Poliisille kiitokset

Anonyymi-ap

Elämä näytti viime viikolla nurjat puolensa, mutta kiitos jämsän poliisille ja ensihoidolle avusta.
t.kenraalintie

128

4812

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saiko joku juoppohulluuskohtauksen?

      • Anonyymi

        En vaan sairauskohtauksen, jossa sydämeni pysähtyi. Kiitoksia en anna todellakaan general way pubin henkilökunnalle, jotka eivät soittaneet hätäkeskukseen apua vaan jouduin sen tekemään itse raahautumalla entiselle nordean tiluksille.
        Hemmetin tunarit sanoisi eräs entinen pressamme, jos ei henkilökunta näe eikä erota sairaskohtausta humalasta.
        En tiedä mitä henkilökunnan päässä pyöri, ei vissiin mitään.
        Onneksi kerkesin itse soittamaan apua. siinä oli oikeasti kiire.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vaan sairauskohtauksen, jossa sydämeni pysähtyi. Kiitoksia en anna todellakaan general way pubin henkilökunnalle, jotka eivät soittaneet hätäkeskukseen apua vaan jouduin sen tekemään itse raahautumalla entiselle nordean tiluksille.
        Hemmetin tunarit sanoisi eräs entinen pressamme, jos ei henkilökunta näe eikä erota sairaskohtausta humalasta.
        En tiedä mitä henkilökunnan päässä pyöri, ei vissiin mitään.
        Onneksi kerkesin itse soittamaan apua. siinä oli oikeasti kiire.

        No vaikuttiko sairauskohtaukseen kun joit käsidesiä terassilla?


      • Anonyymi

        Sepä se. Ne kohtaukset on sellaisia, mitä tulee aina tietyille tyypeille silloin tällöin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No vaikuttiko sairauskohtaukseen kun joit käsidesiä terassilla?

        Höpö Höpö. Missäs henkilökunta oli muka silloin. Miksi ette puuttuneet. Geeliähän se on, ei juotavassa muodossa.
        Ne käsidesitörpöt teipattuna tolppaan ovat aivan turhia nykyaikana, joutaisivat pois muualta kuin kaupoista ja apteekista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepä se. Ne kohtaukset on sellaisia, mitä tulee aina tietyille tyypeille silloin tällöin.

        Itse asiassa sillähän ei ole väliä millä tai missä ne kohtaukset tulevat ihmiselle, auttaa häntä pitää silti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No vaikuttiko sairauskohtaukseen kun joit käsidesiä terassilla?

        Tukialuksen tietoon ei ole tullut tapauksia, joissa käsidesiä käyttänyt ihminen olisi pitänyt viedä Jyväskylässä sairaalaan.
        Lähde; Jyväskylän katupartio tukialus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No vaikuttiko sairauskohtaukseen kun joit käsidesiä terassilla?

        Verikokeissa ei löytynyt mitään vieraita aineita tai ainesosia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vaan sairauskohtauksen, jossa sydämeni pysähtyi. Kiitoksia en anna todellakaan general way pubin henkilökunnalle, jotka eivät soittaneet hätäkeskukseen apua vaan jouduin sen tekemään itse raahautumalla entiselle nordean tiluksille.
        Hemmetin tunarit sanoisi eräs entinen pressamme, jos ei henkilökunta näe eikä erota sairaskohtausta humalasta.
        En tiedä mitä henkilökunnan päässä pyöri, ei vissiin mitään.
        Onneksi kerkesin itse soittamaan apua. siinä oli oikeasti kiire.

        Pyysitkö henkilökuntaa tai muita asiakkaita soittamaan apua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyysitkö henkilökuntaa tai muita asiakkaita soittamaan apua?

        Henkilökuntaa. Mutta ei käynyt. Ei soiteta oli vastaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vaan sairauskohtauksen, jossa sydämeni pysähtyi. Kiitoksia en anna todellakaan general way pubin henkilökunnalle, jotka eivät soittaneet hätäkeskukseen apua vaan jouduin sen tekemään itse raahautumalla entiselle nordean tiluksille.
        Hemmetin tunarit sanoisi eräs entinen pressamme, jos ei henkilökunta näe eikä erota sairaskohtausta humalasta.
        En tiedä mitä henkilökunnan päässä pyöri, ei vissiin mitään.
        Onneksi kerkesin itse soittamaan apua. siinä oli oikeasti kiire.

        Jos sinun sydän on pysähtynyt niin tuskin raahaudut mihinkään soittamaan mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinun sydän on pysähtynyt niin tuskin raahaudut mihinkään soittamaan mitään

        Se pysähtyi siellä nordean tiluksilla kun poliisit olivat jo tulleet paikalle kun olin kerennyt heidät soittamaan, ensihoito tuli kuulemma perässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se pysähtyi siellä nordean tiluksilla kun poliisit olivat jo tulleet paikalle kun olin kerennyt heidät soittamaan, ensihoito tuli kuulemma perässä.

        Empatiaa kaipaat ja ketkä näki,ei ollut sydänpysähdys,kai poliisi olisi alkanut elvytyksen?
        Turha jatkaa keskustelua ,uhohda koko juttu.Katkeruus syö sydäntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Empatiaa kaipaat ja ketkä näki,ei ollut sydänpysähdys,kai poliisi olisi alkanut elvytyksen?
        Turha jatkaa keskustelua ,uhohda koko juttu.Katkeruus syö sydäntä.

        Pubin ikkunastako vahtasitte? Kyllä siinä sydänkin pysähtyi, mutta onneksi sairaanhoito tuli sitten paikalle. Poliisit soittivat ensihoidolle että laittakaa vauhtia ja ambulanssi käytti äänimerkkiä että lähellä ollaan. Näitte ja kuulitte varmaan senkin. Paareilla vietiin pois, toki näitte senkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Empatiaa kaipaat ja ketkä näki,ei ollut sydänpysähdys,kai poliisi olisi alkanut elvytyksen?
        Turha jatkaa keskustelua ,uhohda koko juttu.Katkeruus syö sydäntä.

        Mites sen ortopedin tulevan kämmenen leikkauskulut ja muut kulut? Lähetänkö suoraan pubille vai maksaako sen aikanaan omistaja. Minulle ihan sama. Lasku tulee perässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pubin ikkunastako vahtasitte? Kyllä siinä sydänkin pysähtyi, mutta onneksi sairaanhoito tuli sitten paikalle. Poliisit soittivat ensihoidolle että laittakaa vauhtia ja ambulanssi käytti äänimerkkiä että lähellä ollaan. Näitte ja kuulitte varmaan senkin. Paareilla vietiin pois, toki näitte senkin.

