Raskaudenkeskeytys edessä

Anonyymi-ap

Moi, onkohan täällä jotain jolta saisin vertaistukea ja vois jakaa kokemuksensa tai joku joka ois samassa tilanteessa. Rv 5 ja keskeytys omasta tahdosta edessä. En jaksa avata syitä tässä sen enempää mutta kyseessä ei-toivottu raskaus aivan väärään elämäntilanteeseen.

Mua pelottaa ihan järjettömästi. En oo syöny mitään moneen päivään, ei vaan maistu mikään ku ahistaa joka sekuntti niin järjettömästi. Kaikki lääkärikäynnit oon vaan itkeny ku mua ahistaa tää kaikki niin paljon.

Haluaisin että se keskeytys tehdään kirurgisesti eli kaavinnalla, sillä oon kuullu lääkkeellisestä keskeytyksestä vain huonoja ja epäonnistuneita kokemuksia. Mua pelottaa kuitenkin myös kaavinta, sillä mua ei oo koskaan nukutettu ja pelottaa että se jotenkin epäonnistuu ja en herää nukutuksesta.

Auttakaa joku oon ihan yksin tän asian kanssa. Toki poikaystävä on tukena sen verran mitä osaa mutta kukaan muu ei tiedä asiasta eikä ole ketään läheistä jolle voisin puhua.

2

304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taaskaan ei näköjään sallita "vääriä" vastauksia XD hys hys!

      Onko jotenkin ihme että oman lapsen tappaminen ahdistaa ja elimistön luonnoton sorkkiminen pelottaa? Vaistot ne vaan yrittää varoittaa tekemästä kohtalokasta virhettä, mielenterveydenkin kannalta ennenkuin on liian myöhäistä.
      Mikä on "epäonnistunut kokemus" myrkyillä tappamisesta? Sekö että mahdollisesti joutuisit kohtaamaan lapsiuhrisi silmästä silmään? Eikö lapsensa mukavuusmurhanneelle olisikin vain helpotus nukkua ikiuneen eikä tarvisi herätä kärvistelmään syyllisyydessä ja usein katumuksessakin koko riuduttavan loppuelämän? Useinhan se sitten näillä kuitenkin loppuu melko pian oman käden kautta.. surmatun lapsen kaipuu on loputon ja pakottaa seuraamaan. Tosin tuskin tuonpuoleisessa ihan samaan paikkaan päätyvät.. murhaajille kun tunnetusti on luvattu ne kuumemmat olot.

    • Anonyymi

      Entä jos tuonnempana ei tule sopivampaa elämäntilannetta eikä uutta raskautta?
      Elämäntilanne yleensä muuttuu raskauden ja perheenlisäyksen myötä.
      Vaihtoehtoja abortile olisi adoptio tai se että päättäisitkin ottaavastaan ison muutoksen elämässäsi ja pidät itse lapsen. (Sitä toivon.) Apua ja tukea on saanut tässä maassa ainakin aiemmin. Enää en oikein luota siihen koska heikossa asemassa olevia poljetaan entisestään.
      (Itse en tähän maailmaan enää lapsia tekisi, niin on huonoksi monet asiat muuttuneet eikä "valoisampaa" näkyvissä, päinvastoin. Paitsi jos eliittiin kuuluu.)
      Toivottavasti asiat menevät parhain päin aloittajalla. Tsemppiä ja jaksamista hankalaan tilanteeseen.
      Kerro kuulumisia tuonnempana.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4965
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3144
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe