Oletteko kokeilleet tehdä ilmapallokaaria synttäreille? Kaveri oli ostanut Teemajuhlilta tällaisen valmiin pakkauksen ja näytti tosi kivalta. Millaisia kokemuksia teillä on?
https://www.teemajuhlat.fi/pages/ilmapallokaari
Ilmapallokaari synttäreille
3
798
Vastaukset 3
- Anonyymi
Tehtiin joku aika sitten tytön synttäreille ja oli tosi kiva lisä. Tilattiin myös Teemajuhlilta kun niillä tuli kaikki tarvikkeet mukana. 👍
- Anonyymi
Pari kertaa tilannut tuolta ja viime kerralla tilasin neljä metrisen ilmapallokaaren keittiön pöydän päälle kun tyttö täytti 7 ja halusi ehdottomasti prinsessajuhlat.
Mulla kylläkin meni melkein 1.5h aikaa kun yksin täytin ja en tajunnut ripustaa verhotankoon vaan säädin joidenkin tarrakoukkujen kanssa. Onneks siinä pakkauksessa oli ilmapallojen täyttöön pumppu mukana mutta en tajunnut tilata miehelle erikseen, että olis voinut auttaa täyttämisen kanssa. 😂 No ens kerralla sitten.
Tilasin tän viimeksi https://www.teemajuhlat.fi/products/ilmapallokaari-ruusukulta-unelma - Anonyymi
Ilmapallokaari on aika helppo tehdä ite. Meillä oli miehen kompura kotona niin jo kävi sukkelaan täyttö ja toi kivaa juhlavaa tunnelmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11823- 43794
- 62768
- 60750
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o42743- 51647
- 60597
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49587- 67566
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28508- 103500
- 29495
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.18487- 44475
- 32469
- 40437
- 58421
- 17420
- 24419
- 43397