Oletko Sinä, juuri Sinä siellä lopettanut autosi ja veneiden ja muiden härveleidesi tankkauksen teboililla, kuten pitäisi vedoten julmaan hyökkäyssotaan. Itse olen koko konfliktin aikana, jouduin yhden kerran tankkaamaan 5 eurolla teboilin kylmäasemalla, muuten olisi matkanteko tyssännyt.
Se on itselläni ainoa kerta ja boikottiin meni teboil huoltamot muutenkin.
Olen vähän ylpeä itsestäni asian suhteen.
Tankkaus teboililla
25
1055
Vastaukset
- Anonyymi
Sama varmaan Shellistille, joka edelleen tahkoaa rahaa Venäjällä
- Anonyymi
Yksi lysti kunhan saa menovettä tankkiin
- Anonyymi
Itsellä on onneksi järkevämpiä syitä olla ylpeä itsestäni. Mutta on kai tuokin parempi kuin ei mitään.
- Anonyymi
toki voit kertoa hieman lisää JN hieman lisää.
- Anonyymi
Onhan se. Kun ei aseta rimaa liian korkealle heti aluksi niin eipähän tippuminen satu niin paljon.
On minullakin paljonkin ylpeyden aiheita, mutta pienistä teoista kaikki lähtee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se. Kun ei aseta rimaa liian korkealle heti aluksi niin eipähän tippuminen satu niin paljon.
On minullakin paljonkin ylpeyden aiheita, mutta pienistä teoista kaikki lähtee.Ja tuovat sen parhaimman mielen.
- Anonyymi
Olen aina tankannut TBllä ja tankkaan
- Anonyymi
Jännää kääkk
- Anonyymi
se on vähän sun oma asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se on vähän sun oma asia.
Jämsässä on Hyvä Teboil.
Ei kannata boikotoida. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jämsässä on Hyvä Teboil.
Ei kannata boikotoida.Jännää ihanko totta
- Anonyymi
Sieltä tankataan mistä halvimmalla saa.
- Anonyymi
Eli ajat aina tuurin kyläkauppaan tankkaamaan, vai
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli ajat aina tuurin kyläkauppaan tankkaamaan, vai
Köyhät kyykkyyn
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhät kyykkyyn
Tankatkaa Rukalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tankatkaa Rukalla.
Tumputtakaa inarin essolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tumputtakaa inarin essolla
siellä näyttää paikalliset UA kilpisetkin tankkaavan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tankatkaa Rukalla.
Oi että, rusoposkinen inkkari heitti sanamuunnoksen.
Vai oletko kenties surkea töihinottaja joka kylmensi varpaansa, kun alapäisellä tikalla oli kettu vinossa?
- Anonyymi
Olen lopettanut siellä tankkaamisen jo vuosia sitten huonon asiakaspalvelukokemuksen takia. Tapahtui siinä korjaamopuolella, kahvilassa on aina ollut hyvä palvelu mutta enpä käy siinäkään.
- Anonyymi
teboil on halvin, ja samalla saa putin rahoja
- Anonyymi
Suomen pitäisi avata kaupan käynti takaisin venäjän kanssa. Nyt sais halvemmalla ja pysyisi suhteet jollakin tasolla.
- Anonyymi
TOSI ASIAA...
- Anonyymi
Vois antaa sieltä tankillisen ilman vieraille ja jerrykannun, ja kotia kohti.
- Anonyymi
Tottakai boikotoin!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346