Kun sijoitaa 15 ooo e paneeliin saa tai pankkiin saa molemista tuottoa noin 5oo e vuodessa
Pankissa vaan pääoma säilyy mutta paneelien vanhettua jäljelle jää vain sata reikää katossa
Perus Paneeliuskovainen jonne
Kumpaan kantaa sijoitaa paneelin vain pankkiin
3
120
Vastaukset
- Anonyymi
Laskeskelin että kesällä noin 6k aikan mulla,kuluu sähköö noin 8oo kwh kk
Elikkä ale 5ooo kwh joka on suurimpiirtein sama kuin suuret paneelit tuottaa kesässä.
Sähkönhinta mulla noin 1o ckwh.
Joten kulut kesällä 5oo e sähköstä joka sama kuin mitä pajeelit tuottaa jos sen joutuisi ostamaan.
Ainoa ero että rahtnpankissa tuottaa myös talvella ja katolla ei ole huolia.
Pääoma jää ja voi ajaa sähköautolla päivisin kun ei tarvii olla latauksessa.
Katon huolto kin helpottuu ja lumen pudotustarvetta
Kun tukee vieraita ei tarvii olla kännykkä kädessä esittelemässä paljonko on tullut tään kilovatteja tuotettuja ja myytyjä - Anonyymi
Saako 15 eurolla paneelin?
- Anonyymi
Kuinka kauna pitää saada ilmaista sähköä että ilmaiset paneelit tulee maksettua.
Jotkut puhuu että 2o vuotta
Olenko väärässä nythän sähkö halpaa kesällö ja talbella paneelit ei tuota mutta pankissa raha ,tuottaa. Talvellakin
Peruspaneeli uskovainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379