Tarkemmin sanoen eduskunnan varapuheenjohtaja. Mun mielestä todella häpeällistä että Eduskunnan toinen puheenjohtaja nauroi ajatuksella että suomalaiset homot pitäisi tappaa. Eikä ole koskaan selittänyt tai pyytänyt anteeksi hekumallista nauruaan siitä että meidät heitettäisiin alas katolta tai kivitettäisiin. Eikä tuominnut noita puheita.
Sopiiko tuollainen nainen oikeasti eduskunnan johtoon. Tai edes eduskuntaan? Onko SDP oikeasti Suomen homofobisin puolue kun suojelee tuollaista naista jonka mieletä homojen tappaminen on vitsi ja sille saa nauraa?
Mitä mieltä ootte?
https://www.suomenuutiset.fi/suomeen-sharia-ja-homoilta-henki-pois-demarikansanedustaja-puhkesi-nauramaan/
Eduskunnan puheenjohtajisto
4
82
Vastaukset
- Anonyymi
On olemassa parempaa rasismia, ja huonompaa rasismia. Sosialistit määrittävät sen, mikä on sopivaa ja mikä ei. Kuka on samaa mieltä, vai onko kirjoitukseni sarkasmia?
- Anonyymi
No kun munkin mielestä alkaa vaikuttamaan siltä että
vasemmistolainen/muslimien homofobia = hyvää homofobiaa
kun taas
oikeistolainen/kotimaisten junttien homofobia = pahaa homofobiaa.
Eihän sen pitäisi tasa-arvoisessa Suomessa näin mennä?
- Anonyymi
Jos Sanna Marin olisi aidosti LGBT+++ liittolainen niin hän kyllä erottaisi moisen homofoobikon puolueestaan, mutta nyt SDP nostiki homojen murhaamiselle naureskelevan naisen edukunnan puhemiehistöön, arvokkaaseen tehtävään! Häpeällistä!
- Anonyymi
Mielenkiintoista miten apulaisvaltakunnansyyttäjää ei kiinnostanut tämä lainkaan mutta Räsästä piti päästä jahtaamaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Se olet todella sinä
En voisi onnellisempi olla ❤️ Se olet oikeasti sinä joka mulle kirjoitellut ❤️ Mulla ollut ihan kamala ikävä sinua ❤️1452317Miehelle tämä
Voi olla tosi vaikea olla normaalisti kun sinua jos joutuu katsomaan. Olet niin komea.1281302Jodel ei toimi
Aina kun avaan jodelin se vaan crashaa välittömästi? Mitä voin tehä asialle?91212- 87928
- 47914
Miten Putin pystyy elämään hirvittävien tekojensa kanssa?
Osaako joku sanoa, että miten Putin pystyy elämään kamalien, yli ymmärryksen menevien pahojen tekojensa kanssa? Vielä i294893Naisten salibandyn Veera Kauppi on lesbo .
Ja Ylen toimittajat hehkuttaa yli-sanoin ! YLE on sateenkaari yhtiö joka toimii verorahoin . ! Minkä signaalin sali140853- 37730
Olen nyt virallisesti homo
Tulin juuri firman pikkujouluista. Tämä vanhempi nainen, joka on ahdistellut minua töissä, jatkoi ahdistelemistani pikku70658Minulla on vain yksi jouluntoive
Toivoisin ihmeen, että nähtäisiin. Mutta jos ei tänä vuonna, niin tuleehan noita jouluja.30655