        On kyllä todella vähät välittävää toimintaa pubin henkilökunnalta.
        Toivottavasti ette hakeudu sosiaali- ja terveydenhoito alalle sähläämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites sen ortopedin tulevan kämmenen leikkauskulut ja muut kulut? Lähetänkö suoraan pubille vai maksaako sen aikanaan omistaja. Minulle ihan sama. Lasku tulee perässä.

        Mites tämän laskun kanssa? ortopedin ja kirurgin laskun sekä matkat ja sairausloma.
        Tuonko sinne pubiin sitten kun leikkaus on tehty.


    • Anonyymi

      Varmaan aika paljon tuossa tilanteessa vaikuttanut oma käytöksesi ja kuinka olet käsidesiä juonut. Kannattaa ensi kerralla käyttäytyä normaalisti ja olla juomatta jotain mikä ei ole juotavaksi tarkoitettu.

    • Anonyymi

      Miksi pitää olla ilkeitä aloituksen kirjoittajalle? Miksi näissä kaikissa Jämsänkosken ketjuissa ollaan ilkeita kaikille???

      • Anonyymi

        Ei tässä varmaan kukaan ilkeä ole ,vaan aloittajan kirjoitus ei kyllä totuudenmukainen,koska näkiöitä oli useita ko.tapauksessa.Toivoisin aloittajalta totuutta asiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä varmaan kukaan ilkeä ole ,vaan aloittajan kirjoitus ei kyllä totuudenmukainen,koska näkiöitä oli useita ko.tapauksessa.Toivoisin aloittajalta totuutta asiaan.

        Totta tämä.


      • Anonyymi

        Se on se jämsän tauti, täällä on liian vähän maailmaa nähneitä ja liikaa omassa pienessä piirissä pyöriviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä varmaan kukaan ilkeä ole ,vaan aloittajan kirjoitus ei kyllä totuudenmukainen,koska näkiöitä oli useita ko.tapauksessa.Toivoisin aloittajalta totuutta asiaan.

        Totuus on se että general way pub teki pelastustoimen laiminlyönnin ja piste.
        Minua on kehotettu tekemään ilmoitus eteenpäin, mutta en aio sitä tehdä, koska olen ollut pahemmissakin paikoissa viimeisen puolen toista vuoden aikana.
        Haluan vain sen, että päivitetään näitä pelastustoimen kutsuja vai pelkäättekö anniskelulupien lähtöä määräajaksi koska ette apua soittaneet. Sehän siinä ja välinpitämättömyys on takana. Rahat kyllä kelpaa!


      • Anonyymi

        Täällä on niitä pieniä kuppikuntia, jotka muka tietävät toisten asiat paremmin kuin henkilö itse. Sen takia ollaan ilkeitä kun itsellä on tylsää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä varmaan kukaan ilkeä ole ,vaan aloittajan kirjoitus ei kyllä totuudenmukainen,koska näkiöitä oli useita ko.tapauksessa.Toivoisin aloittajalta totuutta asiaan.

        Elämä näytti nurjan puolensa ja tyyppi kiitti poliisia ja ensihoitohenkilöitä. Mitä tässä ei ole totuudenmukaista? Pointti varmaan oli että halusi kiittää auttavia ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämä näytti nurjan puolensa ja tyyppi kiitti poliisia ja ensihoitohenkilöitä. Mitä tässä ei ole totuudenmukaista? Pointti varmaan oli että halusi kiittää auttavia ihmisiä.

        No jos heitetään baarista pihalle käytöksen vuoksi ja sit soitetaan häkeen, niin voi miettiä mikä on auttamisen tarve? Tottakai auttaa pitää silloin kun on oikea tarve.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus on se että general way pub teki pelastustoimen laiminlyönnin ja piste.
        Minua on kehotettu tekemään ilmoitus eteenpäin, mutta en aio sitä tehdä, koska olen ollut pahemmissakin paikoissa viimeisen puolen toista vuoden aikana.
        Haluan vain sen, että päivitetään näitä pelastustoimen kutsuja vai pelkäättekö anniskelulupien lähtöä määräajaksi koska ette apua soittaneet. Sehän siinä ja välinpitämättömyys on takana. Rahat kyllä kelpaa!

        Olisi uusi omistaja ostanut vaan sen harrikkansa eikä konkurssikypsää pubia. Pääsisi itse paljon helpommalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos heitetään baarista pihalle käytöksen vuoksi ja sit soitetaan häkeen, niin voi miettiä mikä on auttamisen tarve? Tottakai auttaa pitää silloin kun on oikea tarve.

        Turhaa sanahelinää. Olisitte sitten auttanut. Kirjoitin aiemmin että kun henkilökunta ei erota sairauskohtausta humalasta.
        Kiss. Keep it simple stupid.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos heitetään baarista pihalle käytöksen vuoksi ja sit soitetaan häkeen, niin voi miettiä mikä on auttamisen tarve? Tottakai auttaa pitää silloin kun on oikea tarve.

        No nyt se ratkesi tuokin. Nimittäin vasen kämmeneni on murtunut. Se on tietysti tullut siinä kun heititte minut ulos baarista.
        Ihmettelinkin missä se on mennyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt se ratkesi tuokin. Nimittäin vasen kämmeneni on murtunut. Se on tietysti tullut siinä kun heititte minut ulos baarista.
        Ihmettelinkin missä se on mennyt.

        Olen sen verran iso kaveri että minua ei pienellä voimalla noin vain heitellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt se ratkesi tuokin. Nimittäin vasen kämmeneni on murtunut. Se on tietysti tullut siinä kun heititte minut ulos baarista.
        Ihmettelinkin missä se on mennyt.

        Jos poliisi haluaa aloittaa asiasta esitutkinnan olen tottakai mukana. Mutta itse en aio olla aktiivinen asian suhteen vaikka tässä jo kaksi rikosta näyttää toteutuneen. Pelastustoimen laiminlyönti ja pahoinpitely. Asianomistajarikos tämä tietysti on, mutta jos poliisi niin katsoo ja haluaa tutkia niin mikäs minä olen estämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt se ratkesi tuokin. Nimittäin vasen kämmeneni on murtunut. Se on tietysti tullut siinä kun heititte minut ulos baarista.
        Ihmettelinkin missä se on mennyt.

        Leikkaus edessä. Minne lähetän laskun?


      • Anonyymi

        Koska Jämsä on luonteeltaan sellainen pitäjä, että osataan olla vain ilkeitä ja kateellisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska Jämsä on luonteeltaan sellainen pitäjä, että osataan olla vain ilkeitä ja kateellisia.

        Tuo totta, seura tekee kaltaisekseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi uusi omistaja ostanut vaan sen harrikkansa eikä konkurssikypsää pubia. Pääsisi itse paljon helpommalla.

        Näin on. Ajellu harrikkansa kanssa muille paikkakunnille. Miksi muuten just jämsänkoskelle muutit ja vielä Puistolaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Ajellu harrikkansa kanssa muille paikkakunnille. Miksi muuten just jämsänkoskelle muutit ja vielä Puistolaan.

        Omiesi seuraan vai??????


    • Anonyymi

      Käsidesi aiheuttaa erilaista sekavuutta kuin alkoholi. Ensihoidon ylilääkäri Tomi Kavasmaan mukaan käsidesin juominen aiheuttaaa pahoinvointia, päänsärkyä, huimausta ja oksentelua. Käsidesi myös ärsyttää silmiä ja hengitysteitä, ja se voikin vaikeuttaa hengittämistä. Pahimmassa tapauksessa käsidesin juominen aiheuttaa kouristelua ja tajuttomuutta.

    • Anonyymi

      Käsidesin käyttö kertoo ahdingosta
      Käsidesin käyttö päihtymistarkoituksessa on A-klinikan lääketieteellisen johtajan Kaarlo Simojoen mukaan ollut hyvin marginaali viimeiset vuodet. Simojoki kertoo, että käsidesiä käytetään päihtymistarkoituksessa silloin, kun ihmisellä on vaikea riippuvuus, eikä hän saa alkoholia muualta.

      Simojoen mukaan käsidesin käyttö kertoo ahdingosta.

      – Päihdeongelmaiset tietävät, ettei käsidesin juominen ole lähtökohtaisesti terveellistä. Täytyy ymmärtää, että ihminen, joka on riippuvainen, käyttää alkoholia ollakseen jotenkin toimintakykyinen.

      Kannattaa mennä A-klinikalle kertomaan ongelmasi.

      • Anonyymi

        Ei minulla insinöörinä ole tarvetta mitään korvikkeita juoda, on kyllä sen verran paalua takana. Minut tuntevat tietävät sen.
        Ja juominen toiseksi on vähän eri asia kuin laittaa käsidesiä kädelle ja maistaa. Ei voida puhua edes samasta asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minulla insinöörinä ole tarvetta mitään korvikkeita juoda, on kyllä sen verran paalua takana. Minut tuntevat tietävät sen.
        Ja juominen toiseksi on vähän eri asia kuin laittaa käsidesiä kädelle ja maistaa. Ei voida puhua edes samasta asiasta.

        Taitaa olla insinöörin paperit saatu postimyynnistä.. 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla insinöörin paperit saatu postimyynnistä.. 🤣

        Kyllä ne ovat ihan korkeakoulu tasoiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne ovat ihan korkeakoulu tasoiset.

        Hyvillä arvosanoilla. Keskiarvo 3.8


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne ovat ihan korkeakoulu tasoiset.

        Työharjoittelu suoritettu Irlannissa Limerickin yliopistossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla insinöörin paperit saatu postimyynnistä.. 🤣

        Ei ole. Olin nuoruudessani AHL pelaajien leirillä Philadelphiassa, sain siellä hyvin vastuuta ja pelasin otteluita "ylhäällä" kyseisessä joukkueessa. Siis AHL- joukkueessa en NHL- sitten päätin suuntautua akateemiselle uralle. Ja nyt kaikista hemmetin paikoista olen kateellisten ihmisten Jämsässä. Voisin kertoa paljonkin ja kerronkin kun osataan kysyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Olin nuoruudessani AHL pelaajien leirillä Philadelphiassa, sain siellä hyvin vastuuta ja pelasin otteluita "ylhäällä" kyseisessä joukkueessa. Siis AHL- joukkueessa en NHL- sitten päätin suuntautua akateemiselle uralle. Ja nyt kaikista hemmetin paikoista olen kateellisten ihmisten Jämsässä. Voisin kertoa paljonkin ja kerronkin kun osataan kysyä.

        Voi tätä tarina "setää". 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi tätä tarina "setää". 😂

        Tunnen tän kaverin ja pitää muuten paikkaansa, muutenkin rikas tyyppi, olen aikoinaan käyny se kotitilallaan tyttären kans kun tyttö oli pieni, mentiin neste ralliin, komeita hirsirakennuksia ja järvi vieressä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen tän kaverin ja pitää muuten paikkaansa, muutenkin rikas tyyppi, olen aikoinaan käyny se kotitilallaan tyttären kans kun tyttö oli pieni, mentiin neste ralliin, komeita hirsirakennuksia ja järvi vieressä.

        Miksei jäänyt sinne? Olishan se hienoa asua järvenrannalla insinöörin papereilla, mut tyytyy kaupungin vuokrakämpään koskella ja pyörii sekona pitkin kyliä. Taitaa olla eri tyyppi kyseessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei jäänyt sinne? Olishan se hienoa asua järvenrannalla insinöörin papereilla, mut tyytyy kaupungin vuokrakämpään koskella ja pyörii sekona pitkin kyliä. Taitaa olla eri tyyppi kyseessä.

        Kerkiää sitä myöhemmälläkin iällä asumaan järven rannalla insinöörin papereiden kanssa jos niin päätän. Kaikki on sen suhteen auki vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerkiää sitä myöhemmälläkin iällä asumaan järven rannalla insinöörin papereiden kanssa jos niin päätän. Kaikki on sen suhteen auki vielä.

        Eletään päivä kerrallaan kun kristallipalloni on vuosihuollossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei jäänyt sinne? Olishan se hienoa asua järvenrannalla insinöörin papereilla, mut tyytyy kaupungin vuokrakämpään koskella ja pyörii sekona pitkin kyliä. Taitaa olla eri tyyppi kyseessä.

