaikaan. Rohkeesti vaan. Lupaan ettet pety. Ei sun kaltaista myöskään voi elämässä kohdata enää
Lopeta tuo huorraamine.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta tuo huorraamine.
Ole hiljaa
- Anonyymi
Joskus vain on niin,että se varattukin voi rakastua toiseen. Kysymättä et voi tietää sen toisen tilannetta.
- Anonyymi
Hassua, en ole näköjään ainut kenellä sydän palaa ja pää on halkeamispisteessä ja juuri kun olen päättänyt tutustua kunnolla niin sitä tilaisuutta ei tule hitsi vieköön. Sitten tulee takerruttua näihin oljenkorsiin eli muiden jättämiin viesteihin tuskissaan, ajoituksetkin saattavat olla kohdallaan...niinpä, mihin hukkuva ei takertuisi, osanottoni :)
- Anonyymi
Jos haluaa kohtaamisen niin joutuu tekemään myös itse töitä...
- Anonyymi
Meillä olis varmasti ihanaa yhdessä. Tiedän että molemmilla on esteet, miksi yhteydenotto on hankalaa. Mutta oot koko ajan mun mielessä. En mä voi sua unohtaa, kun oot niin ihana.
- Anonyymi
Laita nyt viesti.. kai me nyt voidaan joskus tavata.
Nyt päivällä ei haittaa vaikka viestiä laitat.. vaikka et juteltais.
En halua unohtaa sua. Oon melkein valmis vaikka siihen jos ei muuta 🤭
- Anonyymi
Mä laitoin sulle jo yhden viestin aiemmin. Mut mä tiedän ettet sä pysty ottaan muhun yhteyttä, vaikka haluaisit.
- Anonyymi
Et oo laittanut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et oo laittanut
Oon ja sen sanomakin on varmaan ymmärretty
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon ja sen sanomakin on varmaan ymmärretty
Niin no oot laittanut.. Tiedän. Et halua enempää. Elättelen kai turhia toiveita? Niinkö
- Anonyymi
Sydämen voisi jättää viimeisimpään ig tai fb kuvaani, niin tietäisin minne suunnata. 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin no oot laittanut.. Tiedän. Et halua enempää. Elättelen kai turhia toiveita? Niinkö
Haluan, mutta tuntuu ettei suhun pysty ottaan enempää yhteyksiä. En kyllä pysty unohtaankaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sydämen voisi jättää viimeisimpään ig tai fb kuvaani, niin tietäisin minne suunnata. 😊
Se on jo jätetty
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on jo jätetty
Kumpaan? 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan, mutta tuntuu ettei suhun pysty ottaan enempää yhteyksiä. En kyllä pysty unohtaankaan.
Miksei pysty. Koko ajanhan haluan että ottaisit yhteyttä. Etkö halua tutustua vai mitä ajattelet? Vaikka oon varattu niin tykkään susta.. jääkö tää nyt tähän eikä enää tavata. Harmi. Mutta kai pitää hyväksyä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei pysty. Koko ajanhan haluan että ottaisit yhteyttä. Etkö halua tutustua vai mitä ajattelet? Vaikka oon varattu niin tykkään susta.. jääkö tää nyt tähän eikä enää tavata. Harmi. Mutta kai pitää hyväksyä
Haluaisin nähdä sut joskus kahdestaan, mutta tiedän että oot kihloissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin nähdä sut joskus kahdestaan, mutta tiedän että oot kihloissa.
Oon enemmän ku kihloissa.
Ilman että jutellaan niin asiat ei selviä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon enemmän ku kihloissa.
Ilman että jutellaan niin asiat ei selviäNiin sä taidat olla naimisissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpaan? 😊
Postissa tulee kirjattuna tiedoksianto.
- Anonyymi
Miltä susta nyt tuntuu kun ollaan erossa? En saa sua mielestä.
- Anonyymi
Kaikkiako sinä kaipaat sitten täällä?
- Anonyymi
Eipä me koskaan yhdessä olla oltu mutta olis ihana edes tutustua
- Anonyymi
Ihan paskalta tuntuu🥺🤤eile ois panettanutkin aika kovaa piti sit duunaa muuta ja nukahdin ku oisit soittabu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan paskalta tuntuu🥺🤤eile ois panettanutkin aika kovaa piti sit duunaa muuta ja nukahdin ku oisit soittabu
Onko sulla edes peenistuki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menkää nyt ihmeessä hotelliin panemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä me koskaan yhdessä olla oltu mutta olis ihana edes tutustua
Asutte miehet yhdessä, ettekä muka tunne toisianne, olette aika omituisia höpöttäjiä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla edes peenistuki?
😂😂🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Olethan mies aloittaja? Tunnistan tyylisi mutta varmistin vielä.
- Anonyymi
En halua varattua. Uskoisit jo ennen kuin välit tulehtuu täysin.
- Anonyymi
Niin mistä sitä tietää vaikka varattujakin, mutta kun joku iskee liian lujaa sydämeen niin ei vaan pysty unohtaan.
- Anonyymi
Minkä voin sille että olen..
Jos en voi erotakkaan.
Ja minkä sille että rakastan sua - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä voin sille että olen..
Jos en voi erotakkaan.
Ja minkä sille että rakastan suaEt voi saada kahta. Lopeta tämän julkisen huorraaminen nyt. Tulee tosi pska olo näistä viesteistäsi.
- Anonyymi
Oliko meillä hätäistä seksiä nähdessä? Salaa?
- Anonyymi
Ei ollut. Mutta oisit varmaan halunnut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan ku meillä oli naisen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka sellasta tarvii, kun parempaa saatavilla?
- Anonyymi
Mä tiedän että säkin tunsit sen, mutta sun nykyinen parisuhdetilanne estää sen, ettet voi ottaa yhteyttä.
- Anonyymi
Harmi kun kohtaa jonkun pitkästä aikaa, joka kolahtaa, niin se ei voi jatkua. Karma.
- Anonyymi
Sormia poikki vai
- Anonyymi
Miksi asiat pitää tehdä niin vaikeiksi. Me kuulutaan yhteen. Tiedät sen.
- Anonyymi
Kannattaa jättää ne nykyiset puolisot elämään jatkossa arvoistansa elämää. Kukaan ei halua puolisokseen ihmistä, joka ei pysty sitoutumaan ja elämään oikeaa elämää yhden kumppanin kanssa.
- Anonyymi
Samaa mieltä. En koskisi pitkällä tikullakaan ihmiseen, joka olisi valmis pettämään kumppaniaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä. En koskisi pitkällä tikullakaan ihmiseen, joka olisi valmis pettämään kumppaniaan.
En mä oikeasti mitään ajatellutkaan tehdä, mutta aina saa haaveilla. Siinä ei oo mitään väärää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä oot sinä ja ajattelet kristillisesti ja yksiavioisesti ja toiset ajattelee eri tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä oot sinä ja ajattelet kristillisesti ja yksiavioisesti ja toiset ajattelee eri tavalla.
Ja se on OK - kunhan meidänlaisten tiet ei koskaan kohtaa romanttisessa mielessä. Kun molemmat pysyy kaltaistensa joukossa, ei tule ongelmia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisko se pointti vaikka se ettei loukata ja järkytetä sitä toista. Ettei petetä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä oikeasti mitään ajatellutkaan tehdä, mutta aina saa haaveilla. Siinä ei oo mitään väärää.
Kyllä siinä on väärin se että sinulla on oikeita tunteita toista kohtaan, kuten sanoit itse niin olet rakastunut. Tällöinhän sinä et ole rehellinen puolisollesi ja tuollainen haaveilu ja toisesta umelmoiminen ei ole kovinkaan reilua kumppaniasi kohtaan.
- Anonyymi
Kyllä oli taas lumppui ja rätei taas liikkeellä.Ei tämmösestä sotkusta voi omaa ihastustaan löytää,vaikka olis täällä kirjoittelemassa.😭
- Anonyymi
Kyllä nyton sisko koetuksella, näetkö kunnolla, kyrpä sisko hähähähähä.
Ei mitään hätää
https://m.youtube.com/watch?v=1cGQ_7PsrVc - Anonyymi
Tunneasioita on hankala selittää järjellä. Jotku ihmiset saa sut tuntemaan jotain ja toiset ei. Itse elän ainakin vahvasti tunteilla ja sytyn mistä sytyn.
- Anonyymi
Älä loukkaa
Lopeta se
Se mietityttää
Epäilyttää sinussa mm
- Anonyymi
Mulla myös sydän pompottaa ihan sun ansiosta
- Anonyymi
Älä nyt sentään unohda missä näit
- Anonyymi
En mä unohda. Oot ehkä ihanin mitä mulle on elämässä tullut tähän asti vastaan.
- Anonyymi
Äh, olin ihastunut joo, mutta tuli paska oli siitä koska rakastan puolisoani. Nyt kun sain hiljennettyä välit, on jäänyt jäätävä ahdistus siitä, että toinen jää ”roikkumaan”. Haluaisin unohtaa koko jutun ja mennä eteenpäin. Varatullekin voi käydä tällaista. Kuitenkin katkaisin homman heti alkuunsa ja siinä pysyn.
- Anonyymi
No ei kandee sitte roikku täälä vinkumas enää. Bye Bye.
- Anonyymi
Hyvä sinä 👍🏻
- Anonyymi
Et ole lukenut viestejä itseäsi kohtaan. Sut tunnistaa kieliasusta, vaikka en ole koskaan nähnytkään. En vihjaa sanallakaan, kuka olet, mutta hae nikillä viestejä. Voin sanoa: EI TULE TAKAISIN ULOTTUVILLESI IKINÄ!
heihei,
Marc Evans.
(TGDM!) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole lukenut viestejä itseäsi kohtaan. Sut tunnistaa kieliasusta, vaikka en ole koskaan nähnytkään. En vihjaa sanallakaan, kuka olet, mutta hae nikillä viestejä. Voin sanoa: EI TULE TAKAISIN ULOTTUVILLESI IKINÄ!
heihei,
Marc Evans.
(TGDM!)No voi nyyh 😂
- Anonyymi
Harmi että joudut tyytymään Kariin kun olet niin saamaton nysväri.
- Anonyymi
Harmi itsesi takia että menit sitomaan itsesi vieläkin lujemmin hölmöllä velkasidonnaisuudellasi tuohon PORAAVAAN tomppeliin.
- Anonyymi
Uskonpa että hyvin moni elää nykyään ihan väärässä suhteessa. Jopa vuosikaudet. Ei ole ihme jos välillä syttyy muistakin.
- Anonyymi
Ei ihmiset ole yksiavioisia. Ruoho on ainakin silloin tällöin vihrempää aidan toisella puolella.
- Anonyymi
Ei joka mielijohteen tai halun perään kannata lähteä.
- Anonyymi
Ehkä sinä vain vietät aikaasi vääränlaisten ihmisten kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sinä vain vietät aikaasi vääränlaisten ihmisten kanssa?
Jos vietät aikaasi vääränlaisen Kari tomppelin kanssa niin "ruoho on varmasti vihreämpää" toisaalla.
- Anonyymi
Pitäis vaan luottaa siihen, että se riittää jos on viestillä heittänyt. Ja antanut ymmärtää, että välittää. Jos se jää siihen, niin sitten se jää siihen. Toisenki pitäis reagoida jotenkin.
- Anonyymi
Sanaan pitää uskoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanaan pitää uskoo
Mä uskon enemmän siihen, et jos tää nyt ajan kans hiipuu niin sit toinen ei oikeasti välitä. Antoi vaan ristiriitaisia vihjeitä vähän siihen suuntaan että kiinnostusta on. Oisko halunnut vaan testata omaa viehätysvoimaansa tai pelleillä.
- Anonyymi
Näin se on. Turhaa ruveta hihassa roikkumaan jos ei toista kiinnosta.
- Anonyymi
Miksi et kysy häneltä suoraan vaan täällä arvailet?
- Anonyymi
Sitä voi miettiä
- Anonyymi
Ei välttis, miettinyt vain omia ongelmiaan ehkä?
- Anonyymi
Kari osaa vaan PORAAA!
Jätä se vajakki! - Anonyymi
Nähdään 25-26.8-23
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463202Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232738- 442553
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871505- 391330
- 821199