olen siis 16vuotias poika ja harrastan jääkiekkoa/urheilua muutenkin paljon.
leposykkeeni on n. 58-70 ja pitäisin tuota ihan normaalina.
Kuitenkin, kun esim. kävelen tai vaikka nousen hakemaan vettä kotona niin sykkeeni nousee apple watchin mukaan jopa 115. syke kuitenkin siis laskee istahtamisen jälkeen jo noin 10 sekunnissa 70neen
myös juoksulenkeillä missä vauhtini on 5'30/km sykkeeni pysyy yli 190ssä.
osaisiko joku nero tulkita ja kommentoida mietteensä mielenrauhaksi :)
pitäisikö olla huolissani sykkeestäni
Anonyymi-ap
2
206
Vastaukset
- Anonyymi
Stressi ja ahdistus voivat nostaa leposykettä. Kuulostaa siltä että stressaan seisomaan noususta jolloin leposykkeesi nousee koska olet tehnyt seisomaan noususta itsellesi ongelman jolloin sykkeesi nousee. Ole ihan huoleti ja älä seuraa sitä sykettä koko ajan . Tuollainen stressaaminen leposykkeestä vaan aiheuttaa ongelmia. Koko ajan ei tarvitse seurata leposykettä mikä sulla on muuten ihan hyvä ja normaali. Joten lopeta stressaaminen ja sen tuoma ahdistus jolloin leposykkeesi varmasti pysyy normaalialueella kun menet juomaan vettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868573
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264698- 504208
- 593752
- 513206
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362117