Oletteko kokeilleet tehdä ilmapallokaaria synttäreille? Kaveri oli ostanut Teemajuhlilta tällaisen valmiin pakkauksen ja näytti tosi kivalta. Millaisia kokemuksia teillä on?
https://www.teemajuhlat.fi/pages/ilmapallokaari
Ilmapallokaari synttäreille
3
707
Vastaukset
- Anonyymi
Tehtiin joku aika sitten tytön synttäreille ja oli tosi kiva lisä. Tilattiin myös Teemajuhlilta kun niillä tuli kaikki tarvikkeet mukana. 👍
- Anonyymi
Pari kertaa tilannut tuolta ja viime kerralla tilasin neljä metrisen ilmapallokaaren keittiön pöydän päälle kun tyttö täytti 7 ja halusi ehdottomasti prinsessajuhlat.
Mulla kylläkin meni melkein 1.5h aikaa kun yksin täytin ja en tajunnut ripustaa verhotankoon vaan säädin joidenkin tarrakoukkujen kanssa. Onneks siinä pakkauksessa oli ilmapallojen täyttöön pumppu mukana mutta en tajunnut tilata miehelle erikseen, että olis voinut auttaa täyttämisen kanssa. 😂 No ens kerralla sitten.
Tilasin tän viimeksi https://www.teemajuhlat.fi/products/ilmapallokaari-ruusukulta-unelma - Anonyymi
Ilmapallokaari on aika helppo tehdä ite. Meillä oli miehen kompura kotona niin jo kävi sukkelaan täyttö ja toi kivaa juhlavaa tunnelmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352156
- 841283
- 561258
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321172- 631151
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39864Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122749- 27694
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi20541