Oletteko kokeilleet tehdä ilmapallokaaria synttäreille? Kaveri oli ostanut Teemajuhlilta tällaisen valmiin pakkauksen ja näytti tosi kivalta. Millaisia kokemuksia teillä on?
https://www.teemajuhlat.fi/pages/ilmapallokaari
Ilmapallokaari synttäreille
3
565
Vastaukset
- Anonyymi
Tehtiin joku aika sitten tytön synttäreille ja oli tosi kiva lisä. Tilattiin myös Teemajuhlilta kun niillä tuli kaikki tarvikkeet mukana. 👍
- Anonyymi
Pari kertaa tilannut tuolta ja viime kerralla tilasin neljä metrisen ilmapallokaaren keittiön pöydän päälle kun tyttö täytti 7 ja halusi ehdottomasti prinsessajuhlat.
Mulla kylläkin meni melkein 1.5h aikaa kun yksin täytin ja en tajunnut ripustaa verhotankoon vaan säädin joidenkin tarrakoukkujen kanssa. Onneks siinä pakkauksessa oli ilmapallojen täyttöön pumppu mukana mutta en tajunnut tilata miehelle erikseen, että olis voinut auttaa täyttämisen kanssa. 😂 No ens kerralla sitten.
Tilasin tän viimeksi https://www.teemajuhlat.fi/products/ilmapallokaari-ruusukulta-unelma - Anonyymi
Ilmapallokaari on aika helppo tehdä ite. Meillä oli miehen kompura kotona niin jo kävi sukkelaan täyttö ja toi kivaa juhlavaa tunnelmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892