Skdl miehet

Anonyymi-ap

Onko luvialla kommunisteja?Aikoinaan niitä satusetiä oli pesiytynyt luvialle, lava mosseilla ajeltiin ja 5 litraa satasella ne muistaakseni kulutti pensaa ja öljyä ne ei vienyt yhtään, mitä nyt hiukan alleen tiputti. Nyt kylillä liikkuu thaimaassa tehtyjä rager lava -autoja, niin ne ajat muuttuu.

12

715

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On niitä vieläkin venäläisine akkoineen, joita tänne muinoin urakalla laahattiin Leningradista. Osa kyllä vaihtanut maailmankatsomustaan avioiduttuaan kepulaisen kanssa.

      • Anonyymi

        Tuskinpa kukaan aatteen puolesta avioliittoon on mennyt, sukurutsauksen pelkoa se on, että kaukaa haetaan. Luvialla kun on lähinnä kokoomuslaisten piirissä nähtävissä kauheat seuraukset siitä mitä saadaan aikaan kun lähisukulaiset naivat keskenään, vissiin omaisuuttaan pyrkineet suojaamaan ja kartuttamaan. Ennen Luviallakin oli tapana että isäntä "korkkasi"keittiöpiian ja jos piika tuli raskaaksi rengi joutui naimisiin, joten heidänkin jälkeläisiäkin on syytä varoa, ettei tietämättä nai omaa sukuaan. Parempi hakea kaukaa, nyt on Ukrainan sotaleskiä ja Thaimaan marjanpoimijoita hyvin saatavilla, kuka nyt aviopuolisoa itselleen haluaa, näyttää noita "sateenkaari"ihmisiäkin Luvialla olevan yllinkyllin, ainakin Laitakarin mäellä oli taannoin ja vapaita suhteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa kukaan aatteen puolesta avioliittoon on mennyt, sukurutsauksen pelkoa se on, että kaukaa haetaan. Luvialla kun on lähinnä kokoomuslaisten piirissä nähtävissä kauheat seuraukset siitä mitä saadaan aikaan kun lähisukulaiset naivat keskenään, vissiin omaisuuttaan pyrkineet suojaamaan ja kartuttamaan. Ennen Luviallakin oli tapana että isäntä "korkkasi"keittiöpiian ja jos piika tuli raskaaksi rengi joutui naimisiin, joten heidänkin jälkeläisiäkin on syytä varoa, ettei tietämättä nai omaa sukuaan. Parempi hakea kaukaa, nyt on Ukrainan sotaleskiä ja Thaimaan marjanpoimijoita hyvin saatavilla, kuka nyt aviopuolisoa itselleen haluaa, näyttää noita "sateenkaari"ihmisiäkin Luvialla olevan yllinkyllin, ainakin Laitakarin mäellä oli taannoin ja vapaita suhteita.

        Sateenkaari-ihmiset eivät lisäänny keskenään, vaikka Vihreitten puoluetoimistosta toisin väitetäänkin. Biologinen mahdottomuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sateenkaari-ihmiset eivät lisäänny keskenään, vaikka Vihreitten puoluetoimistosta toisin väitetäänkin. Biologinen mahdottomuus.

        Totta eivät lisäänny keskenään, mutta toisten ihmisten lapsia niillä on lupa adoptoida ja opettaa omille tavoilleen.


    • Anonyymi

      Ketjun aloittajalle tiedoksi. Kyllä niitä itäautoja kayttivät muutkin kuin vasemmalle kallellaan olevat, tai kommunistit. Esimerkiksi Saharin kartanon isäntä vaimoineen, niin kauan kuin muistan Moskovitsiä ja Ladaa. Hän sanoi jos joku siitä huomautti, että se on hänelle työkone siinä missä traktorikin ja sopii hyvin pelto ja metsäteille, on sopiva maavara ja tehoa sopivasti, sekä sopiva hinta. Huviajelua hän ei paljon harrasta joten kalliimpaa ei tarvita. Samoin eräs metsänomistaja käytti Lada Nivaa sanoi että se jatkaa siitä mihin moni muu auto hyytyy, pensaa kyllä kuluu mutta se oli siihen aikaan ihan järkevässä hinnassa, joten se siitä.

      • Anonyymi

        Lada olikin aikoinaan loistoauto. 1980-luvun kovina pakkastalvina lähti aina muitta mutkitta käyntiin. Ja ei, en ole minäkään kommunisti, persu enkä edes venäjämielinen. Se Ladasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lada olikin aikoinaan loistoauto. 1980-luvun kovina pakkastalvina lähti aina muitta mutkitta käyntiin. Ja ei, en ole minäkään kommunisti, persu enkä edes venäjämielinen. Se Ladasta.

        Ladahan oli aikanaan maamme levinnein auto, nimittäin eniten levinnyt teittenvarsille ja peltojen pientareille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ladahan oli aikanaan maamme levinnein auto, nimittäin eniten levinnyt teittenvarsille ja peltojen pientareille.

        Entisajan Audi🤣


    • Anonyymi

      Kommarit ja sairaan pihit maajussit niillä ajeli, tietenkin lavamallilla kun valtio makso se jussille.

      • Anonyymi

        Ajelisin vieläkin jos niitä vain saisi, järkeviä käyttöautoja. Nykyajan työtävieroksuva nuorisokin näyttää siirtyneen ikivanhoihin BMW ja Mersun raatoihin joita turkkilaiset autokauppiaat ja mustalaiset trokaavat tänne Saksasta ja Ruotsista ja iskä tottakai maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajelisin vieläkin jos niitä vain saisi, järkeviä käyttöautoja. Nykyajan työtävieroksuva nuorisokin näyttää siirtyneen ikivanhoihin BMW ja Mersun raatoihin joita turkkilaiset autokauppiaat ja mustalaiset trokaavat tänne Saksasta ja Ruotsista ja iskä tottakai maksaa.

        Eläkkeelle jääneet johtajatkin niitä Saksasta laahaavat, jotta ihmiset luulisivat, että rahaa on. Kilpaa kiillottavat köyhäntappotähtäimiään (Mersun "johtotähti").


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe