Oletko Sinä, juuri Sinä siellä lopettanut autosi ja veneiden ja muiden härveleidesi tankkauksen teboililla, kuten pitäisi vedoten julmaan hyökkäyssotaan. Itse olen koko konfliktin aikana, jouduin yhden kerran tankkaamaan 5 eurolla teboilin kylmäasemalla, muuten olisi matkanteko tyssännyt.
Se on itselläni ainoa kerta ja boikottiin meni teboil huoltamot muutenkin.
Olen vähän ylpeä itsestäni asian suhteen.
Tankkaus teboililla
25
1057
Vastaukset
- Anonyymi
Sama varmaan Shellistille, joka edelleen tahkoaa rahaa Venäjällä
- Anonyymi
Yksi lysti kunhan saa menovettä tankkiin
- Anonyymi
Itsellä on onneksi järkevämpiä syitä olla ylpeä itsestäni. Mutta on kai tuokin parempi kuin ei mitään.
- Anonyymi
toki voit kertoa hieman lisää JN hieman lisää.
- Anonyymi
Onhan se. Kun ei aseta rimaa liian korkealle heti aluksi niin eipähän tippuminen satu niin paljon.
On minullakin paljonkin ylpeyden aiheita, mutta pienistä teoista kaikki lähtee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se. Kun ei aseta rimaa liian korkealle heti aluksi niin eipähän tippuminen satu niin paljon.
On minullakin paljonkin ylpeyden aiheita, mutta pienistä teoista kaikki lähtee.Ja tuovat sen parhaimman mielen.
- Anonyymi
Olen aina tankannut TBllä ja tankkaan
- Anonyymi
Jännää kääkk
- Anonyymi
se on vähän sun oma asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se on vähän sun oma asia.
Jämsässä on Hyvä Teboil.
Ei kannata boikotoida. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jämsässä on Hyvä Teboil.
Ei kannata boikotoida.Jännää ihanko totta
- Anonyymi
Sieltä tankataan mistä halvimmalla saa.
- Anonyymi
Eli ajat aina tuurin kyläkauppaan tankkaamaan, vai
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli ajat aina tuurin kyläkauppaan tankkaamaan, vai
Köyhät kyykkyyn
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhät kyykkyyn
Tankatkaa Rukalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tankatkaa Rukalla.
Tumputtakaa inarin essolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tumputtakaa inarin essolla
siellä näyttää paikalliset UA kilpisetkin tankkaavan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tankatkaa Rukalla.
Oi että, rusoposkinen inkkari heitti sanamuunnoksen.
Vai oletko kenties surkea töihinottaja joka kylmensi varpaansa, kun alapäisellä tikalla oli kettu vinossa?
- Anonyymi
Olen lopettanut siellä tankkaamisen jo vuosia sitten huonon asiakaspalvelukokemuksen takia. Tapahtui siinä korjaamopuolella, kahvilassa on aina ollut hyvä palvelu mutta enpä käy siinäkään.
- Anonyymi
teboil on halvin, ja samalla saa putin rahoja
- Anonyymi
Suomen pitäisi avata kaupan käynti takaisin venäjän kanssa. Nyt sais halvemmalla ja pysyisi suhteet jollakin tasolla.
- Anonyymi
TOSI ASIAA...
- Anonyymi
Vois antaa sieltä tankillisen ilman vieraille ja jerrykannun, ja kotia kohti.
- Anonyymi
Tottakai boikotoin!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä411743Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2381316Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2001214- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057