”16.5.2001 0:00
-Olemme saaneet hirveästi palautetta, että älkää vaihtako nimeä. Olemme kuitenkin päättäneet olla moderneja, kertoo toimitusjohtaja Tom Brunberg.
Hänen mukaansa palaute on ollut lähes sataprosenttisesti nimen vaihtamista vastustavaa. Neekerinsuukon nimestä luopuminen on myös Brunbergin itsensä mielestä ikävää.
-Se ei todellakaan ole rasistinen kannanotto. Minun mielestäni se on yleisestikin ymmärretty leikkimieliseksi. Tietenkin ajat muuttuvat.”
Porvoossa vanhat ruotsinkieliset ihmiset puhuvat edelleen ”n-kyssar”! Ovatko rasisteja?
Syytteenkö vanhukset?
RKP Porvoo?
5
488
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä sanoo valtiosihteeri?
- Anonyymi
Kuningasperheen valtiosihteeri osapuoli tuskin katsoo tarpeelliseksi, ainakaan ruotsikielisen vanhusväestön ikiaikaiseen kielenkäyttöön mitenkään puuttua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuningasperheen valtiosihteeri osapuoli tuskin katsoo tarpeelliseksi, ainakaan ruotsikielisen vanhusväestön ikiaikaiseen kielenkäyttöön mitenkään puuttua.
Eikö nykyään ole tapana kaivaa kaikki vanhat asiat esiin, joten syytä voisi olla irtisanoutua rasismista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö nykyään ole tapana kaivaa kaikki vanhat asiat esiin, joten syytä voisi olla irtisanoutua rasismista.
Että herrakansanosan edustaja valtiosihteeri nyt jostain ikiaikaisesta ruotsinkielisen vanhusväestön kielenkäytössä muka jotain rasismiin viittaavaa näkisi ja siitä katsoisi oikeaksi ja tarpeelliseksi irtisanoitua. Eihän tuossa sanamuodossa mitään rasistista ole ollut eikä ole nyt.
Tuon vanhojen ja olemattomien esiin kaivaminen ja niistä kärpäsestä härkäsen tekeminen on vain vihervasemmiston ja kommunistien esiin nostamaa turhanpäiväistä hypetystä, joka ei mustasta valkoista tee. - Anonyymi
Ei mitään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19111569
- 585479
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462767- 402405
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131871Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441845Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291704Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k121576Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61486Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421478