Tykkäätkö mies tästä linnasta? Voisitko kuvitella asuvasi siellä?
Harmi, että on noin böndellä, hulluksihan tuola tulee. Jos on jo valmiiksi hullu, niin olisi kyllä mahtava yksityinen mielisairaala.
Voitko ostaa meille ton? Haluun sen oikeesti.
https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/h%C3%A4meenkyr%C3%B6/17382206?utm_source=tori&utm_medium=banner&utm_campaign=OTAS_B2C_dyn&utm_content=katsotuimmat_pros_suomi_karuselli
Tykkäätkö mies tästä?
65
654
Vastaukset
- Anonyymi
On niin monta että ei kaikkeen ehdi.
- Anonyymi
Minä voin asua tuola. Saat sitten itse mennä ja tulla mielesi mukaan.
Suhdekkin pysyy hyvänä, kun ei kaikkea aikaa vietetä yhdessä.
- Anonyymi
On kyllä hyvä kokonaisuus tämä
- Anonyymi
Eikö vaan, todella kaunis talo, ihan rakastuin!
Hyvät vibat.
- Anonyymi
Ei löydä jos karkuun lähtee
- Anonyymi
Jos laittaa seurantarannekkeen, niin löytyy..
Ja kyllä minä pysyn kotona, aina:)) Melkein täytyy repiä ovesta väkisin ulos, että suostun johonkin lähtemään. Tykkään tutuista paikoista.
- Anonyymi
Mahdollinen talohan se on...
- Anonyymi
😃
Juuri sopiva rasia missä voit minua säilyttää! Ja minullahan on jo huonekalutkin tuonne, paaaaaljon hienommat kun noilla ihmisillä.
😂
- Anonyymi
Perhe asuisi asuntovaunussa pihalla.
- Anonyymi
Ei tarvi, ei noin uudessa talossa kummittele. Vielä..
- Anonyymi
En haluaisi joutua siivoamaan tuon kokoista taloa, kiinteistövero ja lämmityskulut myös rasitteena.
- Anonyymi
On ollut paljon isoja taloja kaupan nyt. Varmasti on rasitteita.
Yksi nätti tavallinen omakotitalokin maksoi alle 40 000 € Itä-Suomessa. Ihana pihakin!
Kyllähän se siivous vie aikaa, mutta kyllä nyt päivän viikosta voi siivoukseen laittaa jos on noin hieno talo. Ja sitten vaikka pelkkä imurointi siivouspäivien välissä.
Minulle koti on ihan kaikki kaikessa💝 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ollut paljon isoja taloja kaupan nyt. Varmasti on rasitteita.
Yksi nätti tavallinen omakotitalokin maksoi alle 40 000 € Itä-Suomessa. Ihana pihakin!
Kyllähän se siivous vie aikaa, mutta kyllä nyt päivän viikosta voi siivoukseen laittaa jos on noin hieno talo. Ja sitten vaikka pelkkä imurointi siivouspäivien välissä.
Minulle koti on ihan kaikki kaikessa💝Vuodessa 52 päivää siivoukseen. Ei kiitos, vaikka talo on kyllä upea.
Koti on elämän perusta, se pitää olla toiveiden mukainen, mutta itselle on riittänyt hieman pienempi linna.
Talossa pitää olla järkevät asumiskustannukset, niin asuminen on turvattua kaikissa tilanteissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuodessa 52 päivää siivoukseen. Ei kiitos, vaikka talo on kyllä upea.
Koti on elämän perusta, se pitää olla toiveiden mukainen, mutta itselle on riittänyt hieman pienempi linna.
Talossa pitää olla järkevät asumiskustannukset, niin asuminen on turvattua kaikissa tilanteissa.Olen samaa mieltä. Säälittää ihmiset jotka joutuneet sähkötilanteen vuoksi luopumaan kodeistaan, todella kurjaa, mutta mistäpä nyt tuollaista tietäisi.
Varmasti on ihan käsittämätön energialasku tuossa talossa.
Suurin tekijä siivouksen suhteen on asukkaiden lukumäärä ja elintavat, ei asunnon koko.
Tuollainen linna, miljoonan talo kuluineen, niin eiköhän ostajalla ole silloin myös varaa viikkosiivoukseenkin..ainakin pitäisi olla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Säälittää ihmiset jotka joutuneet sähkötilanteen vuoksi luopumaan kodeistaan, todella kurjaa, mutta mistäpä nyt tuollaista tietäisi.
Varmasti on ihan käsittämätön energialasku tuossa talossa.
Suurin tekijä siivouksen suhteen on asukkaiden lukumäärä ja elintavat, ei asunnon koko.
Tuollainen linna, miljoonan talo kuluineen, niin eiköhän ostajalla ole silloin myös varaa viikkosiivoukseenkin..ainakin pitäisi olla.Juu, asukkaat vaikuttaa siivouksen tarpeeseen, mutta pöly on ihmeellistä, sitä laskeutuu huoneen kaikille pinnoille, vaikka huone ei olisi edes käytössä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, asukkaat vaikuttaa siivouksen tarpeeseen, mutta pöly on ihmeellistä, sitä laskeutuu huoneen kaikille pinnoille, vaikka huone ei olisi edes käytössä.
Tiedän, mulla on tummia huonekaluja😅
Joka päivä pitäisi pyyhkiä pölyt, enkä todellakaan pyyhi. Jostain luin, että pöly muka tulisi ihmisestä eikä luonnossa ole pölyä Kai jotain maapölyä, muttei sellaista kun huoneissa.
- Anonyymi
Haluan isomman ja paskemman ja enemmän mettäsä.
- Anonyymi
Minäkin tykkään vanhoista taloista. Varhaislapsuutta lukuunottamatta olen aina asunut vanhoissa taloissa. Niissä on ne juttunsa kuten v.tulliset kosteusvauriot eli home, huono ilmastointi ja vetoisuus.
Asun talossa jossa on kosteusongelmia, eikä yhtään ole romanttista, vaan kamalaa kun joutuu pelkäämään terveytensä puolesta ja pesemään seiniä kloritella.
Tykkään itse tuommoisista klassikkotaloista jotka on vähän vanhan tyylisiä. Tämähän on aika iso talo mikä linkissä on. Pohjaratkaisu on kyllä vähän epäesteettinen ja liikaa kaikenmaailman komeroita ja muita kulmia, enkä tykkää avokeittiöstä, suorastaan inhoan niitä. Noin iso kodinhoitohuonekkin on ihan älytön. Varsinainen huonepinta-ala jää vähän niukaksi talon kokoon nähden.
Kannustalon Aurora on myös hieno talo ja vähän pienempi.
Antiikkitalokin olisi hieno, jos se olisi todella vanha. Siihen voisin panostaa työtä, mutta sellaiset talot ovat harvinaisia.
Saahan sitä köyhä friidu unelmoida😚 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin tykkään vanhoista taloista. Varhaislapsuutta lukuunottamatta olen aina asunut vanhoissa taloissa. Niissä on ne juttunsa kuten v.tulliset kosteusvauriot eli home, huono ilmastointi ja vetoisuus.
Asun talossa jossa on kosteusongelmia, eikä yhtään ole romanttista, vaan kamalaa kun joutuu pelkäämään terveytensä puolesta ja pesemään seiniä kloritella.
Tykkään itse tuommoisista klassikkotaloista jotka on vähän vanhan tyylisiä. Tämähän on aika iso talo mikä linkissä on. Pohjaratkaisu on kyllä vähän epäesteettinen ja liikaa kaikenmaailman komeroita ja muita kulmia, enkä tykkää avokeittiöstä, suorastaan inhoan niitä. Noin iso kodinhoitohuonekkin on ihan älytön. Varsinainen huonepinta-ala jää vähän niukaksi talon kokoon nähden.
Kannustalon Aurora on myös hieno talo ja vähän pienempi.
Antiikkitalokin olisi hieno, jos se olisi todella vanha. Siihen voisin panostaa työtä, mutta sellaiset talot ovat harvinaisia.
Saahan sitä köyhä friidu unelmoida😚Onko köyhillä niinku oikeastaan varaa ees unelmiin, mitä trollimän sanoo tähän? Myös muut darwinistit voi vastata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko köyhillä niinku oikeastaan varaa ees unelmiin, mitä trollimän sanoo tähän? Myös muut darwinistit voi vastata
No eikös unelmien pointti ole juuri se ettei ne maksa mitään?? Parempi kysymys lienee, miksei sulla ole niihin varaa kuitenkaan?
Komea on.
- Anonyymi
On todella. Otin kuvat talteen, niin voin ihailla☺️
Kiva piirre oli, että päämakuuhulne oli noinkin tilava. Sisäratkaisuissa oli jotain hieman ranskalaista, vaikka purkaisin kyllä varmaan seinän pari.
Miksiköhän talo myydään, vähän surullista ehkä. Anonyymi kirjoitti:
On todella. Otin kuvat talteen, niin voin ihailla☺️
Kiva piirre oli, että päämakuuhulne oli noinkin tilava. Sisäratkaisuissa oli jotain hieman ranskalaista, vaikka purkaisin kyllä varmaan seinän pari.
Miksiköhän talo myydään, vähän surullista ehkä.No sepä on kyllä surullista, ettei joku sitten saanutkaan asua tuossa...
Voihan olla kallista ylläpitää. Tuon voisi sisustaa vaikka miten upeesti myös.- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No sepä on kyllä surullista, ettei joku sitten saanutkaan asua tuossa...
Voihan olla kallista ylläpitää. Tuon voisi sisustaa vaikka miten upeesti myös.Niin aika vähän aikaa:((
Niin voisi sisustaa, hieman tyhjän näköisiä tiloja vaikka tietysti ne on kuvausta varten stailattu.
Ikkunat on erityisen hienot, isot ja alareunat lähellä lattiaa. Verhot ovat hyvin kauniit, sopivat hienosti.
Vessoja ihan liikaa. Kolme paskapunttua yläkerrassa ja päämakuuhuoneen kylpyhuoneessa KAKSI VIEREKKÄIN🤢😵
Talo on tyyliltään hyvin romanttinen, aivan ihana, mutta liika on liikaa..
Onkohan sen rakentaneet hyvin rakastunut pari? Anonyymi kirjoitti:
Niin aika vähän aikaa:((
Niin voisi sisustaa, hieman tyhjän näköisiä tiloja vaikka tietysti ne on kuvausta varten stailattu.
Ikkunat on erityisen hienot, isot ja alareunat lähellä lattiaa. Verhot ovat hyvin kauniit, sopivat hienosti.
Vessoja ihan liikaa. Kolme paskapunttua yläkerrassa ja päämakuuhuoneen kylpyhuoneessa KAKSI VIEREKKÄIN🤢😵
Onkohan sen rakentaneet hyvin rakastunut pari?Ainakin hyvä kallis maku tällä rakennuttajalla ollut. Voisin kuvitella, että jos itselläni olisi rahaa, niin vetäisin ihan yhtä överiksi... Kai jonkun linnan ihan oikeasti pykäisin pystyyn. Paljon kynttelikköjä, iso takka... yms kaikkea siistiä. Vähän keskiaikaista yms.
Anonyymi kirjoitti:
Niin aika vähän aikaa:((
Onkohan sen rakentaneet hyvin rakastunut pari?Ainakaan tuolla ei tarvitsisi kenenkään odotella vessavuoroja. :)
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ainakin hyvä kallis maku tällä rakennuttajalla ollut. Voisin kuvitella, että jos itselläni olisi rahaa, niin vetäisin ihan yhtä överiksi... Kai jonkun linnan ihan oikeasti pykäisin pystyyn. Paljon kynttelikköjä, iso takka... yms kaikkea siistiä. Vähän keskiaikaista yms.
Todella hyvä, huolella valittu ja valmistettu kaikki yksityiskohdat. Mut vähän tuntuu, ettei feng shui ole ihan kohdillaan. Sellainen voi aiheuttaa riitojakin, jopa eron!
Joten ehkä jatkan kuitenkin vielä talon etsintää mielikuvituskaivattuni kanssa😁🫠😄
Vähemmän paskapunttuja, enemmän tilaa energian virrata esteettömästi! - Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ainakaan tuolla ei tarvitsisi kenenkään odotella vessavuoroja. :)
Itse lykkäisin vessan jonnekkin kauas ja piiloon. Yksi kumpaankin kerrokseen erilleen muista tiloista.
Anonyymi kirjoitti:
Itse lykkäisin vessan jonnekkin kauas ja piiloon. Yksi kumpaankin kerrokseen erilleen muista tiloista.
Ei tullut katsottua, missä ne tuossa sijaitsi... Eikö ne yleensä ole aika lähellä ulko-ovea taikka eteisessä? Että pääsee nopeasti, kun kuitenkin on se jumalaton hätä, kun pääsee vihdoin kotiin...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei tullut katsottua, missä ne tuossa sijaitsi... Eikö ne yleensä ole aika lähellä ulko-ovea taikka eteisessä? Että pääsee nopeasti, kun kuitenkin on se jumalaton hätä, kun pääsee vihdoin kotiin...
😆😆😆
Alakerran vessa näytti olevan aika vaikeassa paikassa ja yläkerrassakin käynti vessoihin vain huoneista.
Kuten sanottu, liikaa vessoja, tässä niistä nyt keskustellaan! Anonyymi kirjoitti:
😆😆😆
Alakerran vessa näytti olevan aika vaikeassa paikassa ja yläkerrassakin käynti vessoihin vain huoneista.
Kuten sanottu, liikaa vessoja, tässä niistä nyt keskustellaan!Nuo vierekkäiset pöntöt on kyllä huvittava. Siinä sitten pariskunta, joka ei osaa olla erossa hetkeäkään, voi käsikädessä tehdä tarpeitansa... 😆
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Nuo vierekkäiset pöntöt on kyllä huvittava. Siinä sitten pariskunta, joka ei osaa olla erossa hetkeäkään, voi käsikädessä tehdä tarpeitansa... 😆
Hyi ei ei ei. .🫣🤣🤣🤣 käsi kädessä!!!!
Siinä kyllä romantiikka karisee, kun toinen vääntää tortut vieressä.
Muutenkin noin hieno kylpyhuone, niin parempi olisi, jos wc olisi oven takana eikä tuon seinän.
Vähän lekaa ja hyvä putkimies, niin romantiikka säilyy! Siirtäisin vessan verran seinää sisemmäksi ja pois kokonaan nuo kaksi punttua, siinähän on toisella puolenkin seinää jo wc .
Tai ehkä kiinteät vaatekomerot makuuhuoneeseen ja pois kerroksen muut vaatehuoneet.
⚒️🪚🗡 Anonyymi kirjoitti:
Hyi ei ei ei. .🫣🤣🤣🤣 käsi kädessä!!!!
Siinä kyllä romantiikka karisee, kun toinen vääntää tortut vieressä.
Muutenkin noin hieno kylpyhuone, niin parempi olisi, jos wc olisi oven takana eikä tuon seinän.
Vähän lekaa ja hyvä putkimies, niin romantiikka säilyy! Siirtäisin vessan verran seinää sisemmäksi ja pois kokonaan nuo kaksi punttua, siinähän on toisella puolenkin seinää jo wc .
Tai ehkä kiinteät vaatekomerot makuuhuoneeseen ja pois kerroksen muut vaatehuoneet.
⚒️🪚🗡Oikeastaan jännä, että tuollaisia "virheitä" ja suunnittelun kukkasia löytyy noin hienosta talosta.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Oikeastaan jännä, että tuollaisia "virheitä" ja suunnittelun kukkasia löytyy noin hienosta talosta.
No heille runsaat märkätilat ja jättikeittiö ja kodinhoitohuone on olleet jostain syystä todella tärkeitä. Yhdistäisin kodinhoitohuoneen ja keittiön, vaikka nykyiseen kodinhoitohuoneeseen, niin sitten talon päätyyn jäisi toinen iso ja komea tila ja keittiö olisi sivussa kuten vanhoissa taloissa kun vielä oli palvelijoita eikä keittiö ollut mikään olohuone.
Mitä ihmettä noihin kaikkiin kaappeihin edes riittää laitettavaksi? Talossa on myös kellari, koska on ikkunat sinne. Sinnekkin voisi tehdä varaston ja kodinhoitohuoneen.
Yläkerrassakin vlisi päädyn huoneet yhdistää yhdeksi isoksi huoneeksi.
Kauhea sekamelsks kun yritetään yhdistää romantiikkaa ja lapsiperhearkea. Anonyymi kirjoitti:
No heille runsaat märkätilat ja jättikeittiö ja kodinhoitohuone on olleet jostain syystä todella tärkeitä. Yhdistäisin kodinhoitohuoneen ja keittiön, vaikka nykyiseen kodinhoitohuoneeseen, niin sitten talon päätyyn jäisi toinen iso ja komea tila ja keittiö olisi sivussa kuten vanhoissa taloissa kun vielä oli palvelijoita eikä keittiö ollut mikään olohuone.
Mitä ihmettä noihin kaikkiin kaappeihin edes riittää laitettavaksi? Talossa on myös kellari, koska on ikkunat sinne. Sinnekkin voisi tehdä varaston ja kodinhoitohuoneen.
Kauhea sekamelsks kun yritetään yhdistää romantiikkaa ja lapsiperhearkea.Kerrankin olisi talossa tilaa omille tavaroille tuolla... Ja jäisi tilaa vielä kovasti, kun omat romut mahtuisi johonkin pariin huoneeseen. Sitten olisi paljon tilaa haalia lisää rompetta... Voi kamala sitä sitten joskus vuosikymmenten päästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauhea sekamelsks kun yritetään yhdistää romantiikkaa ja lapsiperhearkea.” Kauhea sekamelsks kun yritetään yhdistää romantiikkaa ja lapsiperhearkea.” It blows right?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Kauhea sekamelsks kun yritetään yhdistää romantiikkaa ja lapsiperhearkea.” It blows right?
No sehän nyt ei vaan yksinkertaisesti toimi.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kerrankin olisi talossa tilaa omille tavaroille tuolla... Ja jäisi tilaa vielä kovasti, kun omat romut mahtuisi johonkin pariin huoneeseen. Sitten olisi paljon tilaa haalia lisää rompetta... Voi kamala sitä sitten joskus vuosikymmenten päästä.
Kyllä jos pitkään asuu jossain, niin kamaa kertyy ja kertyy, ellei sitten todella aktiivisesti lahjoita pois.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä jos pitkään asuu jossain, niin kamaa kertyy ja kertyy, ellei sitten todella aktiivisesti lahjoita pois.
Jep, ja minä en osaa luopua mistään... Edelleen löytyy vuosikymmeniä vanhoja juttuja.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Nuo vierekkäiset pöntöt on kyllä huvittava. Siinä sitten pariskunta, joka ei osaa olla erossa hetkeäkään, voi käsikädessä tehdä tarpeitansa... 😆
Fiksua, molemmille omat pystyt, mutta miksi kuvittelet, että niissä pitäisi yhtaikaa istua?
- Anonyymi
Iso upea talo kyseessä.Kartano tunnelman saa aikaan,kun astuu pääovesta sisään.Hienot,tilavat ja korkeat huoneet.Mietin vaan,onko tuolla koskaan kukaan asunut?Vai onko se ollut edustuskäytössä tai vuokrattavana?Näyttää kuvan perusteella,että talossa on talon ruhtinaallinen henki kuitenkin tallella.Vaikka talo olisi ollut välillä tyhjillään ilman asukkaita.
Hinta on mielestäni liian korkea!Vaikka on hieno talo ja upeat maisemat ympärillä.Ja vihreä luonto ja vesi,jotka tekee paikasta vielä entistä arvokkaan.- Anonyymi
Voihan se olla, että on tehty myyntitarkoituksessa ja asuttu vaan vähän aikaa, niin verot helpottuu myytäessä.
On hieno ja arvokas tunnelma! Ja upea julkisuvu aivan täydellinen! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan se olla, että on tehty myyntitarkoituksessa ja asuttu vaan vähän aikaa, niin verot helpottuu myytäessä.
On hieno ja arvokas tunnelma! Ja upea julkisuvu aivan täydellinen!Se voi olla niin kuin sanot.Mutta harmi jos tuon näköinen talo on tyhjillään.Talo ei ole samanarvoinen ilman sen asukkaita.Talot tehdään yleensä asuttavaksi.Eikä vaan ihailtavaksi lehtien palstoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se voi olla niin kuin sanot.Mutta harmi jos tuon näköinen talo on tyhjillään.Talo ei ole samanarvoinen ilman sen asukkaita.Talot tehdään yleensä asuttavaksi.Eikä vaan ihailtavaksi lehtien palstoilla.
Totta, totta. Talo kaipaa asujia.
Tämä talo sopisi yhden ihmisen kodiksi. Ja vaikka viisi kissaa!
Omaan makuun, tuolla on aivan liikaa valkoista joka paikassa. Tykkään tummemmista väreistä sisustuksessa. Tummasta puusta yms. Jopa ihan mustastakin.
- Anonyymi
Voisit maalata sen mustaksi!
Anonyymi kirjoitti:
Voisit maalata sen mustaksi!
Koko talon?! No se voisi olla vähän liian synkkää... Vaikka kyllä kirjahyllyn päältä löytyisi kalloja ja muuta kummallista.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Koko talon?! No se voisi olla vähän liian synkkää... Vaikka kyllä kirjahyllyn päältä löytyisi kalloja ja muuta kummallista.
