Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Klamydia huumoribändi joka väittää että tekee sanoitukset huumorilla mutta

Anonyymi-ap

Mutta miten on todellisuudessa?
Onko välttämättä ihan niin että eivät muka ota kantaa kappaleissaan?
Vai onko kaikki klamydian myös ns kannanottolaulutkin sitten silkkaa huumoria?

Mieleen tulee moniakin yhtyeen biisejä joissa on joku sanoma. Monia. Esim kellokorttielämää, kråklund pojkar, pakkoruottii, jaatinen, veroparatiisiin, pienet mainosvalot, ??...??, nimee ei keksitty, luonto kostaa tai vaikkapa Niilo ahkio.

10

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ??...?? on siis klamydian laulu jossa ne laulaa mm näin "elämää ilossa, elämää kurjuudessa, on kapuamista, kapuamista tyhjyydessä, hyväksyn niiden vaihtelun, avaa ensin portin vapauden, portti vapauden".

    • Anonyymi

      Jos ne ottavat johonkin kantaa, niitä voi kuitenkin kuunnella ottamatta mihinkään kantaa. Esim. kuulosuojaimilla, tai menemällä riittävän etäälle kaiuttimista siten että mitään ei kuulu.

      • Anonyymi

        Lisätään vielä, että tässä on siis tärkeintä, ettei itse ota objektiivisesti ainakaan mihinkään kantaa, vaikka objektia eli siis sitä kuuluvaa musiikkia ei olisikaan. Näin päästään ylevimmälle tasolle tässä Klamydian kuuntelussa ja ymmärtämisessä.


      • Anonyymi

        Totaalinen jumalattomuus Klamydian kuuntelemisessa saavutetaan sitten, kun lopetetaan myös kaikki mielikuvitus ja sen luomat olennot, kuten vaikkapa Tiede-lehti, Avaruus ja Stephen Dorkings.


      • Anonyymi

        Jos kuitenkin haluat kaikkein korkeimmalle Klamydian kuuntelemisen tasolle, sinun on unohdettava myös historia, kulttuuri ja sivistys. Ne ovat vaarallisia maaperiä, joista kuvittelukyky saattaa kollektiivisesti toimiessaan muovata olentoja ja subjektiviteetteja, vaikka itse pysyttelisitkin ehdottomasti tyhjän objektiivisena lanttuna.

        Lopeta siis itsesi, ja kuuntele Klamydiaa(kin) vasta ylevöidyttyäsi. Hyvää kehitystaivalta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kuitenkin haluat kaikkein korkeimmalle Klamydian kuuntelemisen tasolle, sinun on unohdettava myös historia, kulttuuri ja sivistys. Ne ovat vaarallisia maaperiä, joista kuvittelukyky saattaa kollektiivisesti toimiessaan muovata olentoja ja subjektiviteetteja, vaikka itse pysyttelisitkin ehdottomasti tyhjän objektiivisena lanttuna.

        Lopeta siis itsesi, ja kuuntele Klamydiaa(kin) vasta ylevöidyttyäsi. Hyvää kehitystaivalta!

        ohhoh aikamoista filosofista tajunnan virtaa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kuitenkin haluat kaikkein korkeimmalle Klamydian kuuntelemisen tasolle, sinun on unohdettava myös historia, kulttuuri ja sivistys. Ne ovat vaarallisia maaperiä, joista kuvittelukyky saattaa kollektiivisesti toimiessaan muovata olentoja ja subjektiviteetteja, vaikka itse pysyttelisitkin ehdottomasti tyhjän objektiivisena lanttuna.

        Lopeta siis itsesi, ja kuuntele Klamydiaa(kin) vasta ylevöidyttyäsi. Hyvää kehitystaivalta!

