Lääkäri määräsi imigram 50mg nyt 2.v. en ole nähnyt sitä sitä lääkettä aina joku vastaava odo 292 vaikutus alussa 20min nyt 1.5 h vaikutus 24h .Muut lääkkeet vaikutus aika 1-2 h panadol 500mg zap,neste finrex neon 350mg ,ei jatkuvasti samaa pilleriä syödä voi syödä teho menee ,sitten joutuu hakemaan voimakkaampaa tai eri merkkiä otin juuri tuota vastaavaa lääkettä pahin pistos lähti pois ei kaikki.Se oli sitten tavallista pääkipua tai jossakin päin minussa olevan syövän aiheuttamaa säteilykipua ,euturauhas,kives,nielu,verisyöpää ei tutkittu oli tarkoitus mennä kiireetön aika varata lääkäriin väärällä puhelimella soitettua vanhan ajan lakapuhelimella sillä ei pääse enään gsm ,sim kortilla varustettu langaton puhelin .tuuman naula otssassa puolessa välissä otsakipu helpottaa naula melkein tipahtaa pois ja jos menee päivystykseen tulehdus arvot ,nielunäyte sen enempää ei voi suoritaa tällä lyhyellä ajalla 15min kiireetön aika tilata parempia tutkimuksia varten .
Vastaukset 2
- Anonyymi
Minäkin sain imigrania ja se melkein räjäytti sydämen. Yksi 50 mg tabletti nosti verenpaineen vaarallisen korkeaksi ja rinnassa oli repivää kipua ja tuntui, että silmät irtoaa kuopistaan. Ensiavussa sain jotain lääkettä ja se laski nopeasti paineet ja kipu hävisi. Siitä lähtien olen kiertänyt triptaanit kaukaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741660- 231162
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134896Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 48538
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32508- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 34414
- 33413
- 16399
- 82398