Siinähän on potentiaalia😆!
Anonyymi kirjoitti:
Siinähän on potentiaalia😆!
Yksin asuu, niin saa päättää millaisia hirvityksiä talosta löytyy...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Yksin asuu, niin saa päättää millaisia hirvityksiä talosta löytyy...
En muuten uskaltaisi asua maalla yksin.
Anonyymi kirjoitti:
En muuten uskaltaisi asua maalla yksin.
Minä uskaltaisin kyllä. Oon asunut maalla, ja nyt pitkään yksin. En tosin omakotitalossa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Minä uskaltaisin kyllä. Oon asunut maalla, ja nyt pitkään yksin. En tosin omakotitalossa.
Mulla menis järki. Jotenkin koen vaikeaksi, että edes hetkeksi jäisin yksin taloon tai talo jäisi vartioimatta, enkä tasan uskaltaisi mennä pihalle.
Apua...siis jos mies onkin nyt jo ostanut ja nyt tää!!😦
Hei mies voinko vielä vaihtaa, et haluunkin sen kattohuoneiston?? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla menis järki. Jotenkin koen vaikeaksi, että edes hetkeksi jäisin yksin taloon tai talo jäisi vartioimatta, enkä tasan uskaltaisi mennä pihalle.
Apua...siis jos mies onkin nyt jo ostanut ja nyt tää!!😦
Hei mies voinko vielä vaihtaa, et haluunkin sen kattohuoneiston??Naiset on usein pelkojensa vankeja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset on usein pelkojensa vankeja.
Vietin yhdessä vaiheessa elämääni jonkin aikaa maalla.
Kaksi kertaa jouduin vähän ahdistumaan, vaikken edes ollut yksin talossa asumassa.
Ensimmäisellä kerralla yksi naapureista, poikamies joka minuun kovasti ihastui ja aina änkesi jutuille ja pihaan, niin tuli väkisin taloon sisälle juovuksissa kun olin yksin paikalla ja vaikka kielsin. Tapaus järkytti minua niin, etten edes muista miten hän kuitenkin lopulta lähti. Myöhemmin tietysti soitettiin poliisit.
Toisella kerralla, kun olin kylätoimikunnan mukana järjestämässä tapahtumaa, niin yksi mies vaan seisoi ja tuijotti minua koko tapahtuman ajan ja kun lähdin toisen naisen kanssa autolla hakemaan tavaraa, niin mies meni autoonsa ja alkoi ajaa hiljaa perässämne ilmeisenä tarkoituksena saada selville missä asuin. Onneksi kuitenkin olimme vain menossa alueen toisella puolen sijaitsevaan rakennukseen ja mies joutui luopumaan yrityksestään ja hän ajoi pois.
Niin että kattohuoneisto tai kameravalvottu Tammisaari, kiitos:)
- Anonyymi
Hugs linna on mulla omalla maalla Linnanherra oon kaikkea oon kaikkea teen hoo.
- Anonyymi
Hoi jos olet musta olet kaikille tunnettu.
- Anonyymi
Sauna se lämpenee mies poistuu kohta
- Anonyymi
Toivottavasti on hyvät löylyt. Nyt voisikin jo taas vähän itsekkin rauhoittua...😝
- Anonyymi
Mulle voi kans ostaa, mutta ihan silleen niinku erillisesti, kiitos ätmi yleisistä vinkeistä kaikille. Onpa käytännöllistä
- Anonyymi
Voin palkata sut semmoiseksi kiukkuiseksi kyökkipiiaksi joka aina v..tuilee kun siltä.pyytää jotsin. Kyllähän nyt sellainen pitää olla, eikä kukaan tule lahellekkään minun taloa jos SINÄ olet siellä😁
Ei tarvi sitten nähdä vaivaa kylätoimikunnan kahvittamisestaan sen yhden kerran jälkeen kun näkivät pirullisen virneesi kun kannoit skonssit teepöytään.
- Anonyymi
Pinnat menisi uusiksi. Liian kallista.
- Anonyymi
Ehkä parempi, että joka sen ostaa jolle kelpaa sellaisenaan, niin hyvää työtä on kuitenkin tehty.
- Anonyymi
Tykkään kaikista linnoista kirkoista arkkitehtuurista.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä802799Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2931610Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461517- 871361
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4011339Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3961273Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381017Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik2979Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun329854Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden254832