        Ottamatta vakavasti klamydian musaa niin vaikka sanoituksissa ei aina ole järkeä niin kuuntelen sitä musana. Yleensäkin on aika outoa jos ottaa musan vakavasti. Esim popedan musaa on haukuttu siitä että lauletaan liikaa navan alapuolen asioista/naisista&alkoholista jne, mutta se on vain musiikkia. Sama klamydian musan kohdalla että se on vain musiikkia. En kyllä aina ole samaa mieltä klamydian kanssa mitä tekstejä ne on rustanneet, sekä helin, jokisen vesku tai vaikkapa toni karppi. Uteliaana luonteena tykkään vastaanottaa aivoihini erityylistä musaa. Vaikka esim klamydia tai vaikkapa jean pierre kusela tai vaikkapa johan sebastian bach , maija vilkkumaa, ultra bra, metallica, lastenlauluja ja muita musagenrelajeja sekoitteleva twink yhtye tai vaikkapa bluesia viljelevä erja lyytinen tai vastaanotan vaikkapa kuulotaajuuksilleni juice leskisen musaa tai katri -helenaa tai vaikkapa helen love tai april march tai vaikkapa piet klocke(saksalaisartisti joka tunnettu myös sketsi -esityksistään) tai vaikkapa liisa tavin debyyttistudiolevy. Onhan noita. Musa musana enkä itte jaksa sanoja sen kummemmin miettiä enkä siis sotke sanoituksisia, esim poliittisia sanoituksia itse musaan sillä jotkut sannoo että ei saa kuunnella semmosta musaa joka poliittisesti ei ole itselle sopivaa mutta minä viittaan kintaalla tommosille mielipiteille koska uteliaana musan kerääjänä ostan mitä tahansa musaa jos musa kiinnostaa. En sotke siis politiikkaa ja musaa keskenään ja jos ostan esim semmosta musaa joka ei ole sanoitusten osalta aina niin mukavaa tai fiksua niin en mä silloin tue heidän mielipiteitä vaan tuen heidän musa-uraa enkä jaksa pahoittaa mieltäni sanoituksista. Jotkut on jopa menneet niin pitkälle että määrittelevät ihmisen musan kuuntelun kautta eli joku voi olla sitä mieltä että olen huono&paha&tyhmä ihminen kun kuuntelen kari peitsamoa ja klamydiaa. Mä vastaan aina sellaisiin kommentteihin " voi luoja sentään huoh itkunaurua".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kuitenkin haluat kaikkein korkeimmalle Klamydian kuuntelemisen tasolle, sinun on unohdettava myös historia, kulttuuri ja sivistys. Ne ovat vaarallisia maaperiä, joista kuvittelukyky saattaa kollektiivisesti toimiessaan muovata olentoja ja subjektiviteetteja, vaikka itse pysyttelisitkin ehdottomasti tyhjän objektiivisena lanttuna.

        Lopeta siis itsesi, ja kuuntele Klamydiaa(kin) vasta ylevöidyttyäsi. Hyvää kehitystaivalta!

        kerran joku sanoi näin "älä kuuntele pekka ruuskan musaa koska pekka ruuska on paha tyyppi" "älä kuuntele kauko röyhkän musaa koska hänen musa on saatanasta". Mä siihen itkunaurua.

        Mitä tulee klamydia yhtyeen parhaisiin musateoksiin niin sanoisin näin että sijoittuvat sinne vuosien 1989-1995 aikajänteelle. Esim semmoset musateokset kuin nimee ei keksitty(yksi klamydian vähiten suosituimmista biiseistä jossa tekstissä bändi kritisoi sitä kun luontoa pilataan liikaa kuten esim asuntoja rakennetaan vihreän metsän tilalle) tai vaikkapa hulvattoman hauska körttiseuroissa tai vaikkapa sellainen taideteos kuin keräyspaperia kiitos jossa harvinaista on se että toinen väliosa lauletaan viroksi kuten myös toinen kertosäe ja minä pidän arvossa myös semmosia lauluja kuin pilke silmäkulmassa, kråklund pojkar(vesku kötinää live levyllä huutaa "natsit vittuun haistakaa ikl paska"), hemoglobiinikadun liikennevalot, mexico rock, ex-taiteilija, ruotsalainen oopperalaulaja(yksityiskohtana rumpali toni karpin huikea rumputaide kertosäkeessä = eeppistä kuultavaa!) , kuljukka, metanol man, kellokorttielämää, pienet mainosvalot, kemppainen, sini pirjo golanin leski, kun sun paukkusi mä join, lumihauta, saksaan, juhannuksena, i still love you, viidakkolaulu, klamyrock, mä lähen himaan, paavo puolukka, ??..??, kuuban miehet suomessa, naama puutuu, syksy, missä on marko, hassut esineet, säikkykrapulakoppi mutta kaikkein paras klamydian biisi on kautta aikain minun mielestäni kappale nimeltä rikollinen ihmettelee.

        Mitä tulee peitsamoon joka ei liity varsinaisesti tähän julkaisuun koska tää julkaisu koskee klamydia orkesteria niin voin mainostaa peitsamon tiettyjä kappaleita tässä eli ensimmäisenä nostan esille hänen kautta aikain parhaimman teoksen nimeltä lentokone talon yllä, joka on instrumentaalinen teos jossa kuuluu hänen suurimman idolinsa john lennonin tyyli(ehkä hieman liikaa, mutta saa sen anteeksi kuitenki!) ja peitsamon toiseksi paras biisi minulle on legendaarinen klassikkolaulu vedestä nousee kasvi ja kolmanneksi parhaana pidän peitsamon laulua nimeltä anna vielä aikaa ja neljänneksi paras on ufokorjaamo ., viidenneksi paras on huomenta rockn roll, kuudenneksi paras on coveri rokaten ympäri maailman, seittemänneksi paras on talo maalla , kahdeksanneksi paras on orpokodissa tapahtuu, yhdeksänneksi paras on ghepetto teki minut ja kymmenenneksi paras on kesäpäivä kangasalla(sisältää huikean kitarariffin).


    • Anonyymi

      Juhatapio ei kai vielä ole esiintynyt samassa seurassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1957
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1743
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1604
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1346
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1262
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1236
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1213
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1202
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe