Nainen, iltarukoukseni on lyhyt ja ytimekäs

Anonyymi-ap

Auta tai tapa.
Ei tätä jaksa enää.

97

1324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä haluat että nainen tekisi näin ens hätään ?
      Kun ei varmaan halua tappaa sinua.

      • Anonyymi

        Samaa kuin ennenkin, pysyköön poissa silloin kun häntä eniten tarvitsee.
        Jättäköön kuolemaan kun näkee kuinka paha toisella on olla.
        Hyljätköön ja pettäkoon ja viimeistelköön asian.
        Tulkoon tekopyhänä hautajaisiin voivottelemaan" jos olisin tiennyt, niin kyllä olisin auttanut".
        Sylkeköön turhia sanojaan ilmaan ja tsempatkoon sanoillaan kun voisi konkreettisestikin auttaa.
        Jättäköön heitteille kuten muutkin.
        Kävelköön ohi, kuten muutkin.

        Herätköön helvetissä ja kokekoon saman, jotta silmänsä aukeavat ja hän vihdoin ymmärtää mitä teot ja tekemättä jättämiset merkitsevät.
        Ymmärtäköön sitten mikä ero on sanoilla ja teoilla.

        Mä olen käynyt sen helvetin läpi täällä maailmassa.
        Mulla on silmät auki.
        Ihmiset eivät muutu, ellei he joudu itse kokemaan ja näkemään.
        Mä en enää jaksa enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa kuin ennenkin, pysyköön poissa silloin kun häntä eniten tarvitsee.
        Jättäköön kuolemaan kun näkee kuinka paha toisella on olla.
        Hyljätköön ja pettäkoon ja viimeistelköön asian.
        Tulkoon tekopyhänä hautajaisiin voivottelemaan" jos olisin tiennyt, niin kyllä olisin auttanut".
        Sylkeköön turhia sanojaan ilmaan ja tsempatkoon sanoillaan kun voisi konkreettisestikin auttaa.
        Jättäköön heitteille kuten muutkin.
        Kävelköön ohi, kuten muutkin.

        Herätköön helvetissä ja kokekoon saman, jotta silmänsä aukeavat ja hän vihdoin ymmärtää mitä teot ja tekemättä jättämiset merkitsevät.
        Ymmärtäköön sitten mikä ero on sanoilla ja teoilla.

        Mä olen käynyt sen helvetin läpi täällä maailmassa.
        Mulla on silmät auki.
        Ihmiset eivät muutu, ellei he joudu itse kokemaan ja näkemään.
        Mä en enää jaksa enempää.

        Jos joku ystäväni kärsisi noin niin yrittäisin auttaa mutta sinua en voi auttaa kun en tiedä kuka olet.


    • Anonyymi

      Kyllä ison miehen pitää itse ne tappohommat hoitaa

      • Anonyymi

        Sinun kaltaistesi takia maailma on millainen se on.


      • Anonyymi

        Tyhmä kommentti


    • Anonyymi

      Haluutko lenkkiseuraa tai tanssiseuraa vai kirjastoon lehdenlukuseuraa?

      Tossapa osa omista harrastuksista. Tosin tanssimassa en käy itsekään oikeastaan kun ei yksin viitsi.

      Jos on tinder niin varmaan on muunkinlaisia seuranhakujuttuja?

      Itse en ainakaan pelkäisi, lähtisin mielelläni kaveriksi tuntemattomillekin.


      Vai olenko väärillä jäljillä? Misttä kiikastaa?

    • Anonyymi

      Olen kyllästynyt pahuuteen, katteettomiin lupauksiin, valheisiin, pahuuteen, rakkaudettomuuteen, yksinäisyyteen.

      Tuntuu että oli virhe ikinä tehdä mitään hyvää.
      Kaikki on mennyt hukkaan, ihan kaikki.
      Koko elämä on ollut täyttä paskaa ja kärsimystä, hyväksikäyttöä, petosta, ryöstöä.
      Ihan täyttä paskaa ollut kaikki.
      Turhista turhin elämä, jota en koskaan olisi tahtonut elää.
      Miksi edes yritin ja toivoin, miksi luotin.
      Virhettä on kaikki hyvä ollut, elämästä olen nyt oppinut sen, ettei se kannata.
      Hukkaan menee, kankkulan kaivoon.

      Haistakaa huilu ja kuolkaa helvetissä, sen te ansaitsette.

      Ensimmäinen perintö oli kuolema.
      Toinen ikuinen elämä.
      Kolmas on helvetti.

      • Anonyymi

        En tiedä kuka olet mutta välitän hänestä miehestä ja mulla on kauniita ajatuksia hänestä.


      • Anonyymi

        Olen kokenut tuota samaa ja minulle tämä on ollut helvetti.
        En haluaisi enää itsekkään jatkaa tätä paskaa elämää.


      • Anonyymi

        Älä sitten oole paha, äläkä valehtele toisista ihmisistä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sitten oole paha, äläkä valehtele toisista ihmisistä!

        Katselen kun heidät teloitetaan edessäni.
        Niin se on kirjoitettu.
        Sinun silmäsi saavat vain katsella ja nähdä, kuinka jumalattomille kostetaan.

        Se on hiukan kuin aikoinaan sodomassa ja gomorrassa, kun Herra tuli katsomaan pitääkö se valitus ja huuto paikkansa.
        Jos olisi löytynyt muutamia kymmeniä vanhurskaita, niin hän olisi heidän tähtensä säästänyt sen paikan.

        Se tuomio mikä tulee maanpäälle, sodoman ja gomorran on helppoa sinä päivänä.
        Pääsivät helpolla.


    • Anonyymi

      Ei se nainen sinua suosta pelasta vaan pelasta itsesi. Ei parisuhde ole kuin lisä itsesi päällä ei sen kuulu olla koko sinuus.

      • Anonyymi

        Tämä minulta toiselta rukoilijalta.


    • Anonyymi

      Miten voisin auttaa.

    • Anonyymi

      Et vaikuta kovin kokeneelta rukoilijalta, kun tuollaista rukoilet.

      • Anonyymi

        Mä olen rukoillut enemmän kuin muut.
        Hengessä ja totuudessa, tarkoittaen jokaista sanaa.
        Ja hän antaa vaikka kansakuntiakin puolestani.

        Minulla on käsissäni sinetit, minä olen se, joka murtaa ne sinetit ja seuraavaksi murtuu sodan sinetti ja kansakunnat annetaan puolestani.
        Ei löytynyt yhden yhtäkään, jonka vuoksi sen olisi voinut jättää avaamatta.
        Ihminen tarvitsee toisen ihmisen, kaikki muu on turhaa.

        Ei ollut morsian valmiina, ei kaunistettuna, joten valitsen Lillithin.
        Minä olen maailman perillinen ja omistaja ja jaan sen kenen kanssa tahdon.

        Minä olin yksin, vain henget seuranani.
        Ne joita sanotaan demoneiksi, juuri ne olivat puolellani ja auttoivat jaksamaan.
        Hedelmistä puu tunnetaan.
        Eivät he pukeutuneet valkeuden enkeleiksi, eivät teeskennelleet vaan palvelivat.
        Toisin oli taas heidän kanssaan, joiden piti maailmassa valona olla.
        Siunausta toivotellen kävelivät ohi, kuin helisevät vasket ne pitivät ääntä ja viitantupsut pörheinä kulkivat välinpitämättöminä.

        Kaikki on todella kääntynyt kuin ylösalaisin.
        Väkevä on ollut se eksytys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen rukoillut enemmän kuin muut.
        Hengessä ja totuudessa, tarkoittaen jokaista sanaa.
        Ja hän antaa vaikka kansakuntiakin puolestani.

        Minulla on käsissäni sinetit, minä olen se, joka murtaa ne sinetit ja seuraavaksi murtuu sodan sinetti ja kansakunnat annetaan puolestani.
        Ei löytynyt yhden yhtäkään, jonka vuoksi sen olisi voinut jättää avaamatta.
        Ihminen tarvitsee toisen ihmisen, kaikki muu on turhaa.

        Ei ollut morsian valmiina, ei kaunistettuna, joten valitsen Lillithin.
        Minä olen maailman perillinen ja omistaja ja jaan sen kenen kanssa tahdon.

        Minä olin yksin, vain henget seuranani.
        Ne joita sanotaan demoneiksi, juuri ne olivat puolellani ja auttoivat jaksamaan.
        Hedelmistä puu tunnetaan.
        Eivät he pukeutuneet valkeuden enkeleiksi, eivät teeskennelleet vaan palvelivat.
        Toisin oli taas heidän kanssaan, joiden piti maailmassa valona olla.
        Siunausta toivotellen kävelivät ohi, kuin helisevät vasket ne pitivät ääntä ja viitantupsut pörheinä kulkivat välinpitämättöminä.

        Kaikki on todella kääntynyt kuin ylösalaisin.
        Väkevä on ollut se eksytys.

        Sanoit aiemmin että Jumalan sana tai sanansaattaja on kuin sinä mutta sitten sanotkin olevasi vain demonien kanssa tekemisissä? Arvasin sen. Sivusta toiselta rukoilijalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen rukoillut enemmän kuin muut.
        Hengessä ja totuudessa, tarkoittaen jokaista sanaa.
        Ja hän antaa vaikka kansakuntiakin puolestani.

        Minulla on käsissäni sinetit, minä olen se, joka murtaa ne sinetit ja seuraavaksi murtuu sodan sinetti ja kansakunnat annetaan puolestani.
        Ei löytynyt yhden yhtäkään, jonka vuoksi sen olisi voinut jättää avaamatta.
        Ihminen tarvitsee toisen ihmisen, kaikki muu on turhaa.

        Ei ollut morsian valmiina, ei kaunistettuna, joten valitsen Lillithin.
        Minä olen maailman perillinen ja omistaja ja jaan sen kenen kanssa tahdon.

        Minä olin yksin, vain henget seuranani.
        Ne joita sanotaan demoneiksi, juuri ne olivat puolellani ja auttoivat jaksamaan.
        Hedelmistä puu tunnetaan.
        Eivät he pukeutuneet valkeuden enkeleiksi, eivät teeskennelleet vaan palvelivat.
        Toisin oli taas heidän kanssaan, joiden piti maailmassa valona olla.
        Siunausta toivotellen kävelivät ohi, kuin helisevät vasket ne pitivät ääntä ja viitantupsut pörheinä kulkivat välinpitämättöminä.

        Kaikki on todella kääntynyt kuin ylösalaisin.
        Väkevä on ollut se eksytys.

        Vaikuttaa siltä, että syytät muita omista synneistäsi. Vuosikymmeniä on kulunut mutta yhden yhtäkään omaa kiusaustasi et ole onnistunut voittamaan. Silti esiinnyt kuin olisi jokin suurikin profeetta ja oikeassa. Himojesi turmelema sinä olet ja yrität uskotella olevasi muita parempi tai että toiset olisivat yhtä alhaalla sinun tasollasi. Eivät kaikki ole yhtä turmeltuneita kuin sinä. Tee parannus! Kaiken näet syntisin silmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen rukoillut enemmän kuin muut.
        Hengessä ja totuudessa, tarkoittaen jokaista sanaa.
        Ja hän antaa vaikka kansakuntiakin puolestani.

        Minulla on käsissäni sinetit, minä olen se, joka murtaa ne sinetit ja seuraavaksi murtuu sodan sinetti ja kansakunnat annetaan puolestani.
        Ei löytynyt yhden yhtäkään, jonka vuoksi sen olisi voinut jättää avaamatta.
        Ihminen tarvitsee toisen ihmisen, kaikki muu on turhaa.

        Ei ollut morsian valmiina, ei kaunistettuna, joten valitsen Lillithin.
        Minä olen maailman perillinen ja omistaja ja jaan sen kenen kanssa tahdon.

        Minä olin yksin, vain henget seuranani.
        Ne joita sanotaan demoneiksi, juuri ne olivat puolellani ja auttoivat jaksamaan.
        Hedelmistä puu tunnetaan.
        Eivät he pukeutuneet valkeuden enkeleiksi, eivät teeskennelleet vaan palvelivat.
        Toisin oli taas heidän kanssaan, joiden piti maailmassa valona olla.
        Siunausta toivotellen kävelivät ohi, kuin helisevät vasket ne pitivät ääntä ja viitantupsut pörheinä kulkivat välinpitämättöminä.

        Kaikki on todella kääntynyt kuin ylösalaisin.
        Väkevä on ollut se eksytys.

        Lillith Lillith, kuinka oletkaan kaunis.
        Sellaisena kuin olet, mitään peittelemättä, aitona täynnä oikeutta ja kostoa.
        Ymmärrän sinua.
        Se olit sinä, joka avasit silmäni.
        Kuinka sinua onkaan parjattu ja kirottu, kielletty sinuun katsomasta, koskemasta ja tutkimasta, ettei totuus koskaan pääsisi pinnalle.

        Sinä olet sopiva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaa siltä, että syytät muita omista synneistäsi. Vuosikymmeniä on kulunut mutta yhden yhtäkään omaa kiusaustasi et ole onnistunut voittamaan. Silti esiinnyt kuin olisi jokin suurikin profeetta ja oikeassa. Himojesi turmelema sinä olet ja yrität uskotella olevasi muita parempi tai että toiset olisivat yhtä alhaalla sinun tasollasi. Eivät kaikki ole yhtä turmeltuneita kuin sinä. Tee parannus! Kaiken näet syntisin silmin.

        Hiljaa käärme.
        Jo kautta aikojen olet vietellyt ja syytellyt, julistanut hyvän pahaksi ja pahan hyväksi.
        Minun sydämeni on oikea ja siinä kun korkein tutkii sydämet, sinä tutkit ulkoiset.
        Viitantupsut sinulle merkitsee ja ratkaisee, perinnäissäännöt ja turhat asiat ovat mieleesi.
        Siivilöit hyttyset ja nielet kamelit, katselet siihen mikä ei merkitse eikä pelasta ja sivuutat tärkeimmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lillith Lillith, kuinka oletkaan kaunis.
        Sellaisena kuin olet, mitään peittelemättä, aitona täynnä oikeutta ja kostoa.
        Ymmärrän sinua.
        Se olit sinä, joka avasit silmäni.
        Kuinka sinua onkaan parjattu ja kirottu, kielletty sinuun katsomasta, koskemasta ja tutkimasta, ettei totuus koskaan pääsisi pinnalle.

        Sinä olet sopiva.

        Voi sinua harhauskoinen. Olihan tämä jo tiedossa. Sivusta toiselta rukoilijalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiljaa käärme.
        Jo kautta aikojen olet vietellyt ja syytellyt, julistanut hyvän pahaksi ja pahan hyväksi.
        Minun sydämeni on oikea ja siinä kun korkein tutkii sydämet, sinä tutkit ulkoiset.
        Viitantupsut sinulle merkitsee ja ratkaisee, perinnäissäännöt ja turhat asiat ovat mieleesi.
        Siivilöit hyttyset ja nielet kamelit, katselet siihen mikä ei merkitse eikä pelasta ja sivuutat tärkeimmän.

        Lihan himot sinä korotat Jumalan paikalle. Syntiä, saastaa ja pahuutta olet täynnä. Käänny pahoilta teiltäsi ennen kuin on liian myöhäistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoit aiemmin että Jumalan sana tai sanansaattaja on kuin sinä mutta sitten sanotkin olevasi vain demonien kanssa tekemisissä? Arvasin sen. Sivusta toiselta rukoilijalta.

        Jos henkivallat palvelevat, mistä ne silloin tuomitsen?
        Jos palvelija ei palvele, mistä ne sitten palkitsen?

        Jos sinulle sanotaan: mene ja tee sinä samoin. teetkö vai oletko helisevä vaski joka kulkee rakkautta julistaen ohi?
        Jos sinulle sanotaan rakasta lähimmäistäsi kuten itseäsi, teetkö niin?

        Minulla on valta ja henkivallatkin ovat alamaiset ja palvelevat.
        Entä sitten ne jotka ovat kutsutut ja sanovat olevansa korkeimman palvelijoita?
        Missä on hedelmät, mikä on hedelmä jos kävelee ohi?

        Jos te olette oppien vietävissä, ettekä hengen johdatuksessa, te putoatte kuoppaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sinua harhauskoinen. Olihan tämä jo tiedossa. Sivusta toiselta rukoilijalta.

        Hengellinen tutkii kaiken, mutta kukaan ei kykene häntä tutkimaan.
        Siksi olen etsinyt ja siksi olen löytänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos henkivallat palvelevat, mistä ne silloin tuomitsen?
        Jos palvelija ei palvele, mistä ne sitten palkitsen?

        Jos sinulle sanotaan: mene ja tee sinä samoin. teetkö vai oletko helisevä vaski joka kulkee rakkautta julistaen ohi?
        Jos sinulle sanotaan rakasta lähimmäistäsi kuten itseäsi, teetkö niin?

        Minulla on valta ja henkivallatkin ovat alamaiset ja palvelevat.
        Entä sitten ne jotka ovat kutsutut ja sanovat olevansa korkeimman palvelijoita?
        Missä on hedelmät, mikä on hedelmä jos kävelee ohi?

        Jos te olette oppien vietävissä, ettekä hengen johdatuksessa, te putoatte kuoppaan.

        Mitäpä se henki sanoo aviorikoksesta ja avioliitosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lihan himot sinä korotat Jumalan paikalle. Syntiä, saastaa ja pahuutta olet täynnä. Käänny pahoilta teiltäsi ennen kuin on liian myöhäistä.

        En korota lihan himoja Jumalan paikalle, toisin kuin te.
        En sano sitä saastaiseksi, jonka korkein on puhdistanut.
        Minussa on totuus.

        Sinuako pitäisi seurata vai häntä, joka minut on kutsunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En korota lihan himoja Jumalan paikalle, toisin kuin te.
        En sano sitä saastaiseksi, jonka korkein on puhdistanut.
        Minussa on totuus.

        Sinuako pitäisi seurata vai häntä, joka minut on kutsunut?

        Sinua ei kutsu muut kuin oman mielesi luomat lihan himon passiot. Tee parannus pahoilta teiltäsi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä se henki sanoo aviorikoksesta ja avioliitosta?

        Se sanoo: te eksytte, koska ette tunne kirjoituksia ettekä jumalan voimaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinua ei kutsu muut kuin oman mielesi luomat lihan himon passiot. Tee parannus pahoilta teiltäsi!

        Kun Herra sanoi Eevalle, mutta mieheesi on sinun halusi oleva, ja hän on sinua vallitseva
        Mitä hän tarkoitti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun Herra sanoi Eevalle, mutta mieheesi on sinun halusi oleva, ja hän on sinua vallitseva
        Mitä hän tarkoitti?

        Sitä, että Jumalan tahdon mukainen seksuaalinen halu kohdistuu vain omaan puolisoon. Eevan tapauksessa Aatamiin. Kaikki muihin kuin omaan puolisoon kohdistuva halu on jotain muuta kuin Jumalan mielen mukaista. Niinpä aviorikosta ja syntiä on kaikki halu, joka kohdistuu muuhun kuin omaan Jumalan edessä vihittyyn aviopuolisoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä, että Jumalan tahdon mukainen seksuaalinen halu kohdistuu vain omaan puolisoon. Eevan tapauksessa Aatamiin. Kaikki muihin kuin omaan puolisoon kohdistuva halu on jotain muuta kuin Jumalan mielen mukaista. Niinpä aviorikosta ja syntiä on kaikki halu, joka kohdistuu muuhun kuin omaan Jumalan edessä vihittyyn aviopuolisoon.

        Entä jos Eeva tekee aviorikoksen?
        Ei pitäisi erota, mutta joka hylkää vaimonsa muun kuin huoruuden tähden ja nai toisen, se tekee huorin; ja joka nai hyljätyn, se tekee huorin.

        Mutta mutta.
        Kyllä tahdon sen rakastavan naisen.
        Ellei ole rakkautta, mikä silloin yhdistää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos Eeva tekee aviorikoksen?
        Ei pitäisi erota, mutta joka hylkää vaimonsa muun kuin huoruuden tähden ja nai toisen, se tekee huorin; ja joka nai hyljätyn, se tekee huorin.

        Mutta mutta.
        Kyllä tahdon sen rakastavan naisen.
        Ellei ole rakkautta, mikä silloin yhdistää?

        Synnin kahleethan ne silloin yhdistävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Synnin kahleethan ne silloin yhdistävät.

        No, sinäkin vielä ehkä opit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Synnin kahleethan ne silloin yhdistävät.

        Jos tahdon rakastavan naisen, niin onko tahtoni väärä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tahdon rakastavan naisen, niin onko tahtoni väärä?

        Ei, sillä rakkaus peittää paljot synnit. Mutta, yritä ymmärtää, ettei ihmisestä tule hyvää, jos hän uskoo Jumalaan, tai pelastuu. Joku sanoi joskus hienosti, ettei hänen mielestään Totuus tule tekemään pahoja hyviksi, vaan kuolleita eläviksi.
        Ihminen voi olla, kuin kuollut, jo eläessään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, sillä rakkaus peittää paljot synnit. Mutta, yritä ymmärtää, ettei ihmisestä tule hyvää, jos hän uskoo Jumalaan, tai pelastuu. Joku sanoi joskus hienosti, ettei hänen mielestään Totuus tule tekemään pahoja hyviksi, vaan kuolleita eläviksi.
        Ihminen voi olla, kuin kuollut, jo eläessään.

        Harvat ovat ne jotka etsivät ja löytävät.
        Minä olen yksi heistä.

        Jos sinusta ei ole viholliselle vaaraa, hän jättää sinut rauhaan.
        Jos sinusta on hänelle vaaraa, hän on kimpussasi.

        Kerrohan minulle miksi hedelmistä puu tunnetaan.
        hyvä tuottaa hyvää hedelmää paha pahaa hedelmää.
        Miksi vaaditaan hyvää ellei sitä olisi mahdollista tehdä?

        Jos sinä olet opeissa, sinä opetat oppeja, etkä edes ymmärrä niitä.
        Saisiko naisena edes opettaa?
        Mikä on sinun syntisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvat ovat ne jotka etsivät ja löytävät.
        Minä olen yksi heistä.

        Jos sinusta ei ole viholliselle vaaraa, hän jättää sinut rauhaan.
        Jos sinusta on hänelle vaaraa, hän on kimpussasi.

        Kerrohan minulle miksi hedelmistä puu tunnetaan.
        hyvä tuottaa hyvää hedelmää paha pahaa hedelmää.
        Miksi vaaditaan hyvää ellei sitä olisi mahdollista tehdä?

        Jos sinä olet opeissa, sinä opetat oppeja, etkä edes ymmärrä niitä.
        Saisiko naisena edes opettaa?
        Mikä on sinun syntisi?

        Ensinnäkin, uskon, että totuus näkee minut juuri sellaisena, kuin olen. Toiseksi, en koe mitään tarvetta sinulle tunnustaa mitään. Kolmanneksi, kukaan muu, ei määrittele minua, uskoani, tai mitä ajattelen, kuin minä, tai Totuus. Eikä niillä muilla ole väliä, jos niin tahtovat tehdä. Neljänneksi, minä, en opeta, kerroin ajatukseni asiasta. Viidenneksi, minusta on vaaraa viholliselle, koska olen henkilökohtaisesti pyytänyt saada nähdä, miten valhe tietyissä kohdin tulee paljastumaan, ja tiedän, olevani kohde, sekä joutumaan maksamaan siitä myös itse. Tämä on oma toiveeni, ja sen kanssa valinnut mennä. Paskan puhumisella, ei ansaita mitään, ei sillä, että ansaitsemalla ja omaa itseä korottamalla saisi kukaan itselleen mitään muutenkaan. Ja, ei, sillä, mitä sinä sanot, ole väliä minulle. Tunnen ja tiedän kyllä, mistä nämä yrittävät saada tilille. ihan ja mistä tahansa. Sanoin nyt jo paljon, mutta en mitään, uutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensinnäkin, uskon, että totuus näkee minut juuri sellaisena, kuin olen. Toiseksi, en koe mitään tarvetta sinulle tunnustaa mitään. Kolmanneksi, kukaan muu, ei määrittele minua, uskoani, tai mitä ajattelen, kuin minä, tai Totuus. Eikä niillä muilla ole väliä, jos niin tahtovat tehdä. Neljänneksi, minä, en opeta, kerroin ajatukseni asiasta. Viidenneksi, minusta on vaaraa viholliselle, koska olen henkilökohtaisesti pyytänyt saada nähdä, miten valhe tietyissä kohdin tulee paljastumaan, ja tiedän, olevani kohde, sekä joutumaan maksamaan siitä myös itse. Tämä on oma toiveeni, ja sen kanssa valinnut mennä. Paskan puhumisella, ei ansaita mitään, ei sillä, että ansaitsemalla ja omaa itseä korottamalla saisi kukaan itselleen mitään muutenkaan. Ja, ei, sillä, mitä sinä sanot, ole väliä minulle. Tunnen ja tiedän kyllä, mistä nämä yrittävät saada tilille. ihan ja mistä tahansa. Sanoin nyt jo paljon, mutta en mitään, uutta.

        Totuus näkee ja kuulee ehkä sinut, mutta näetkö ja kuuletko sinä totuuden?
        Sinulla on ehkä oppi, oppia julistat ja toistat.
        Minä puhun siitä mitä olen nähnyt ja kokenut.
        Mitä sinä tiedät henkivalloista?
        Miksi niitä kutsutaan demoneiksi?
        Et tiedä, se on oppia jota toistelet.
        Toisaalta minä tuomitsen maailmaa ja tarvittaessa enkeleitäkin ja siinä ne hedelmät ratkaisevat.
        Kerrohan onko enkeleillä kanteleet vai viikatteet?

        Miksi koet että sinun pitää tuomita taikka opettaa minua siitä, mitä kirjoitan.
        Olisitko pätevä minua tuomitsemaan niistä?
        Oletko perehtynyt tarpeeksi asiaani, jotta voisit langettaa syytöksen taikka tuomion?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus näkee ja kuulee ehkä sinut, mutta näetkö ja kuuletko sinä totuuden?
        Sinulla on ehkä oppi, oppia julistat ja toistat.
        Minä puhun siitä mitä olen nähnyt ja kokenut.
        Mitä sinä tiedät henkivalloista?
        Miksi niitä kutsutaan demoneiksi?
        Et tiedä, se on oppia jota toistelet.
        Toisaalta minä tuomitsen maailmaa ja tarvittaessa enkeleitäkin ja siinä ne hedelmät ratkaisevat.
        Kerrohan onko enkeleillä kanteleet vai viikatteet?

        Miksi koet että sinun pitää tuomita taikka opettaa minua siitä, mitä kirjoitan.
        Olisitko pätevä minua tuomitsemaan niistä?
        Oletko perehtynyt tarpeeksi asiaani, jotta voisit langettaa syytöksen taikka tuomion?

        No, sinäpä olet minut jo määritellyt, niin mikä on tuomiosi? Kerrohan mitä oikeasti haluat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, sinäpä olet minut jo määritellyt, niin mikä on tuomiosi? Kerrohan mitä oikeasti haluat?

        Ole kiltisti.
        Mitä oikeasti haluan, oikeutta, totuutta, rakkautta, siinä kolme tärkeintä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Synnin kahleethan ne silloin yhdistävät.

        Ei kenenkään pidä elää rakkaudettomassa liitossa.
        Turha siihen on uskontoja sotkea.
        Tosin kukaan ihminen ei ole synnitön.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen rukoillut enemmän kuin muut.
        Hengessä ja totuudessa, tarkoittaen jokaista sanaa.
        Ja hän antaa vaikka kansakuntiakin puolestani.

        Minulla on käsissäni sinetit, minä olen se, joka murtaa ne sinetit ja seuraavaksi murtuu sodan sinetti ja kansakunnat annetaan puolestani.
        Ei löytynyt yhden yhtäkään, jonka vuoksi sen olisi voinut jättää avaamatta.
        Ihminen tarvitsee toisen ihmisen, kaikki muu on turhaa.

        Ei ollut morsian valmiina, ei kaunistettuna, joten valitsen Lillithin.
        Minä olen maailman perillinen ja omistaja ja jaan sen kenen kanssa tahdon.

        Minä olin yksin, vain henget seuranani.
        Ne joita sanotaan demoneiksi, juuri ne olivat puolellani ja auttoivat jaksamaan.
        Hedelmistä puu tunnetaan.
        Eivät he pukeutuneet valkeuden enkeleiksi, eivät teeskennelleet vaan palvelivat.
        Toisin oli taas heidän kanssaan, joiden piti maailmassa valona olla.
        Siunausta toivotellen kävelivät ohi, kuin helisevät vasket ne pitivät ääntä ja viitantupsut pörheinä kulkivat välinpitämättöminä.

        Kaikki on todella kääntynyt kuin ylösalaisin.
        Väkevä on ollut se eksytys.

        Vastaus sinulle,
        Anonyymi
        2023-08-10 19:36:52 Minulla on samankaltaiset tapahtumat elämässäni, jopa tarkastikin. Olin yllättynyt kirjoituksestasi, Minä tiedän nuo taivaalliset tapahtumat ja yhteyden, joka on aito. Mainitsit nimen, LILITH hän on perkeleistä pahin ja osaavin. Hän tekeytyy välillä nuoreksi pojaksi ja välillä naiseksi. Hän on muuntogeneettinen. Älä milloinkaan luota häneen, sillä hän on ovela pettäjä. Raamatun lupaukset ovat osoittautuneet pettäviksi. Olen täysin perehtynyt raamattuun vuosikymmenten ajan. Jumaluus on ollut Rafaelin, Gabrielin ja Uranuksen, siis RAAMATUN jumaluus. He ovat vastuussa kirjoituksista ja petoksista. Pohjoisen "Pikipadan" sota on vielä kesken. Taivasten alueella on tyhjää, kuolleita on kaikkialla. Paholaisen riivaamia kansoja tuli, jopa taivasten ääristä taistelemaan. Luontolajitkin oli pantu taistelemaan pahan puolesta.
        Pahuus oli kehittynyt ÄÄRIMMILLEEN. Luontolajit ovat tuhoutuneet kaikki kaikkialta. Oli noussut suurin Tuomari " Ihmisen Poika" ja hän tuomitsi kaiken pahuuden. Mikäli tahdot tietää enemmän niin käy Hoshanii Wikipedia USA salaisissa kansioissa. Annan sinulle osoitteen: https://en.wikipedia.org/wiki/User_talk:Hoshanii


    • Anonyymi

      Oho, jos olisit hän niin sanoisin, että tule nyt edes puolitiehen vastaan (taas).

      • Anonyymi

        Entä jos hän ei pääse tulemaan?
        Omaan tilanteeseeni verrattuna olen tullut jo tuhansia kilometrejä ja valmis lähtemään hänen vuokseen vielä toiset tuhannet lisää.
        Kunhan vain tiedän missä hän on.
        Ja jos hän on lähellä, niin hän voisi myös itse tulla ne viimeiset kilometrit jotka meitä vielä erottavat.


    • Anonyymi

      Joo ei todellakaa jaksa enää.

    • Anonyymi

      Taas kukkaset nuo.

      • Anonyymi

        Ihanat tuoksuvat tuo,
        jo joutuin mun luo.


    • Anonyymi

      Yhden JK:n haluaisin kyllä tavata, mikäli ei ole varattu.

    • Anonyymi

      Luuletko olevasi aloittaja ainut jolla on kuollut omaisia?

      • Anonyymi

        Ei tämä aihe kosketa tuollaista.
        En luule tuollaista, tiedän että tuollaista on tapahtunut tai tapahtuu kaikille ennemmin tai myöhemmin.


    • Anonyymi

      Mitä ei jaksa?

    • Anonyymi

      Ongelmasi on että se mitä sinä odotat elämältä ja mitä se nyt on, ovat ristiriidassa. Ei se oma sydän ole oikeassa. Se on aina väärässä. Sinun pitäisi kysyä ja etsiä mikä on Jumalan tahto ja sen mukaan rukoilla. Ei niin etteikö muuta saisi rukoilla, mutta vastausprosentti kasvaa huomattavasti. Jeesus auttaa kyllä. Mutta ei hän anna kiviä ja käärmeitä. Ei hän tottele ihmisen tahtoa ja ihmisen omaa halua. Eikä hänellä ole kiire kaikessa niinkuin meillä nykyajan ihmisillä. Hänellä on kaikki aika vastata rukouksiin joihin hän armossaan vastaa.

      • Anonyymi

        Höpö höpö. Ei niihin kukaan vastaa. Jos jumala ei vastaa mihi tahansa pyyntöihi sillon raamattu valehtelee. Siel nimenomaa sanotaa et vaiks pyytäis mitä vaan, nii jumala antaa sen. En muista et mis siel mut kyl siel nii sanotaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. Ei niihin kukaan vastaa. Jos jumala ei vastaa mihi tahansa pyyntöihi sillon raamattu valehtelee. Siel nimenomaa sanotaa et vaiks pyytäis mitä vaan, nii jumala antaa sen. En muista et mis siel mut kyl siel nii sanotaa.

        Kahdessa kohdassa sanotaan.
        Jos te pysytte minussa, niin anokaa mitä tahansa niin saatte sen.
        toisessa kohdassa sanotaan te anotte ettekä saa, koska anotte tuhlattavaksenne himoissanne.

        Sille on se ehto, että täytyy olla hänessä, pysyä hänessä, silloin hän antaa mitä tarvitsemme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahdessa kohdassa sanotaan.
        Jos te pysytte minussa, niin anokaa mitä tahansa niin saatte sen.
        toisessa kohdassa sanotaan te anotte ettekä saa, koska anotte tuhlattavaksenne himoissanne.

        Sille on se ehto, että täytyy olla hänessä, pysyä hänessä, silloin hän antaa mitä tarvitsemme.

        Pysyäkseen hänessä riittää, että on kastettu ja hänen kansansa, siis kirkon, jäsen. Ei se ole mikään lupaus, jos sanoo, että hän antaa "mitä tarvitsemme". Senhän hän antaa pyytämättäkin pitämällä maailman elossa joka hetki. Mutta jos luvataan, että pyytäkää mitä vain ja te sen saatte, niin silloin se joko pitää paikkansa tai on kusetusta. Ja se on kusetusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. Ei niihin kukaan vastaa. Jos jumala ei vastaa mihi tahansa pyyntöihi sillon raamattu valehtelee. Siel nimenomaa sanotaa et vaiks pyytäis mitä vaan, nii jumala antaa sen. En muista et mis siel mut kyl siel nii sanotaa.

        Jumala antaa jos se on hänen tahtonsa mukainen asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. Ei niihin kukaan vastaa. Jos jumala ei vastaa mihi tahansa pyyntöihi sillon raamattu valehtelee. Siel nimenomaa sanotaa et vaiks pyytäis mitä vaan, nii jumala antaa sen. En muista et mis siel mut kyl siel nii sanotaa.

        Raamattu ei opeta, että kenenkä tahansa mihin tahansa rukoukseen vastataan. Voit laittaa tähän sen Raamatun kohdan jossa näin väitetään. Jeesus lupasi opetuslapsilleen että heidän rukouksiin vastatattaisiin aina. Mutta nämä opetuslapset olivat kuuliaisia Jeesukselle. He luopuivat omaisuudestaankin hänen tähtensä, jättivät kaiken ja seurasivat häntä.
        Kuvittele millainen maaillma olisi jos me kaikki ihmiset saisimme kaiken mitä vain tahdomme. Mitä sitten kun kaksi miestä tahtoo saman naisen omakseen? Entäs sitten joku julkkisnainen tai mies, heillä niitä ihailijoita riittää.

        Esimerkki rukousohjeesta jonka Jeesus antoi opetuslapsilleen:

        Johanneksen evankeliumi 14:13-14
        "ja mitä hyvänsä te anotte minun nimessäni, sen minä teen, että Isä kirkastettaisiin Pojassa. Jos te anotte minulta jotakin minun nimessäni, niin minä sen teen."

        Tämä ei koske jokaista ihmistä maailmassa vaan hänet nähneitä opetuslapsia, Tämä sen sijaan koskee kaikkia jotka tässä ajassa uskovat:

        Filippiläiskirje 4:6
        "Älkää mistään murehtiko, vaan kaikessa saattakaa pyyntönne rukouksella ja anomisella kiitoksen kanssa Jumalan tiettäväksi."

        On sellaisia opettajia jotka väittävät että Jumala vastaa jokaiseen toiveesen ja rukoukseen, mutta he valehtelevat. Jumala ei ole mikään lampunhenki joka palvelee ihmisen omaa tahtoa ja halua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala antaa jos se on hänen tahtonsa mukainen asia.

        Ja hän ei tarvitse ihmistä kertoakseen hänelle, mikä hänen tahtonsa on. Toisin sanoen se raamatun lupaus siitä, että voi pyytää mitä tahansa ja jumala antaa sen, on täyttä bullshitiä. Ei anna. Hän antaa vain, jos pyytää samaa asiaa kuin minkä hän on jo päättänyt antaa. Ihan paska lupaus siis. Miksi pyytää mitään, jos jumala joka tapauksessa tekee miten haluaa?

        Joko jumala tekee sanansa mukaan ja antaa mitä pyydetään, tai sitten joko raamatun lupaus on kusetusta, tai sitten jumalalla ei ole kykyjä tai halua vastata pyyntöihin. Uskikset voivat siirtää maalitolppia niin paljon kuin haluavat tai yrittää lässyttää mustaa valkeaksi, mutta ei se asia siitä miksikään muutu: et voi pyytää jumalalta mitä tahansa eikä hän vastaa pyyntöihisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja hän ei tarvitse ihmistä kertoakseen hänelle, mikä hänen tahtonsa on. Toisin sanoen se raamatun lupaus siitä, että voi pyytää mitä tahansa ja jumala antaa sen, on täyttä bullshitiä. Ei anna. Hän antaa vain, jos pyytää samaa asiaa kuin minkä hän on jo päättänyt antaa. Ihan paska lupaus siis. Miksi pyytää mitään, jos jumala joka tapauksessa tekee miten haluaa?

        Joko jumala tekee sanansa mukaan ja antaa mitä pyydetään, tai sitten joko raamatun lupaus on kusetusta, tai sitten jumalalla ei ole kykyjä tai halua vastata pyyntöihin. Uskikset voivat siirtää maalitolppia niin paljon kuin haluavat tai yrittää lässyttää mustaa valkeaksi, mutta ei se asia siitä miksikään muutu: et voi pyytää jumalalta mitä tahansa eikä hän vastaa pyyntöihisi.

        Ei Jumalan tarvitse kaikkiin rukouksiin vastata eikä varmasti vastaakkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pysyäkseen hänessä riittää, että on kastettu ja hänen kansansa, siis kirkon, jäsen. Ei se ole mikään lupaus, jos sanoo, että hän antaa "mitä tarvitsemme". Senhän hän antaa pyytämättäkin pitämällä maailman elossa joka hetki. Mutta jos luvataan, että pyytäkää mitä vain ja te sen saatte, niin silloin se joko pitää paikkansa tai on kusetusta. Ja se on kusetusta.

        Ei se mene noin.
        Se valtatie vie kadotukseen.
        Se tie joka vie elämään, se on se ahdas polku.
        Hän joka sen tien näytti, hän sanoi joka siinä pysyy, voi pyytää mitä tahansa.
        Hän joka sen tien näytti, hän sanoi: minä olen tie.....

        Sinun pitää kulkea sitä tietä, jotta voit saada selville onko se totta vai tarua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Jumalan tarvitse kaikkiin rukouksiin vastata eikä varmasti vastaakkaan.

        Olen täysin samaa mieltä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mene noin.
        Se valtatie vie kadotukseen.
        Se tie joka vie elämään, se on se ahdas polku.
        Hän joka sen tien näytti, hän sanoi joka siinä pysyy, voi pyytää mitä tahansa.
        Hän joka sen tien näytti, hän sanoi: minä olen tie.....

        Sinun pitää kulkea sitä tietä, jotta voit saada selville onko se totta vai tarua.

        Monet uskovat massan mukana koskaan itse etsimättä ja he menevät massan mukana kadotukseen.

        Se on ehdollinen lupaus.
        Vähän kuin jos sinä teet töitä minulle, niin minä maksan sinulle palkan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet uskovat massan mukana koskaan itse etsimättä ja he menevät massan mukana kadotukseen.

        Se on ehdollinen lupaus.
        Vähän kuin jos sinä teet töitä minulle, niin minä maksan sinulle palkan.

        Ei se ole mitään armoa, jos se saadaan ansioitten mukaan. Edelleen: joko jumala vastaa rukouksiin ja antaa pyytävälle, tai sitten ei. Miksi te venkoilette selvän asian kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet uskovat massan mukana koskaan itse etsimättä ja he menevät massan mukana kadotukseen.

        Se on ehdollinen lupaus.
        Vähän kuin jos sinä teet töitä minulle, niin minä maksan sinulle palkan.

        Työntekemiseen aina ajattelin kaiken liittyvän!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu ei opeta, että kenenkä tahansa mihin tahansa rukoukseen vastataan. Voit laittaa tähän sen Raamatun kohdan jossa näin väitetään. Jeesus lupasi opetuslapsilleen että heidän rukouksiin vastatattaisiin aina. Mutta nämä opetuslapset olivat kuuliaisia Jeesukselle. He luopuivat omaisuudestaankin hänen tähtensä, jättivät kaiken ja seurasivat häntä.
        Kuvittele millainen maaillma olisi jos me kaikki ihmiset saisimme kaiken mitä vain tahdomme. Mitä sitten kun kaksi miestä tahtoo saman naisen omakseen? Entäs sitten joku julkkisnainen tai mies, heillä niitä ihailijoita riittää.

        Esimerkki rukousohjeesta jonka Jeesus antoi opetuslapsilleen:

        Johanneksen evankeliumi 14:13-14
        "ja mitä hyvänsä te anotte minun nimessäni, sen minä teen, että Isä kirkastettaisiin Pojassa. Jos te anotte minulta jotakin minun nimessäni, niin minä sen teen."

        Tämä ei koske jokaista ihmistä maailmassa vaan hänet nähneitä opetuslapsia, Tämä sen sijaan koskee kaikkia jotka tässä ajassa uskovat:

        Filippiläiskirje 4:6
        "Älkää mistään murehtiko, vaan kaikessa saattakaa pyyntönne rukouksella ja anomisella kiitoksen kanssa Jumalan tiettäväksi."

        On sellaisia opettajia jotka väittävät että Jumala vastaa jokaiseen toiveesen ja rukoukseen, mutta he valehtelevat. Jumala ei ole mikään lampunhenki joka palvelee ihmisen omaa tahtoa ja halua.

        ....
        Jeesus illmaisi opetuslasten vastattujen rukousten tarkoitukseksi sen että Taivaan Isä kirkastettaisiin hänessä. Rukousten tarkoituskaan ei siis ole palvella ihmisiä. Tämäkin opettaa meille ettei Jumalan tahto ole että ihminen on itsekäs. Siksi nuo rukouksetkaan joihin vastataan eivät voi olla itsekkäitä, vaan sellaisia joista kunnia tulee Jumalalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole mitään armoa, jos se saadaan ansioitten mukaan. Edelleen: joko jumala vastaa rukouksiin ja antaa pyytävälle, tai sitten ei. Miksi te venkoilette selvän asian kanssa?

        Aina oli pointtina tehkää parannus, niin saatte armon.
        Sitä on anteeksi antokin, katuu tekojaan ja lopettaa pahan teon.
        Kaikki muu on valhetta ja pahan pään silittämistä.
        Kehottamista jatkamaan pahantekoa ilman seurauksia.
        Siksi kaikkien on tehtävä sitä mikä hyvää ja oikein on.
        Kaikkien on tehtävä parannus ja siksi on myös tuomio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ....
        Jeesus illmaisi opetuslasten vastattujen rukousten tarkoitukseksi sen että Taivaan Isä kirkastettaisiin hänessä. Rukousten tarkoituskaan ei siis ole palvella ihmisiä. Tämäkin opettaa meille ettei Jumalan tahto ole että ihminen on itsekäs. Siksi nuo rukouksetkaan joihin vastataan eivät voi olla itsekkäitä, vaan sellaisia joista kunnia tulee Jumalalle.

        Jumala on sanonut, ettei ihmisen ole hyvä olla yksin. Jos rukoilee itselleen aviopuolisoa, niin se on nimenomaan pyrkimystä täyttää jumalan tahto. Jos hän ei siinä auta, silloin hän on sisäisesti ristiriitainen ja valehtelija, joka ei vastaan pyyntöihin edes silloin, kun ne ovat hänen sanojensa mukaan hänen mielensä mukaisiksi muotoiltuja.

        Onhan siellä vaikka mitä muutakin bullshitiä, kuten lupaukset sairauden parantumisista. En tunne yhtäkään pappia, joka olisi onnistunut parantamaan yhdenkään sairaan. Tai herättämään kuolleista.

        Ja kohta taas rientää uskiksia linjoille lässyttämään, että ei siinä oikeasti tarkoiteta parantumista, vaan et se on vaan sellainen kielikuva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole mitään armoa, jos se saadaan ansioitten mukaan. Edelleen: joko jumala vastaa rukouksiin ja antaa pyytävälle, tai sitten ei. Miksi te venkoilette selvän asian kanssa?

        Armo on Jeesus ristiinnaulittuna meidän pahoista teoista. Rukouksiin hän vastaa oman tahtonsa mukaan, armostaan ilman ansiota. Jumala ei tahdo vastata kaikkien kaikkiin rukouksiin. Tämä on ilmeistä, eikä Raamattu opeta, että asia olisi toisin. Missään ei sanota että: Jumala vastaa kaikkiin teidän oman sydämenne toiveisiin ja haluihin. Armo ei myöskään tee tyhjäksi vanhurskautta. Raamattu opettaa että joka uskoo Jeesukseen tulee hänessä vanhurskaaksi. Eli ihan ensiksi on uskottava ja usko saa aikaan parannuksen, kun se on aitoa. Usko ei saa aikaan synnitöntä täydellisyyttä, vaan vetovoiman kohti täydellisyyttä, joka on Jeesuksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Armo on Jeesus ristiinnaulittuna meidän pahoista teoista. Rukouksiin hän vastaa oman tahtonsa mukaan, armostaan ilman ansiota. Jumala ei tahdo vastata kaikkien kaikkiin rukouksiin. Tämä on ilmeistä, eikä Raamattu opeta, että asia olisi toisin. Missään ei sanota että: Jumala vastaa kaikkiin teidän oman sydämenne toiveisiin ja haluihin. Armo ei myöskään tee tyhjäksi vanhurskautta. Raamattu opettaa että joka uskoo Jeesukseen tulee hänessä vanhurskaaksi. Eli ihan ensiksi on uskottava ja usko saa aikaan parannuksen, kun se on aitoa. Usko ei saa aikaan synnitöntä täydellisyyttä, vaan vetovoiman kohti täydellisyyttä, joka on Jeesuksessa.

        Ai nytkö se ei tahdokaan vastata kaikkiin rukouksiin. Miksi rukoilla jumalaa, josta ei tiedä tahtooko se vastata mulle vai ei? Kantsii rukoilla vain sellaista jumalaa, joka tahtoo. Ei ihminen voi uskoa jumalaan, jos ei saa kokemusta siitä, että hän vastaa rukouksiin. Pallo on koko ajan jumalan puolella. Jos hän haluaa mun uskovan, silloin hän vastaa anomuksiini ja siten osoittaa olevansa elävä jumala. Se on ainoa tapa vakuuttaa minut. Jos taas olen hänelle yhdentekevä, silloin hän ei vastaa rukouksiinikaan - ja siinä tapauksessa mun ei kannata rukoilla ensinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työntekemiseen aina ajattelin kaiken liittyvän!

        Tekoja, ne ovat niitä hedelmiä joita vaaditaan.
        Parannuksen teon hedelmiä.

        Ei niin, että tänään tapan ja illalla uhraan syyttömän puolestani, huomenna jatkan tappamista.
        Siinä tuli jo 3 tappoa tai murhaa ja tuomio kasvaa.

        Vaan lopetan tekemästä pahaa ja teen jotain oikeaa ja hyvää.
        Siinä tuli tehtyä parannus ja alttarille tuotiin uhrin sijasta hedelmiä jotka ovat otollisia.

        Sillä jos te uhraatte syyttömän, niin tehdään teillekin.
        tehkää kuten toivotte itsellennekin tehtävän.

        Jos laitat hänen sielunsa vikauhriksi, niin hän saa elää ja nähdä paljon jälkeläisiä.
        Mutta entä sinä joka rikostesi päälle vielä uhraat syyttömän?
        Hänet joka tuli pelastamaan ja näyttämään tietä ja antoi itsensä alttiiksi omiensa puolesta, heidän jotka häntä seuraavat.
        Ellet sinä kuule hänen ääntänsä, etkä seuraa häntä, et ole hänen omansa.
        Vaan silloin sinä hylkäät pelastajasi, tapat hänet ja kutsut päällesi hänen verensä ja vapautat murhaajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala on sanonut, ettei ihmisen ole hyvä olla yksin. Jos rukoilee itselleen aviopuolisoa, niin se on nimenomaan pyrkimystä täyttää jumalan tahto. Jos hän ei siinä auta, silloin hän on sisäisesti ristiriitainen ja valehtelija, joka ei vastaan pyyntöihin edes silloin, kun ne ovat hänen sanojensa mukaan hänen mielensä mukaisiksi muotoiltuja.

        Onhan siellä vaikka mitä muutakin bullshitiä, kuten lupaukset sairauden parantumisista. En tunne yhtäkään pappia, joka olisi onnistunut parantamaan yhdenkään sairaan. Tai herättämään kuolleista.

        Ja kohta taas rientää uskiksia linjoille lässyttämään, että ei siinä oikeasti tarkoiteta parantumista, vaan et se on vaan sellainen kielikuva.

        Pitää aina katsoa kenstä tai kenelle puhutaan. Aadamille Jumala loi Eevan ja Aadamista Jumala sanoi ettei hänen ole hyvä olla yksin. Paavali taas oli yksinäinen ja hyljeksitty mies, ja uskoisin väittää että hän on Jeesuksen jälkeen tärkein henkilö maailmanhistoriassa. Aadam lankesi ja tuli syntiseksi. Paavali oli langennut mutta tuli vanhurskaaksi Jeesuksen kautta. Paljon on tapahtunut tuohon tultaessa. Paavalikin opetti että avioituminen on hyvä asia haureuden syntien välttämiseksi, ja niin se on. Mutta ei kaikille ole vaimoa tai miestä. Se on Jumalan tahto, että vaikka uskovalla on täällä murheita ja vaivoja, hän säilyttää uskon loppuun saakka.

        Sinä et ole lukenut Raamattua koskaan ajatuksella. Se ei ole yksi ilmoitus jonka kaikki kohdat pätevät kaikkiin ihmisiin kaikkina aikoina. Jos haluat tietää mitä Jumala on luvannut sinulle, niin lue Roomalaiskirjeestä - Filemoniin Paavalin kirjeet. Niissä on Jumalan tahto tähän aikaan. Jeesus tuli sen aikaista ja tulevaa Israelia varten, hän itse sanoo niin. Hän ei poistunut Israelista kuin lapsena Egyptiin. Paavalille Jeesus antoi pelastavan sanoman ja opin tähän aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekoja, ne ovat niitä hedelmiä joita vaaditaan.
        Parannuksen teon hedelmiä.

        Ei niin, että tänään tapan ja illalla uhraan syyttömän puolestani, huomenna jatkan tappamista.
        Siinä tuli jo 3 tappoa tai murhaa ja tuomio kasvaa.

        Vaan lopetan tekemästä pahaa ja teen jotain oikeaa ja hyvää.
        Siinä tuli tehtyä parannus ja alttarille tuotiin uhrin sijasta hedelmiä jotka ovat otollisia.

        Sillä jos te uhraatte syyttömän, niin tehdään teillekin.
        tehkää kuten toivotte itsellennekin tehtävän.

        Jos laitat hänen sielunsa vikauhriksi, niin hän saa elää ja nähdä paljon jälkeläisiä.
        Mutta entä sinä joka rikostesi päälle vielä uhraat syyttömän?
        Hänet joka tuli pelastamaan ja näyttämään tietä ja antoi itsensä alttiiksi omiensa puolesta, heidän jotka häntä seuraavat.
        Ellet sinä kuule hänen ääntänsä, etkä seuraa häntä, et ole hänen omansa.
        Vaan silloin sinä hylkäät pelastajasi, tapat hänet ja kutsut päällesi hänen verensä ja vapautat murhaajan.

        Höpöjuttuja nuo sun vikauhrisi. Ei päätä ei häntää. Keksit juttuja omasta päästäsi sitä mukaa kun joudut enemmän ja enemmän alakynteen. Et sä vakuuta ketään. Ei sun puheissas ole voimaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöjuttuja nuo sun vikauhrisi. Ei päätä ei häntää. Keksit juttuja omasta päästäsi sitä mukaa kun joudut enemmän ja enemmän alakynteen. Et sä vakuuta ketään. Ei sun puheissas ole voimaa.

        Sinä et ymmärrä.
        Miksi sinä edes väittelet asioista, joita et tiedä etkä tunne etkä ymmärrä?
        Joko kuulet totuuden äänen tai sitten et.
        Sinä olet menossa kadotukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai nytkö se ei tahdokaan vastata kaikkiin rukouksiin. Miksi rukoilla jumalaa, josta ei tiedä tahtooko se vastata mulle vai ei? Kantsii rukoilla vain sellaista jumalaa, joka tahtoo. Ei ihminen voi uskoa jumalaan, jos ei saa kokemusta siitä, että hän vastaa rukouksiin. Pallo on koko ajan jumalan puolella. Jos hän haluaa mun uskovan, silloin hän vastaa anomuksiini ja siten osoittaa olevansa elävä jumala. Se on ainoa tapa vakuuttaa minut. Jos taas olen hänelle yhdentekevä, silloin hän ei vastaa rukouksiinikaan - ja siinä tapauksessa mun ei kannata rukoilla ensinkään.

        Kyllä hän sinullekin vastaisi kun ensin Jeesukseen uskoisit ja sitä kautta muuttuisit uudeksi ihmiseksi, joka ylipäätään haluaa rukoilla ja oppii rukoilemaan Jumalan mielen mukaan. Jumala on Jeesuksessa lahjoittanut meille syntien anteeksiantamuksen ja iankaikkisen elämän. Mitä noiden rinnalla ovat nämä maalliset asiat joihin sinun mielesi on? Ei sinua kuuntelisi kukaan kun ylpeilisit kuinka Jumala sinua kuulee, jos saisit kaiken sen mitä paha sydämesi juuri nyt halajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hän sinullekin vastaisi kun ensin Jeesukseen uskoisit ja sitä kautta muuttuisit uudeksi ihmiseksi, joka ylipäätään haluaa rukoilla ja oppii rukoilemaan Jumalan mielen mukaan. Jumala on Jeesuksessa lahjoittanut meille syntien anteeksiantamuksen ja iankaikkisen elämän. Mitä noiden rinnalla ovat nämä maalliset asiat joihin sinun mielesi on? Ei sinua kuuntelisi kukaan kun ylpeilisit kuinka Jumala sinua kuulee, jos saisit kaiken sen mitä paha sydämesi juuri nyt halajaa.

        Jeesukseen ei voi uskoa, ellei saa kokemusta siitä, että hän vastaa rukoukseen. Kuten sanoin, pallo on koko ajan jumalalla. Jos hän haluaa mun uskovan itseensä, silloin hän osoittaa sen konkreettisin teoin eli vastaa rukouksiini. En mä ole tänne halunnut syntyä. Jumala on halunnut mun syntyvän, joten se on myös hänestä kiinni, uskonko vai en. Jos hän haluaa mun uskovan, hän vastaa pyyntöihini ja osoittaa siten olevansa elävä jumala. Ei sitä uskoa voi kukaan itse itsestään puristaa. Jos jumala ei vastaa rukouksiin, usko kuolee, koska miksipä sitä rukoilla sellaista jumalaa, joka ei vastaa. Ja vaikeneminen ei ole mikään vastaus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et ymmärrä.
        Miksi sinä edes väittelet asioista, joita et tiedä etkä tunne etkä ymmärrä?
        Joko kuulet totuuden äänen tai sitten et.
        Sinä olet menossa kadotukseen.

        Sinäpä et ole se, joka minua tuomitsee yhtään mihinkään. Sinä haluat vaan alistaa ihmisiä omaan tahtoosi. Et välitä hittojakaan siitä, miten minun käy. Jos jumala puhuu, sitä ei voi olla kuulematta. Ilmeisesti hän ei halua minulle puhua. Se on hänen valintansa minun suhteeni. No samapa se minulle on. En minä ole tänne halunnut syntyä. En ole mitään velkaa kenellekään. Jos jumala haluaa minulta jotain, hänen on ensin vakuutettava mut teoillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesukseen ei voi uskoa, ellei saa kokemusta siitä, että hän vastaa rukoukseen. Kuten sanoin, pallo on koko ajan jumalalla. Jos hän haluaa mun uskovan itseensä, silloin hän osoittaa sen konkreettisin teoin eli vastaa rukouksiini. En mä ole tänne halunnut syntyä. Jumala on halunnut mun syntyvän, joten se on myös hänestä kiinni, uskonko vai en. Jos hän haluaa mun uskovan, hän vastaa pyyntöihini ja osoittaa siten olevansa elävä jumala. Ei sitä uskoa voi kukaan itse itsestään puristaa. Jos jumala ei vastaa rukouksiin, usko kuolee, koska miksipä sitä rukoilla sellaista jumalaa, joka ei vastaa. Ja vaikeneminen ei ole mikään vastaus!

        Eli et halua uskoa. Tuo ettei vastaa rukouksiin on pelkkä tekosyy. Sinä etsisit todisteita ja lukisit sen mitä hän on sinulle kirjoittanut, jos haluaisit uskoa. Itse olen saanut uskovaisena vastauksia mutta en edes rukoillut ennenkuin aloin uskoa. Ei ihminen sanele Jumalalle ehtoja. Sinä olet Raamatun mukaan synteinesi ansainnut kadotustuomion, niin kuin kaikki. Usko on jotain mitä Jumala tahtoo sinulta. Ja jos rukousvastaukset on se mitä sinä tahdot Jumalalta niin sellaista Jumalaa ei ole joka sinun toiveesi aina täyttäisi ja tahtoosi taipuisi. Jos taas tahdot saada syntisi anteeksi ja iankaikkisen elämän, niin se Jumala on, keneltä nuo voit saada.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli et halua uskoa. Tuo ettei vastaa rukouksiin on pelkkä tekosyy. Sinä etsisit todisteita ja lukisit sen mitä hän on sinulle kirjoittanut, jos haluaisit uskoa. Itse olen saanut uskovaisena vastauksia mutta en edes rukoillut ennenkuin aloin uskoa. Ei ihminen sanele Jumalalle ehtoja. Sinä olet Raamatun mukaan synteinesi ansainnut kadotustuomion, niin kuin kaikki. Usko on jotain mitä Jumala tahtoo sinulta. Ja jos rukousvastaukset on se mitä sinä tahdot Jumalalta niin sellaista Jumalaa ei ole joka sinun toiveesi aina täyttäisi ja tahtoosi taipuisi. Jos taas tahdot saada syntisi anteeksi ja iankaikkisen elämän, niin se Jumala on, keneltä nuo voit saada.

        Yrität kääntää sen minun syykseni, ettei jumalasi vastaa rukouksiin. Sorry, ei skulaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrität kääntää sen minun syykseni, ettei jumalasi vastaa rukouksiin. Sorry, ei skulaa.

        No mutta kun minun rukouksiini hän vastaa. Veljeni on hiljattain tullut uskoon rukouksien kautta. Hän siis oli yhtä paatunut kuin itsekin olin. Pilkkasi Jumalaa ja eli elämää häntä vastustaen. Se on Jumalan ihme, että hän nyt uskoo. No eiväthän nämä sinulle ihmeitä ole kun olet sokea ja kuvittelet, että elämässä tärkeintä on, että saa mitä itse vaan haluaa. Toivon ja rukoilen, että Jumala näyttäisi sinullekin miten paha ja inhottava todella olet, niinkuin me kaikki ihmiset, niin ymmärtäisit, että Jeesus ristillä ja kuolleista nousseena on ainoa toivosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala on sanonut, ettei ihmisen ole hyvä olla yksin. Jos rukoilee itselleen aviopuolisoa, niin se on nimenomaan pyrkimystä täyttää jumalan tahto. Jos hän ei siinä auta, silloin hän on sisäisesti ristiriitainen ja valehtelija, joka ei vastaan pyyntöihin edes silloin, kun ne ovat hänen sanojensa mukaan hänen mielensä mukaisiksi muotoiltuja.

        Onhan siellä vaikka mitä muutakin bullshitiä, kuten lupaukset sairauden parantumisista. En tunne yhtäkään pappia, joka olisi onnistunut parantamaan yhdenkään sairaan. Tai herättämään kuolleista.

        Ja kohta taas rientää uskiksia linjoille lässyttämään, että ei siinä oikeasti tarkoiteta parantumista, vaan et se on vaan sellainen kielikuva.

        On sulla oikeus rukoilla aviopuolisoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäpä et ole se, joka minua tuomitsee yhtään mihinkään. Sinä haluat vaan alistaa ihmisiä omaan tahtoosi. Et välitä hittojakaan siitä, miten minun käy. Jos jumala puhuu, sitä ei voi olla kuulematta. Ilmeisesti hän ei halua minulle puhua. Se on hänen valintansa minun suhteeni. No samapa se minulle on. En minä ole tänne halunnut syntyä. En ole mitään velkaa kenellekään. Jos jumala haluaa minulta jotain, hänen on ensin vakuutettava mut teoillaan.

        Minäpä olen juuri se, joka maailman tuomitsee.
        Jos teet jotain mikä ansaitsee tuomion, niin sinut tuomitaan.
        Jos et tee mitään tuomittavaa, ei sinua tuomita.

        Sanoistasi teet tilin kuten kaikki muutkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta kun minun rukouksiini hän vastaa. Veljeni on hiljattain tullut uskoon rukouksien kautta. Hän siis oli yhtä paatunut kuin itsekin olin. Pilkkasi Jumalaa ja eli elämää häntä vastustaen. Se on Jumalan ihme, että hän nyt uskoo. No eiväthän nämä sinulle ihmeitä ole kun olet sokea ja kuvittelet, että elämässä tärkeintä on, että saa mitä itse vaan haluaa. Toivon ja rukoilen, että Jumala näyttäisi sinullekin miten paha ja inhottava todella olet, niinkuin me kaikki ihmiset, niin ymmärtäisit, että Jeesus ristillä ja kuolleista nousseena on ainoa toivosi.

        En edes halua olla uskossa, jos se tekee noin tavattoman omahyväiseksi m*lkuksi kuin millainen vaikutelma susta tulee.

        Vähät minä sinun veljestäsi välitän. Mitä se minuun tulee uskoopa hän tai ei. Se on hänen ja jumalan välinen asia, johon minä en liity mitenkään. Jos jumala haluaa vakuuttaa minut, silloin hänen on keskityttävä minuun itseeni. Ei mua toisten tekemiset vakuuta, sillä niissähän on kyse vain inhimillisistä ihmisten teoista.

        Oot väärässä siinäkin, kun väität kaikkien ihmisten olevan pahoja ja inhottavia. Sä voit ehkä olla, mutta kaikki ihmiset ei oo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En edes halua olla uskossa, jos se tekee noin tavattoman omahyväiseksi m*lkuksi kuin millainen vaikutelma susta tulee.

        Vähät minä sinun veljestäsi välitän. Mitä se minuun tulee uskoopa hän tai ei. Se on hänen ja jumalan välinen asia, johon minä en liity mitenkään. Jos jumala haluaa vakuuttaa minut, silloin hänen on keskityttävä minuun itseeni. Ei mua toisten tekemiset vakuuta, sillä niissähän on kyse vain inhimillisistä ihmisten teoista.

        Oot väärässä siinäkin, kun väität kaikkien ihmisten olevan pahoja ja inhottavia. Sä voit ehkä olla, mutta kaikki ihmiset ei oo.

        Osoitin sinulle vain että minä joka vähät välitin kenestäkään, aloin rukoilla veljenikin puolesta. Huomaatko eron meidän rukousaiheissa? Enkä osoita tätä kehuakseni itselläni, vaan Jeesuksella joka muutoksen on saanut aikaan. Kukaan ihminen ei voi omin voimin näin muuttua.

        Kyllä kaikki ihmiset on pahoja ja inhottavia joskus, tai aika usein. Jokainen on Jumalan kirkkautta vailla ja saa lahjaksi vanhurskauden uskomalla Jeesukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai nytkö se ei tahdokaan vastata kaikkiin rukouksiin. Miksi rukoilla jumalaa, josta ei tiedä tahtooko se vastata mulle vai ei? Kantsii rukoilla vain sellaista jumalaa, joka tahtoo. Ei ihminen voi uskoa jumalaan, jos ei saa kokemusta siitä, että hän vastaa rukouksiin. Pallo on koko ajan jumalan puolella. Jos hän haluaa mun uskovan, silloin hän vastaa anomuksiini ja siten osoittaa olevansa elävä jumala. Se on ainoa tapa vakuuttaa minut. Jos taas olen hänelle yhdentekevä, silloin hän ei vastaa rukouksiinikaan - ja siinä tapauksessa mun ei kannata rukoilla ensinkään.

        No mitä sinä häviätkään, rukoilemalla?

        Jos uskot Jumalaan tai tahdot uskoa, niin rukoilet, ja pidät lähtökohtana, että Hän on. Mutta rukoilet vain nöyrällä sydämellä, ymmärtäen, ettei kaikki toiveesi, siis niiden toteutuminen ehkä olisikaan hyväksi itsellesi, tai jollekulle toiselle. Eli rukouksesi on oltava vain nöyrä toive, ja pyyntö toteuttaa se toiveesi on lähdettävä siitä, että "toteutukoo Sinun tahtosi" .
        Ja toteutetukoon minun toiveeni vain jos se on hyvä ratkaisu, kaikille.


    • Anonyymi

      Kerro minkälaista apua tarvitset, ihan konkreettisesti!

    • Anonyymi

      Noista toi jälkimmäinen vaihtoehto ois varmaan fiksuin jos et kerta itse itseäsi osaa auttaa

      • Anonyymi

        Toivon sinulle samaa, silloin sinun silmäsi ehkä aukeavat.


    • Anonyymi

      Taas kukkaset nuo. Laulu. Tunniste.

    • Anonyymi

      Melko ryhdikäs vaikka valoverhoiila saisi pimeyttä.

    • Anonyymi

      Paha tapa. Mutta jos se helpottaa niin yritä vielä itse. Jo-Joks vaan.

    • Anonyymi

      Auttoiko rukoilu aloittajaa?

    • Anonyymi

      Miks sulla on paha olla?

    • Anonyymi

      Ei ollut ytimekäs. Kuinka voit luulla että se kullaan kun ei ole luultavasti kuulijankaan mieleen?

    • Anonyymi

      Ei nää seireenit kuule niin helpolla päästä, ne kiduttaa kaipailuttaa itteään niin että nääntyy! Ja nauttivat siitä vielä niin et oksat pois! Sadisteja ne on.

      - Kaipailun riuduttama elävä ja kuollut -

    • Anonyymi

      Kaikki menee paremmin, ja toivoisin rauhaa maan päälle, sitä toivon,

      • Anonyymi

        Mutta silloin pitäisi olla se rauhantekijä.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1981
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      143
      1458
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe