Kun sijoitaa 15 ooo e paneeliin saa tai pankkiin saa molemista tuottoa noin 5oo e vuodessa
Pankissa vaan pääoma säilyy mutta paneelien vanhettua jäljelle jää vain sata reikää katossa
Perus Paneeliuskovainen jonne
Kumpaan kantaa sijoitaa paneelin vain pankkiin
3
123
Vastaukset
- Anonyymi
Laskeskelin että kesällä noin 6k aikan mulla,kuluu sähköö noin 8oo kwh kk
Elikkä ale 5ooo kwh joka on suurimpiirtein sama kuin suuret paneelit tuottaa kesässä.
Sähkönhinta mulla noin 1o ckwh.
Joten kulut kesällä 5oo e sähköstä joka sama kuin mitä pajeelit tuottaa jos sen joutuisi ostamaan.
Ainoa ero että rahtnpankissa tuottaa myös talvella ja katolla ei ole huolia.
Pääoma jää ja voi ajaa sähköautolla päivisin kun ei tarvii olla latauksessa.
Katon huolto kin helpottuu ja lumen pudotustarvetta
Kun tukee vieraita ei tarvii olla kännykkä kädessä esittelemässä paljonko on tullut tään kilovatteja tuotettuja ja myytyjä - Anonyymi
Saako 15 eurolla paneelin?
- Anonyymi
Kuinka kauna pitää saada ilmaista sähköä että ilmaiset paneelit tulee maksettua.
Jotkut puhuu että 2o vuotta
Olenko väärässä nythän sähkö halpaa kesällö ja talbella paneelit ei tuota mutta pankissa raha ,tuottaa. Talvellakin
Peruspaneeli uskovainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133698Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272760Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2622631Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51865- 2151376
- 721200
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1551016Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi30953Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä90907Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk2807