Miten kannattaa alkaa selvittämään keneltä ostaa.
Onko toimittajissa suuria eroja.
en hae halvinta vaan parasta toimijaa.
Tietenkin nopeat toimitukset olis etusijalla
Vihree sähköautoilija
Harkitsen aurinko paneelien hankintaa
12
352
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmaisa lounaita ei ole
On vaan ilmaista aurinko energiaa kesällä - Anonyymi
Suositten itse koti sun
Myynti nopeat edulliset pojat - Anonyymi
Kannaataa harkita hyvin tuottaako .sijoitus 2o vuodessa omansa takaisin .
Vai jääkö jäljelle reijitetty katto ja pääoma on kadonnut kokonaan- Anonyymi
Maateline. Inflaatio. #njet ponimaju.ryccä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maateline. Inflaatio. #njet ponimaju.ryccä?
ADHD, jolla sormet nopeammat kuin ajatus.
- Anonyymi
Liity sinäkin mukaankeskusteluihin
Meidän mielestämme keskustelu kuuluu kaikille. Jos haluat apua ongelmaasi, jakaa ajatuksiasi tai kysyä mielipiteitä, aloita keskustelu! Anonyymisti tottakai.
Suoli 24 - Anonyymi
Paljonko kustantaa yksi oaneeli tai yksi kilovatti kuistaakaeni noin tonnin
Peruspaneeliuskovainen jonne - Anonyymi
Onko siis paneeli sähkö täysin ilmaiata
- Anonyymi
Ilmaista on myös palstojen aktivointi täällä Suomella...
- Anonyymi
Oikeen hyvä aloitus .
Mielenkiintoinen ja samalla ajnkohtainen kalliin sähkön aikoina.
Teitenkin jos ei m omaa sähkömittarii ei kinnosta niitä ,mutta miskei sitten luuhaa tälläpalstalla.
Aloituskehuja
Äänestä SDP
- Anonyymi
Liity mukaan keskusteluihin silä tämä on keskutelipalsta kaikille vapaa
Natsi mielinen Urpohallituskaan ei vielä ole kietänyt osallistumista
Meidän mielestämme keskustelu kuuluu kaikille. Jos haluat apua ongelmaasi, jakaa ajatuksiasi tai kysyä mielipiteitä, aloita keskustelu! Anonyymisti tottakai. - Anonyymi
UPM on Suomen rikkain yritys ja saa sosiaalietuutta yritystukensa 63miljoonaa joka vuosi kansan vero rahoja ja sähköverkon palautusta 2 miljoonaa. Euroa mihin rahat menee
Miksi veroja kerätään vaan köyhiltä
Rikkaille en palautetaan
Äänestä sdp jos katto ei ole kultaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713869- 1013495
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783328Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362628- 1151542
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181076Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016