        Ja on ihan eri tyyppi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei jäänyt sinne? Olishan se hienoa asua järvenrannalla insinöörin papereilla, mut tyytyy kaupungin vuokrakämpään koskella ja pyörii sekona pitkin kyliä. Taitaa olla eri tyyppi kyseessä.

        Ei oo kaupungin vaan yksityisen vuokranantajan. Mikään ei ole jos helppouden kannalta katsoo niin helppoa kuin asua vuokralla kerrostalossa. Pihan "hoitaa"huoltoyhtiö kesät/talvet, jos joku kriittinen paikka hajoaa, liesi, uuni, jääkaappi, vessa, putket tms. niin soitto omistajalle ja homma korjataan. Postikin tulee oven luukusta sisälle asti. Kerran pari viikossa käy kaupassa kävellen tai autolla. En keksi helpompaa ja mukavampaa tapaa asua.
        Olen asunut niin rivi kuin omakotitalossa, kaikissa omat hyvät puolensa, mutta helppoudessa kerrostalo ylivoimainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerkiää sitä myöhemmälläkin iällä asumaan järven rannalla insinöörin papereiden kanssa jos niin päätän. Kaikki on sen suhteen auki vielä.

        Ja olen juurikin se poliisille kiitokset ketjun tyyppi. Repikää tästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja olen juurikin se poliisille kiitokset ketjun tyyppi. Repikää tästä.

        Lopeta jo. Olet saanut huomiosi. Olen ymmärtänyt et insinöörit ovat fiksuja, mut sinun kirjoituksia lukien alan oleen toista mieltä, tai sit on vähän pössähtänyt insinööri. Kun et taida töissäkään olla. 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta jo. Olet saanut huomiosi. Olen ymmärtänyt et insinöörit ovat fiksuja, mut sinun kirjoituksia lukien alan oleen toista mieltä, tai sit on vähän pössähtänyt insinööri. Kun et taida töissäkään olla. 😅

        On minulla kolme muutakin tutkintoa. Mutta otin tuon insinööritutkinnon vain esimerkiksi. Ja en ole virallisesti työelämässä ihan siitä yksinkertaisesta syystä että pärjään ilmankin. Huomasin aikoinani että ei se työ ja stressi lopu ellei itse tee radikaalin päätöksen. Olen ollut jo näin 39-vuotiaasta lähtien ja nyt ikää just reilu 50-vuotta. Ja olen täysin sinut itseni kanssa. Keskityn vain omaan tekemiseeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen tän kaverin ja pitää muuten paikkaansa, muutenkin rikas tyyppi, olen aikoinaan käyny se kotitilallaan tyttären kans kun tyttö oli pieni, mentiin neste ralliin, komeita hirsirakennuksia ja järvi vieressä.

        Tunnen myös. Kotipaikassa en oo käyny. Ei paljon asioistaan puhu, oikeestaan ollenkaan, pitää hyvin asiat omana tietonaan.Arvostan häntä siksi paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen myös. Kotipaikassa en oo käyny. Ei paljon asioistaan puhu, oikeestaan ollenkaan, pitää hyvin asiat omana tietonaan.Arvostan häntä siksi paljon.

        Menetti lapsensa kaksi vuotiaana, rattijuopolle. Tekijä "huumekuningas" silloin. Eli sen jälkeen vajaan kuukauden. murhainfo kertoo loput. Siksi haluaa olla omissa oloissaan. Muksun kuolema jätti jälkensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menetti lapsensa kaksi vuotiaana, rattijuopolle. Tekijä "huumekuningas" silloin. Eli sen jälkeen vajaan kuukauden. murhainfo kertoo loput. Siksi haluaa olla omissa oloissaan. Muksun kuolema jätti jälkensä.

        Sen verran korjaan tai lisään ihan kuin päin vaan että lapseni ei elänyt kuukautta tapahtuman jälkeen vaan tää huumekuningas J.J. Lapseni kuoli heti yliajoon. Moni on kysynyt elikö lapsesi siis kuukauden sen jälkeen?
        Älkää ajako humalassa!


    • Anonyymi

      Jokaiselle pitää soittaa apua, todella törkeää jos siellä on vain pällistelty! Hienoja ihmisiä.

      • Anonyymi

        No on joo. Taisi burgeriateriani jäädä viimeiseksi. Suosin muita kapakoita. Enkä ole aloittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on joo. Taisi burgeriateriani jäädä viimeiseksi. Suosin muita kapakoita. Enkä ole aloittaja.

        No jääpä muille enemmän. Heippa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jääpä muille enemmän. Heippa.

        Nii, 13 euron kallista burgeria, joka oli vielä mautonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii, 13 euron kallista burgeria, joka oli vielä mautonta.

        Voi sua🥺. Minä söin aivan mahtavan burgerin eilen GW:ssä, ja menen uudelleen tottakai. Olipa maistuvaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sua🥺. Minä söin aivan mahtavan burgerin eilen GW:ssä, ja menen uudelleen tottakai. Olipa maistuvaa.

        Joka päivä kun syöt kyseisen burgerin niin laske paljoko se tekee rahassa viikossa ja kuukaudessa. Tuo euron tulo markan tilalle on sumentanut ihmisten käsityksen rahan oikeasta arvosta. 13 euroa 78 markkaa. Kuka olisi aikoinaan maksanut sen summan burgerista?.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii, 13 euron kallista burgeria, joka oli vielä mautonta.

        13 euroa? Onpas kallis burgeri, sillähän pitäis saada jo kunnon lounas.
        10-11 euroa jo kunnon lounaasta vois maksaa, jos se on laadukas ja runsas.


    • Anonyymi

      Terassiltamme löytyy kameravalvonta ja ilomielin annamme poliisien tutkia asian, että miten asiat ovat OIKEASTI menneet, niin ei tarvitse täällä spekuloida asiaa.
      Ystävällisin terveisin: General Way Pub

      • Anonyymi

        Mitä siellä sitten on tapahtunut? Heitetty juopunut henkilö aidatun alueen ulkopuolelle ja jätetty siihen vaikka hän tarvitsi apua? Onko oikein? Ei humala saa olla esteenä avun antamiseen. Ammattitaidotonta hommaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä siellä sitten on tapahtunut? Heitetty juopunut henkilö aidatun alueen ulkopuolelle ja jätetty siihen vaikka hän tarvitsi apua? Onko oikein? Ei humala saa olla esteenä avun antamiseen. Ammattitaidotonta hommaa.

        Lue aloituksen pari kolme ensimmäistä viestiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue aloituksen pari kolme ensimmäistä viestiä.

        Tai koko ketju.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä siellä sitten on tapahtunut? Heitetty juopunut henkilö aidatun alueen ulkopuolelle ja jätetty siihen vaikka hän tarvitsi apua? Onko oikein? Ei humala saa olla esteenä avun antamiseen. Ammattitaidotonta hommaa.

        No voi helevetti. Et kai voi noin pösilö olla, että uskot näitä kirjoituksia, jolla joku omasta pullosta juonut pöhkö yrittää saada sympatioita ja syyttää muita onnettomasta kännielämästään. Otetaanpas vähän käsidesiä,skool.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi helevetti. Et kai voi noin pösilö olla, että uskot näitä kirjoituksia, jolla joku omasta pullosta juonut pöhkö yrittää saada sympatioita ja syyttää muita onnettomasta kännielämästään. Otetaanpas vähän käsidesiä,skool.

        Vai oon minä pösilö? Mitä siellä on juotu, omasta pullosta vai käsidesiä? Jos sairaskohtaus tulee kun ihminen on humalassa hänelle ei tarvitse antaa apua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä siellä sitten on tapahtunut? Heitetty juopunut henkilö aidatun alueen ulkopuolelle ja jätetty siihen vaikka hän tarvitsi apua? Onko oikein? Ei humala saa olla esteenä avun antamiseen. Ammattitaidotonta hommaa.

        Todellakin. Jos on oikeasti nähty että asiakas "juo" käsidesiä niin sitä paremmalla syyllä pitää kutsua terveydenhoito paikalle. Ja asiakas terveyskeskukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi helevetti. Et kai voi noin pösilö olla, että uskot näitä kirjoituksia, jolla joku omasta pullosta juonut pöhkö yrittää saada sympatioita ja syyttää muita onnettomasta kännielämästään. Otetaanpas vähän käsidesiä,skool.

        Siis mitä siellä nyt on juotu. Käsidesiä, omasta pullosta vai myyty asiakkaalle täysin liikaa pubista alkoholia??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin. Jos on oikeasti nähty että asiakas "juo" käsidesiä niin sitä paremmalla syyllä pitää kutsua terveydenhoito paikalle. Ja asiakas terveyskeskukseen.

        Aviin tästä tapauksesta on kuitenkin ilmoitettu, joten ottanevat joskus asian puheeksi käynneillään.


    • Anonyymi

      Voi kun olisi ollu kamera. niin poliisikin olisi tahoessaan voinut nähdä todellisen tapahtuman. oli näet kerran niin, että kolme kaverusta ryyppäs ja yks alkoi lyömään niitä kahta jotka sammumis pisteessä. molmat siis sai syyttä suotta nyrkkistä.

      Myöhemin se toinen sammunut tiedusteli kuhumustaan niin tää yks pahoinpitelijä kertoi kuhumun aihuetun een sen toisen toimesta. eli kertoi omat tekonsa toisen päälle,
      no tämä kuhumuuntunut meni ja marssi poliin pakeille aj kertoi asian kuten oli kuullut tapahtuneen aj tpinen kuhumutettu todettiin syyylliseksi.

      Tämä ei nyt suoraan kuuluu tähän ketjuun mutta muistuipa mieleen...

      • Anonyymi

        Ja oliko general way pubissa tai sen lähellä?.
        Jos niin kertoo kyllä hyvin paljon henkilökunnan tasosta.


    • Anonyymi

      Mitä tapahtui?

    • Anonyymi

      Baarissa juotettu liikaa ja sitten heitetty asiakas pihalle jossa vaiheessa asiakkaan käsi on murtunut? Eli apua ei ole soitettu? Vähintäänkin omituista.

    • Anonyymi

      Oliver, 15, oli juuri palannut rippileiriltä, kun hän joutui kätilön tehtäviin
      Oliver Rosenholm rohkaisee kaikkia auttamaan tosipaikan tullen.

      KESÄKUINEN päivä jää varmasti Luumäellä asuvan Oliver Rosenholmin, 15, mieleen ikuisesti. Juuri rippileiriltä kotiin palannut Rosenholm toimi kätilönä, kun hänen siskonsa synnytti autoon. Hänet palkittiin keskiviikkona Etelä-Karjalan hyvinvointialueen Sydämen sankarit -mitalilla.

      – Vaikka kokemus oli raffi ja jännittävä, niin päällimmäisenä tunteena kaikesta on onnellisuus, Rosenholm kuvailee.

      Hän pitää kokemusta myös todella myönteisenä ja voimauttavana.

      Oliverin sisko Aada Rosenholm tuli hakemaan häntä rippileiriltä ja kertoi, että heidän raskaana oleva siskonsa, Emma Rosenholm, on tullut sisarusten lapsuudenkotiin kylään. Yli lasketulla ajalla olleella isosiskolla oli alkanut aamulla supistukset.
      – Ajettiin Aadan kanssa meille kotiin, ja selvisi, että Emmalla ovat supistukset alkaneet kovenemaan. Päätettiin, että nyt lähdetään ajamaan sairaalalle päin.

      Matkaa kotoa Etelä-Karjalan keskussairaalaan on noin 25 kilometriä. Matkalla Emma Rosenholmin supistukset pahenivat ja lapsivedet menivät.

      Aada Rosenholm ajoi autoa ja Oliver Rosenholm istui synnyttävän siskonsa kanssa takapenkillä. Autoa ajanut Aada piti yhteyttä hätäkeskukseen samalla, kun Oliver Rosenhom toimi kätilönä auton takapenkillä. Synnytys eteni vauhdilla.

      – Absurdein tilanne oli se, kun lapsen pää oli ulkona ja tajusin, että lasta pitää tukea. Vasemmassa kädessäni oli vastasyntyneen pää ja toisella kädellä tsemppasin ja lohdutin siskoa, muistelee Oliver Rosenholm kesäkuisia tapahtumia.


      Mie uskon siihen, että on kahdenlaisia ihmisiä: toiset hyppäävät täysillä mukaan ja tekevät sen mitä pystyy ja toiset jäätyvät.
      Emma Rosenholmin lapsi syntyi autoon. Ensihoito tuli paikalle ja otti tilanteen hoitoonsa sen jälkeen, kun lapsi oli jo maailmassa. Oliver Rosenholm kiittelee myös paikalla tulleita ensihoitajia.

      Lähde; IS 19.8
      Näin kuuluu toimia kun on hätä eikä jäätyä. Jopa 15-vuotias lapsikin sen tietää.

    • Anonyymi

      Espoon keskuksessa Omnian koulutustiloissa syntyi eilen joukkotappelu, jossa osallisena oli useita opiskelijoita.
      Koulun tiloissa oli meneillään tiedotustilaisuus, kun "uussuomalaiset" alkoivat provosoimaan muita oppilaita. Häiriökäyttäytyminen jatkui koko tilaisuuden ajan ja kun oppilaat poistuivat tilaisuudesta käytäville, niin siellä aloitettiin nujakointi. Henkilökunta ei voinut asialle mitään, tai ei uskaltanut puuttua.

      Ainakin yhdellä videolla näkyy kuinka ilmeisen afrikkalaisen näköinen nainen hyökkää suomalaiselta näyttävän naisen kimppuun.

      Tällaista sitä sitten saadaan, Ruotsissa tällainen on hyvin tuttua. Etelämaalaiset ei sivisty koskaan, eivätkä he pysty hallitsemaan tunteitaan, niin alkukantaisia ovat.

      Näitä on autettu ja mikä on tulos..

      • Anonyymi

        Mihinkähän tämäkin ylläoleva liittyy? Ei pysty lukemaan edes rivien välistä. Tuskin liittyy Generaalin tapaukseen yhtään.
        Outo "twiitti"


      • Anonyymi

        Eli olet vielä rasistikin!!


    • Anonyymi

      Kuunneltaa vaikka youtubesta Rebound bändin biisi Ota Riski.

      • Anonyymi

        Biisi on Promo not for sale. Saa rahalla allekirjoittajalta.
        Välttämättä ei löydy kaikilta some härdelleiltä.


    • Anonyymi

      Kiva kuulla, että poliisit saa kiitosta. Yleensä näitä "kyttiä" mollataan. Me tarvitaan täällä Keski-Suomessakin POLIISEJA, arvokasta työtä. Nytkin on nuorisossa rikollisuus lisääntynyt huimasti.

      • Anonyymi

        Poliisiko ne sitten mielestäs lapset muitten kasvattaa? johan nyt on hemmettimoista kuraa tuommoinen ajattelu. kyl se kasvattaminen kuuluu sinne kotia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliisiko ne sitten mielestäs lapset muitten kasvattaa? johan nyt on hemmettimoista kuraa tuommoinen ajattelu. kyl se kasvattaminen kuuluu sinne kotia.

        No välillä siltä tuntuu!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliisiko ne sitten mielestäs lapset muitten kasvattaa? johan nyt on hemmettimoista kuraa tuommoinen ajattelu. kyl se kasvattaminen kuuluu sinne kotia.

        Lapset ja nuoret kantavat nykypäivänä entistä enemmän vastuuta perheen toiminnasta. Näinhän asia ei pitäisi tietenkään olla vaan aikuiset isukit ja äitylit ulkoistaa perheen ja alaikäisten toiminnat sillä että annetaan pari kymppiä ja laitetaan kylille, tee mitä lystäät, äiskä ei nyt kerkiä.


      • Anonyymi

        Näin on. Ei vain nuorisossa vaan myös työnantajissa on rikollisuus lisääntynyt!
        Työntekijä ei ole mikään hyväntekijä!!


    • Anonyymi

      On tullut sen verran räntää niskaan tämänkin asian tiimoilta, ei muuten, mutta kun tätä ketjua lukee.
      Toisaalta tekisi mieli hommata pubille varoitus, mutta en minä halua omistajalle mitään hankaluuksia, hän kun on selvästi vielä omaa elämäänsä hakevana ja sille suuntaa etsien löytämässä kenties sen kruununjalokiven tai uuden sammon, jolla voisi helpottaa arven rutiineja edes hieman vaikkakin mitättömältä kuulostavan pubin kautta.
      Haluan sen sijaan tukea ja kannustaa häntä ja muita vastaavassa tilanteessa olevia takamatkalta elämän polulle starttaavia ihmisiä.
      Kaarteessa juoksuhan on tilastojenkin valossa vaikeinta, mutta maaliviivan häämöttäessä ilme kirkastuu ja pää nousee pystyyn sekä ihminen puristaa itsestään ja muista loputkin mehut kaikkensa antaneena rojahtaessaan vuoteeseensa valmistautuen uuden työpäivän mielenkiintoisiin haasteisiin.
      Kaikkea tsemppiä yrittäjälle.

      • Anonyymi

        Alkaahan se mieli virkistyyn,sulla ei mitään mahdoööisuuksia hommata yhtään mitään varoituksia,johan jo aikaisemmin kerroin käyttäydyit sekavasti ehkä kolme kertaa olit käsidesi pullossa kiinni,ennen kuin henkilökunta vei sen pois.Ravintola voi valita asiakkaansa,joten käytä mitä lie aineita ihan yksiksesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkaahan se mieli virkistyyn,sulla ei mitään mahdoööisuuksia hommata yhtään mitään varoituksia,johan jo aikaisemmin kerroin käyttäydyit sekavasti ehkä kolme kertaa olit käsidesi pullossa kiinni,ennen kuin henkilökunta vei sen pois.Ravintola voi valita asiakkaansa,joten käytä mitä lie aineita ihan yksiksesi.

        Joko sitä aletaan syyttää erilaisten aineiden käytöstä. Kunnianloukkaussyyte voidaan lisätä listaan pahoinpitelyn ja pelastustoimen laiminlyönnin lisäksi. Aina vaan näkymät paranee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkaahan se mieli virkistyyn,sulla ei mitään mahdoööisuuksia hommata yhtään mitään varoituksia,johan jo aikaisemmin kerroin käyttäydyit sekavasti ehkä kolme kertaa olit käsidesi pullossa kiinni,ennen kuin henkilökunta vei sen pois.Ravintola voi valita asiakkaansa,joten käytä mitä lie aineita ihan yksiksesi.

        Ihan vaan maallikkolautamiehen vinkki. Pitäkää se käsidesi pullo siellä tiskillä sisällä jos sitä on pakko saatavilla pitää.
        t.aloittaja


      • Anonyymi

        Ebballe tiedoksi. Otan omaan piikkiini tapahtuneen tapahtui mitä tapahtui, se on jo historiaa ja pidetään se historian kansissa minun puoleltani ainakin.
        Olen pahoillani jos öykkäröin tai muuta vastaavaa häiriötä aiheutin.
        Käteni on murtunut ja lääkärin mukaan vammat vastaavat kuvausta. Siitä on nyt nestettä imetty pois ja odotan jatkoa.
        En aio kohdistaa sinuun enkä yritykseesi mitään vaateita, vaan maksan operaation ja muut kulut itse.
        Kaikkea hyvää sinulle ja yrityksellesi. Tuliko nyt mukavampi mieli. Jos, niin kiva juttu.
        t.PTK


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkaahan se mieli virkistyyn,sulla ei mitään mahdoööisuuksia hommata yhtään mitään varoituksia,johan jo aikaisemmin kerroin käyttäydyit sekavasti ehkä kolme kertaa olit käsidesi pullossa kiinni,ennen kuin henkilökunta vei sen pois.Ravintola voi valita asiakkaansa,joten käytä mitä lie aineita ihan yksiksesi.

        Aviin on kuitenkin tehty ilmoitus, selittele sitten niille joskus.


    • Anonyymi

      yks ja sama henkilö jaksaa kirjotella ja vastata itselleen :D

      • Anonyymi

        Niinpä. Kun kukaan muu ei lähde keskusteluun mukaan, niin kommentoidaan itse niin saadaan taas keskustelu nousee ekaksi ja tuotua omaa itseään esille. Huomionhakuisuutta havaittu. 😁


    • Anonyymi

      Mitä sitten vaikka olisi juonut käsidesiä? Oikeuttaako se baarinpitäjän olemaan väkivaltainen jonka seurauksena asiakkaan käsi murtuu? Huh huh, kyllä on kamala paikka tuo. Ihmiselle voi tulla sydänkohtaus milloin vain ja silloin häntä pitää auttaa vaikka hän olisikin juuri juonut käsidesiä vai onko se niin suuri synti että muut muka paremmat ihmiset voivat vain katsella ja naureskella vieressä.

      • Anonyymi

        Niin justiinsa. Ollaan olevinaan niin bättre folk vaikka suomessa asutaan.
        Tämäkin yrittäjä on näitä "yrittäjiä" no joo siinäpähän yrität.
        Ja muista maksaa alvit, lellit, tellit, verot,palkat ja työnantajan kulut ja mitä niitä onkaan.


    • Anonyymi

      Myykö ne käsidesiä raakana vai onko se pelkästään lantrinkia?

      • Anonyymi

        Eiks siinä oo jotain makua pahentavaa ainetta mukana, ettei sitä pysty edes juomaan. Näin oon jostain lukenu. Enkä oo aloittaja ja poliisia ja ensihoitoa kiittänyt tyyppi.


    • Anonyymi

      Juo se yksi kadun mies jämsässä sitä, ottaa kämmenelle ja siitä suuhun. Yleensä s- marketilla.

      • Anonyymi

        Kuka heistä? Siellä ei montaa enää hengissä näytä olevan? Ehkä kolme tai jotain??
        Kevään ja kesän aikana niitä aina tipahtelee pois kuin yrittäjiä konsanaan.


    • Anonyymi

      Näitä General Way pubeja on ympäri suomea useita. Kyseessä on selkeä ketjuyrittäjyys, kuten R-kioskeilla. Samoin kuin Monttu pubeja. Siinä yrittäjälle langetetaan paljon tulosvastuuta mutta vähän tuloja.
      Olisi likka edes perustanut oman pubin eikä mitään muualta ohjattua liiketoimintaa. Nämä ovat tunnetusti hyviä rahanpesuyrityksiä.

      • Anonyymi

        Ja hyviä veronkiertofirmoja.


      • Anonyymi

        Hyvä kun tiedät tuon asian. Kannattaisko ehkä ottaa selvää ketju asioista ennen kun kommentoit🤣
        Mielenkiinnolla odotan tietoa General way pubin ketjusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kun tiedät tuon asian. Kannattaisko ehkä ottaa selvää ketju asioista ennen kun kommentoit🤣
        Mielenkiinnolla odotan tietoa General way pubin ketjusta.

        Yritysrekistereistähän nämä selviää kun osaa niitä lukea.
        Ehkä ne tulevat, kenties jopa vuodet yrittäjänä opettavat sinulle tuonkin.
        Kaikkea hyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kun tiedät tuon asian. Kannattaisko ehkä ottaa selvää ketju asioista ennen kun kommentoit🤣
        Mielenkiinnolla odotan tietoa General way pubin ketjusta.

        Omistajanhan se pitäisi tietää enemmän GW pubin ketjutuksesta. Olisit ottanut asioista selvää ennen kuin tartut k.......kypsän puikkoihin.
        En minä ala sinua neuvomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omistajanhan se pitäisi tietää enemmän GW pubin ketjutuksesta. Olisit ottanut asioista selvää ennen kuin tartut k.......kypsän puikkoihin.
        En minä ala sinua neuvomaan.

        Hauskaa lukea tätä ketjutus asiaa:)
        Tiedätkö edes mistä nimi tulee? 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskaa lukea tätä ketjutus asiaa:)
        Tiedätkö edes mistä nimi tulee? 😂

        Siirretään vähemmän tuottoa tekeville tässä tapauksessa baarille
        rahaa taseeseen enemmän tuottavilta, jotta saadaan baarille jatkuvuutta. Tätä tehdään jonkin aikaa, mutta aikansa kutakin ja ketjutettu raha on suoraan pois yrittäjän tuloista.
        Siinä noin pähkinänkuoressa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskaa lukea tätä ketjutus asiaa:)
        Tiedätkö edes mistä nimi tulee? 😂

        Riippuu miltä ja kenen kantilta katsoo, yrittäjän vai työntekijöiden?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siirretään vähemmän tuottoa tekeville tässä tapauksessa baarille
        rahaa taseeseen enemmän tuottavilta, jotta saadaan baarille jatkuvuutta. Tätä tehdään jonkin aikaa, mutta aikansa kutakin ja ketjutettu raha on suoraan pois yrittäjän tuloista.
        Siinä noin pähkinänkuoressa.

        Ei tullut vastausta kysymykseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tullut vastausta kysymykseen.

        Ymmärrän ettei aina ei insinöörin puheet mene tavalliselle kaduntallaajalle ns.jakeluun, mutta tovin muutaman päivän mietittyään alkaa kenties raksuttaa mistä on kyse. Toivon paljon viisautta kaikille kaduntallaajille. Ja en ole teidän lukaalinne ohi autolla ajellut, kierrän toista kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän ettei aina ei insinöörin puheet mene tavalliselle kaduntallaajalle ns.jakeluun, mutta tovin muutaman päivän mietittyään alkaa kenties raksuttaa mistä on kyse. Toivon paljon viisautta kaikille kaduntallaajille. Ja en ole teidän lukaalinne ohi autolla ajellut, kierrän toista kautta.

        Eli insinööri ei ees tiedä asioista mitään mistä yrittää "viisaana" kirjoitella. Insinöörin on hyvä ajella mahdollisimman kaukana kaduntallaajista ettei tyhmyys tartu, nimittäin siltä insinööriltä. 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli insinööri ei ees tiedä asioista mitään mistä yrittää "viisaana" kirjoitella. Insinöörin on hyvä ajella mahdollisimman kaukana kaduntallaajista ettei tyhmyys tartu, nimittäin siltä insinööriltä. 🤣

        Mites se Eppu Normaali lauloikaan? Alkupään levyllään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli insinööri ei ees tiedä asioista mitään mistä yrittää "viisaana" kirjoitella. Insinöörin on hyvä ajella mahdollisimman kaukana kaduntallaajista ettei tyhmyys tartu, nimittäin siltä insinööriltä. 🤣

        Päinvastoin. Olen aina pitänyt keskusteluista ihmisten kanssa. Viime aikoina esimerkiksi ukrainalaisten kanssa käymäni keskustelut ovat tuoneet uutta näkökantaa itselleni heidän oloistaan ja kultturistaan ennen Krimin valtausta ja vielä senkin jälkeen. He taasen ovat olleet äärimmäisen kiinnostuneita mm. miksi suomalainen metallimusiikki on niin suosittua maailmalla, sekä tietysti arkipäivän asioiden hoidosta täällä jämsässä. Ihan tavallisia asioita haluavat tietää. Aika monella on valitettavasti jo joko toinen tai molemmat vanhemmat kuolleet sodan alla ja onpa joidenkin veljiä itse sodassakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tullut vastausta kysymykseen.

        Tuossahan se lukee ylempänä tuo yrittäjän osuus. Ja työntekijöille pätkäsoppareita ja palkka aika pitkälle pimeenä, tietysti osa palkasta ihan verokirjalla ettei verottaja kiinnitä liikaa huomioo. Kunnes...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossahan se lukee ylempänä tuo yrittäjän osuus. Ja työntekijöille pätkäsoppareita ja palkka aika pitkälle pimeenä, tietysti osa palkasta ihan verokirjalla ettei verottaja kiinnitä liikaa huomioo. Kunnes...

        Ai se mistä nimi on tullut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossahan se lukee ylempänä tuo yrittäjän osuus. Ja työntekijöille pätkäsoppareita ja palkka aika pitkälle pimeenä, tietysti osa palkasta ihan verokirjalla ettei verottaja kiinnitä liikaa huomioo. Kunnes...

        Niii´, ja lomarahoista ja sairauslomarahoista ei tietenkään kerrota mitään eli niitä ei kerry kun uusi soppari tehdään pätkissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siirretään vähemmän tuottoa tekeville tässä tapauksessa baarille
        rahaa taseeseen enemmän tuottavilta, jotta saadaan baarille jatkuvuutta. Tätä tehdään jonkin aikaa, mutta aikansa kutakin ja ketjutettu raha on suoraan pois yrittäjän tuloista.
        Siinä noin pähkinänkuoressa.

        Mitenhän muuten jämsän vanha mestari ravintola pärjää vuodesta toiseen? Muutaman kerran käyny viikolla ja olen ollut yleensä ainoa asiakas.
        Vanha Mestareitakin on ympäri Suomea. Hmm. haiskahtaa........


    • Anonyymi

      Generaali pummeista

      • Anonyymi

        Nii, Riippapallit ry;n sääntömääräinen syyskokous näytti olleen taas terassilla.
        Istutaan 6tuntia puhumassa paskaa toisten asioista ja juodaan pieni kuppi kahvia sillä aikaa.
        Ei hirveän tuottosaa hommaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii, Riippapallit ry;n sääntömääräinen syyskokous näytti olleen taas terassilla.
        Istutaan 6tuntia puhumassa paskaa toisten asioista ja juodaan pieni kuppi kahvia sillä aikaa.
        Ei hirveän tuottosaa hommaa.

        Ahdistaako sinua oma elämäsi? Kiinnostaa ajella ohitse ja kytätä? Taitaa elämäsi olla köyhää:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii, Riippapallit ry;n sääntömääräinen syyskokous näytti olleen taas terassilla.
        Istutaan 6tuntia puhumassa paskaa toisten asioista ja juodaan pieni kuppi kahvia sillä aikaa.
        Ei hirveän tuottosaa hommaa.

        Ymmärrätkö, että paikassa on lounastarjous? Herkullista ruokaa tarjolla johon sisältyy jälkiruoka +kahvi. Mukavahan se on kupponen kuumaa nauttia terassilla kavereiden kera.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrätkö, että paikassa on lounastarjous? Herkullista ruokaa tarjolla johon sisältyy jälkiruoka kahvi. Mukavahan se on kupponen kuumaa nauttia terassilla kavereiden kera.

        Jos toi on tarjous nii paljonkohan se on se oikea hinta. Ja muista lyödä kaikki myynnit kassaan, eikä ilmasia kahveja, koska ilmasia asioita ei ole.


    • Anonyymi

      Generaalin porukan tuntee hajusta.

    • Anonyymi

      kjäh kjäh osu ja uppos.

    • Anonyymi

      Kuulin et heikosti menee generaalilla, omistaja joutuu tekemään pitkää päivää joka päivä, kun ei varaa pitää tyontekijöitä, tää vaan kuulopuhetta

      • Anonyymi

        Ikäkriisi omistajalla kun harrikasta haaveilee.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5534
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2476
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      55
      1694
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe